Fødr uge 34+5 - hvornår kom i hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Maria Sascha

Tillykke med den lille ny

Min søn er født i uge 32 + 2 og vejede 1350g og var 41 cm, han havde c-pap det første døgn og lå i lys for gulsot i 2 døgn og fik sonde, ellers klarede han sig selv. vi fik at vide at vi skulle satse på at være indlagt til terminen fordi han var så lille, meeen fik også at vide at det var almindeligt at de sagde det så man ikke satte forventningerne for højt. vi kom hjem efter 6 uger, og siden er det gået fantastisk...

håber i snart kommer hjem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

SpunkenJo

SanneBoe skriver:

Ja, kan nu godt se jeg egentlig ikk burde pive, da i andre godt nok har lagt på sygehuset længe, men satser skam også på at være hjemme inden weekenden, når det eneste han mangler er at tage flasken, han er "erklæret" sund og rask

Man må ALTID pive når ens børn er indlagte!

Det er bare nitte

I skal nok komme igennem det, og før du aner det. Men mens man er i det, er det bare skrækkeligt!

Hvor er I indlagt?

Anmeld

2. januar 2011

Hvem?

SpunkenJo skriver:

Man må ALTID pive når ens børn er indlagte!

Det er bare nitte

I skal nok komme igennem det, og før du aner det. Men mens man er i det, er det bare skrækkeligt!

Hvor er I indlagt?

Dejligt, især når man har en hjemme, ikke

Vi ligger på Neo i Viborg

Anmeld

2. januar 2011

SpunkenJo

SanneBoe skriver:

Dejligt, især når man har en hjemme, ikke

Vi ligger på Neo i Viborg

Altid dejligt at være hjemme
- havde dog en tur med ambulance for ikke så længe siden. Feberkrampe. Samme hospital! Nederen.

Håber de er gode ved jer på Viborg. Jeg følte mig mest i vejen der hvor jeg var

Drengen er nu 20 mdr, så de blir større

Anmeld

3. januar 2011

Stiner

Tillykke med din lille dreng! Som jo har en ret fin størrelse.

Min datter blev født 33+0 og vejede 1883 g. Startede et par dage med c-pap, fik gulsot og havde naturligvis sonde. Vi kom på familiestue efter 2 uger (der var jeg blevet godt mør, så det var bare SÅ dejligt med lidt fred), og blev udskrevet efter 3 uger. Vi fik også i starten af vide, at vi skulle regne med at være indlagt til terminsdatoen, men som andre har skrevet er det vist for ikke at love for meget, så man risikerer at blive skuffet oven i alt det andet hårde.

Min datter er i dag 3 år og har ingen mén efter den tidlige fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.