Fødr uge 34+5 - hvornår kom i hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

4xGreve

SanneBoe skriver:

Ej, jeg syntes tiden er laaaaang her på Neo, og jeg savner SÅ meget min "store" dreng derhjemme - men hvornår kom i hjem med jeres for tidlig fødte?

Hjalte er født i uge 34+5 og vejede 2550 g og var 46,5 cm, han har smidt c-papen og nu er vi ved at lære at tage flasken og det er sådan set det eneste vi mangler før vi kan komme hjem, da hans vægt er rigtig fin og han er født sund og rask - men hold op jeg syntes tiden er rigtig rigtig lang.

Manden er netop kørt hjem for at se til vores lille dreng hjemme og han tager så på arbejde imorgen, så kommer først igen imorgen aften ;(

Hilsner Sanne med de 2 lækre sønner fra 2010

vi var indlagt ca. 2 månede vi kom hjem da daniella var ca i uge 35-36 mener jeg...

men lyder til i snart er på vej hjem hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

TbCp

Liva blev født i uge 35 + 2. Hun vejede 2670g ved fødslen. vi var indlagt 2 uger da hun ikke kunne spise nok selv og derfor fik sonde.

Jeg havde SÅ meget hjemve, nej hvor jeg hadede at være der... og der går ikke mange dage så har man bare fået sygehuskuller!

Håber snart i kan komme hjem!

Anmeld

2. januar 2011

Livsmor

Vores Liv er født i uge 31+5, 1520 g og 42 cm, var indlagt i 5 uger. Kom hjem, da hun selv kunne spise(amme eller flaske) og tog på derved. De startede også med at sige, at vi ikke skulle regne med at komme hjem før termin. Men vent og se, I er hjemme inden næste uge er omme :O)

Anmeld

2. januar 2011

Hvem?

Livsmor skriver:

Vores Liv er født i uge 31+5, 1520 g og 42 cm, var indlagt i 5 uger. Kom hjem, da hun selv kunne spise(amme eller flaske) og tog på derved. De startede også med at sige, at vi ikke skulle regne med at komme hjem før termin. Men vent og se, I er hjemme inden næste uge er omme :O)

Åh hvor jeg håber du har ret, det er SÅ forfærdeligt at være herinde, og håber og ber til vi er hjemme inden weekenden, MEN vil hvert fald være hjemme om 14 dage, da bliver min "store" dreng nemli 1 år

Anmeld

2. januar 2011

Livsmor

Forstår dig ganske godt, da jeg fødte her anden gang, kunne jeg ikke komme hjem hurtigt nok(sad i min sofa 4 timer efter, uvirkligt når man havde været indlagt så længe første gang). Men hellere blive en dag formeget, end en forlidt. Specielt når man har en lille en derhjemme.

Anmeld

2. januar 2011

anna-jonas

SanneBoe skriver:

Ej, jeg syntes tiden er laaaaang her på Neo, og jeg savner SÅ meget min "store" dreng derhjemme - men hvornår kom i hjem med jeres for tidlig fødte?

Hjalte er født i uge 34+5 og vejede 2550 g og var 46,5 cm, han har smidt c-papen og nu er vi ved at lære at tage flasken og det er sådan set det eneste vi mangler før vi kan komme hjem, da hans vægt er rigtig fin og han er født sund og rask - men hold op jeg syntes tiden er rigtig rigtig lang.

Manden er netop kørt hjem for at se til vores lille dreng hjemme og han tager så på arbejde imorgen, så kommer først igen imorgen aften ;(

Hilsner Sanne med de 2 lækre sønner fra 2010

Stort tillykke med den lille mand.................

Vores Ida blev født i uge 35 +1, hun vejede 2870 g. og målte 49 cm.

Hun fik også C-pap et par døgn, og sonde i 3-4  døgn, før hun tog brystet, og blev ammet. Hun fik gulsot, og måtte i lysbehandling af 2 omgange. Men vi blev udskrevet allerede efter 10 dage................og lille pigen klarede det bare flot.

Mange hilsner Mette

Anmeld

2. januar 2011

Hvem?

Livsmor skriver:

Forstår dig ganske godt, da jeg fødte her anden gang, kunne jeg ikke komme hjem hurtigt nok(sad i min sofa 4 timer efter, uvirkligt når man havde været indlagt så længe første gang). Men hellere blive en dag formeget, end en forlidt. Specielt når man har en lille en derhjemme.

Ja helt sikkert, vil bestemt ikke hjem også skal indlægges herinde igen, det er simpelthen for hårdt, men min store dreng råhygger sig hose mine forældre, de har haft ham siden jeg fødte i Torsdags og vil gerne blive ved med at passe ham til vi kommer hjem, så det er super dejligt, han ikke skal flere steder.

Han hygger med mormor og morfar

Anmeld

2. januar 2011

sandratobias

Tobias er født i uge 31+2... Vi var indlagt i 7 uger.. 

Vægt: 1257... Længde: 39 cm

Sandra - uge 32+0 barn nr. 2... 

Anmeld

2. januar 2011

SpunkenJo

Det er rigtig sejt at være indlagt! Puha jeg har (lykkelig glemt) fortrængt tiden på neo tror jeg...

Jeg fødte 32+1, 1700 gram og 41,5 cm.

Han kom hjem den dag han var 35+0 og vejede den dag 2045 gram.

Han hbde c-pap det første døgn.

Men det lyder som om i er på vej hjem. (ingen c-pap og ingen gulsot)

Så kan den lille guldklump selv tage føde til sig og tager på, slipper de jer nok snart

Kram Jo

Anmeld

2. januar 2011

Hvem?

Ja, kan nu godt se jeg egentlig ikk burde pive, da i andre godt nok har lagt på sygehuset længe, men satser skam også på at være hjemme inden weekenden, når det eneste han mangler er at tage flasken, han er "erklæret" sund og rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.