Madlog.dk kender i den side?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

june1987

Chatarina skriver:

det kan bare være pisse svært selv at gøre det. vi kan i hvert fald ikke!!

ja det kan der selv være noget om 

men jeg ville da gerne hjælpe hvis det endelig er jeg har tabt over 20 kg og 5 af dem her i december så spørg endelig til råds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Mor1012

håber virkelig jeg taber mig... jeg ammer, så jeg skal ikk skære for meget fra.. igår da jeg gik i seng kunne jeg spise 300 kcal mere den dag

Anmeld

4. januar 2011

MIWULA

Madlog er så god en side både jeg og min veninde har været derinde og har kun været glad for det hun har tabt mange kilo på den side og jeg har oz selv tabt 4 kilo men så blev jeg gravid og måtte stoppe men skal da helt sikkert på den igen.

Anmeld

4. januar 2011

Mor1012

june1987 skriver:

ja det kan der selv være noget om 

men jeg ville da gerne hjælpe hvis det endelig er jeg har tabt over 20 kg og 5 af dem her i december så spørg endelig til råds

hjææælp mig

Anmeld

4. januar 2011

Frøken J.

june1987 skriver:

hmm okay, jeg har da tabt over 20 kg på at sammensætte min egen kost og motion, i december måned har jeg tabt 5 kg så noget må jeg gøre rigtigt 

Har aldrig sagt du gør det forkert, men at det for mange ikke er en løsning der dur, fordi de ikke tænker over, at "sunde" ting også kan indeholde mange kcal.

Anmeld

4. januar 2011

june1987

Emilie2010 skriver:

hjææælp mig

skal jeg skrive privat eller her inde offentligt ??

Anmeld

4. januar 2011

Mor1012

june1987 skriver:

skal jeg skrive privat eller her inde offentligt ??

det heeelt op til dig -

Anmeld

4. januar 2011

june1987

min kost :

morgen mad : 1½ dl yougurt. el. et halvt rugbrød med bananer eller hamburgryg, og et stykke æble, eller appelsin. og dertil drikker jeg 500 ml mælk du kan selv vælge hvad du vil have af de ting. 250 ml appelsin juice

kl 10:00 et grovbolle med salat og kødpålæg eller frugt kommer an på hvad jeg har spist om morgen + ½ l. vand

12:00 rugbrød med kødpålæg eller en omgang pastasalat, og gerne fuldkornspasta. eller en fuldkorns toast brød med ost og skinke feks. 500 ml vand og 250 ml mælk

15:00 frugt, eller grøntsager (råkost salat) eller en klap sammen rugbrød ½ liter vand igen

18:00 spiser jeg magert kød alt hvad der kan laves på en grill pande og undgå for meget fedt til panden, og jeg spiser ikke fars retter, dem styre jeg udenom her også medister pølse, men oksekød er godt, da det er magert og det skal man self købe, nu styrketræner jeg så jeg har behov for ekstra mange proteiner som jeg får igennem kød så du halvere bare eller til passer, jeg tager to stykker kød uanset hvad det er og en halv tallerken fuld grøntsager af salat eller andet tilbehør, også så den sidste kvarte tallerken med kartofel eller ris feks. Jeg spiser ikke sovs kun til højtidligheder men kan du ikke undvære så dyb den lidt i sovsen det gjorde jeg til at starte med for at lærer at undvære det. nu bruger jeg kødet eller tilbehøret til at få det til ikke at blive for tørt. og hvis du søger opskrifter har jeg nogen i ærmet

og til aftensmaden drikker jeg gerne 1 liter vand

kl 21 drikker jeg 500 ml mælk med 50 gram kakao pulver i eller et styk meget mørkt stykke chokolade altså en lille brik og så 500 ml mælk der til, og så frugt hvis jeg er sulten men det er jo som regel ikke. ikke at glemme MANDLER 10 styks spiser jeg

JEG spiser SLET IKKE slik og har slet ingen slik dag om ugen, da trængen til slik forsvinder efter noget tid og jeg vil ikke have det er derfor jeg tager på

men kunsten er simpelthen små måltider, og spise hver tredje time og det er vigtigt at spise hver tredje time ingen slækken der og drikke en hulens masse væske og du må drikke lige så meget vand som du vil i mellem måltiderne også. og mælk er vigtigt for knoglerne også.

hvordan med din motion hvordan ser den ud??

Anmeld

4. januar 2011

june1987

Emilie2010 skriver:

det heeelt op til dig -

så er den lavet til dig

Anmeld

4. januar 2011

Mor1012

june1987 skriver:

så er den lavet til dig

taaak det vil jeg se på det med rugbræd og hamburryg spiser jeg morgen og middag og vand og 1 glas mælk

sovs undvære jeg, i aften skal jeg have laks og bønner

jeg dyrker ingen motion... har ikk motovation, og med en datter på 6 uger så vil jeg helst hygge med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.