Madlog.dk kender i den side?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

ChatH

Emilie2010 skriver:

hvad mener du? hvad er det som du ik kan finde ud af

Det var til hende der skrev at det var nemmere man selv fandt opskrifter og spiste sund. for os er siden genial, der bliver holdt øje med en på en måde og man kan finde opskrifter og regne ud hvad man må få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

ChatH

Emilie2010 skriver:

jeg har meldt mig ind idag skal vi ik holde kontakten herinde og se hvordan det går med hinanden på madlog ?

det lyder da super, men skal lige finde ud af hvordan man d´finder en anden

Anmeld

3. januar 2011

Frøken J.

prettybutterfly skriver:

jeg har prøvet det i kort tid. Syntes ikke jeg tabte mig overhovedet, men der var nogle rigtig gode opskrifter....

Men det er jo ikke sidens ansvar Madlog er jo ikke en slankekur, men et værktøj til at monitorere kalorieindtaget, så man sikrer sig, at man spiser mere end man forbrænder, og det kræver dels at man sætter det rette kaloriebehov, at man overholder kalorierne, og at man vejer ALT, ellers kan man nemt blive snydt

Jeg har brugt det og bruger det stadig. Har tabt over 20 kilo, og mangler nu kun lidt kosmetiske kilo

Anmeld

3. januar 2011

Frøken J.

june1987 skriver:

jeg synes det er nemmere hvis du finder opskrifter på nettet eller selv opsætter din kost plan alle ved jo hvad der er sundt og ikke sundt

Men at noget er sundt betyder jo ikke nødvendigvis, at det er kalorielet! Hvor mange af os tror for eksempel ikke, at man bare skal spise rugbrød og grov pasta? De to madvarer indeholder overraskende mange kalorier, og med madlog kan man sikre sig, man ikke får for mange kalorier. Man sammensætter jo stadig sin mad, og bestemmer stadig selv, hvad man vil spise. Så det kunne ikke være nemmere efter min mening

Anmeld

3. januar 2011

..

Secrets skriver:

Men at noget er sundt betyder jo ikke nødvendigvis, at det er kalorielet! Hvor mange af os tror for eksempel ikke, at man bare skal spise rugbrød og grov pasta? De to madvarer indeholder overraskende mange kalorier, og med madlog kan man sikre sig, man ikke får for mange kalorier. Man sammensætter jo stadig sin mad, og bestemmer stadig selv, hvad man vil spise. Så det kunne ikke være nemmere efter min mening

Helt enig

Der er mange der siger at man bare skal spise sundt, ja men ved man præcis hvor mange kcal der er i? Mandler er fx sundt men der er mega mange kcal, raps olie er også sundt fedt, tja det er avocado også men det tæller stadig som kcal når man skal tabe sig..

Anmeld

3. januar 2011

ønskebørn74

Emilie2010 skriver:

EVT ANMELDELSER

JEG ELSKER DEN SIDE!!! TABTE MIG 17kg...

Anmeld

3. januar 2011

Frøken J.

Macrolf skriver:

Helt enig

Der er mange der siger at man bare skal spise sundt, ja men ved man præcis hvor mange kcal der er i? Mandler er fx sundt men der er mega mange kcal, raps olie er også sundt fedt, tja det er avocado også men det tæller stadig som kcal når man skal tabe sig..

Lige præcis! Især avocado og mandler, det er virkelig noget der batter. Man kan blive overrasket Da jeg bare begyndte at spise sundt tabte jeg mig ikke, for jeg fik stadig for mange kcal. Det er først nu, hvor jeg har fået klarhed over kcal indhold, at mit vægttab virker

Anmeld

3. januar 2011

Ina33

Jeg har tidligere været bruger på madlog.dk, jeg synes det er en super god side, især hvis ikke man er helt med på hvad det er der en masse kalorier i (og det kan faktisk være ret svært at gennemskue, selv for den bedste).

Jeg kan helt klart anbefale siden!

Anmeld

3. januar 2011

Astrid P

Yes, vi bruger den også! Fantastisk side...

Anmeld

4. januar 2011

june1987

Secrets skriver:

hmm okay, jeg har da tabt over 20 kg på at sammensætte min egen kost og motion, i december måned har jeg tabt 5 kg så noget må jeg gøre rigtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.