Hold da tæft mand, Taren Marie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2008

linemus

Lise skriver:

Jeg er også enig, og har det sgu egentlig meget godt!

Jeg er pt indlogeret på fire-stjernet hotel i Horsens - ankom igår morges og tager hjem fredag. Er på kursus, så det er ikke nogen badeferie dog. Meeeen for faen - jeg har sovet hele natten (nåja...når man lige ser bort fra den brandalarm der vækkede mig brat kl 23 (gik kold kl 22 efter mange timers teambuilding)), og skal sådan set bare tænke på mig selv. Kæft, det er luksus! Og personalet er SÅ serviceminded, så det er sgu lige før de også tørrer os i røven når vi har været på loksikum :))

Og derhjemme der opfører knægten sig helt ordentligt. Ingen probs i nat - måske det er mig der er problemet (?) Han var stadig vågnet sine to obligatoriske gange omkring midnat og ved 4-5 tiden, men Christian havde ingen problemer haft med at få ham til ro igen (til forskel fra igår morges da han holdt os vågne fra 3 til 5, hvor jeg så skulle op og afsted...). Savner ham jo lidt, men det er sgu også meget rart at være lidt hjemmefra (i må selv bestemme om jeg her mente drengen eller hans far).

Nu ligger jeg i den store bløde dobbeltseng i det nyskiftede sengetøj og sunder mig ovenpå dagens program, inden vi kl 19 indtager den superlækre restaurant...

Ellers ikke så meget!

Aj, det lyder godt Lise. Både at være væk og kun skulle tænke på sig selv (en temmelig fremmed følelse efterhånden), men også at det går godt derhjemme med de to mænd. Nyd det nu ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2008

linemus

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [f]Jeg er helt enig![/f] Men jeg er træt, svedig og ør i hovedet. Skulle aflevere opgave her kl 12, den blev afleveret kl 12.14 8( Men fordi det er første gang vi har gruppe arbejde og skal aflevere en opgave så tog vores lære det ikke så nøje -heldigvis! Og jeg skal hente Oliver her kl 16, så X lige fingre for at det ikke regner til den tid. Ellers så er jeg ved at bestille billeder så de kan blive fremkaldt og komme i albummet og i Oliver's egen bog over hans første år. -Nadia[/citat] Skønt at blive færdig, ik'? Gik det godt nok tilsidst? Kan jo gætte, at I har haft temmelig travlt lige til sidste minut :)

Anmeld

9. september 2008

Nadi

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [f]Jeg er helt enig![/f] Men jeg er træt, svedig og ør i hovedet. Skulle aflevere opgave her kl 12, den blev afleveret kl 12.14 8( Men fordi det er første gang vi har gruppe arbejde og skal aflevere en opgave så tog vores lære det ikke så nøje -heldigvis! Og jeg skal hente Oliver her kl 16, så X lige fingre for at det ikke regner til den tid. Ellers så er jeg ved at bestille billeder så de kan blive fremkaldt og komme i albummet og i Oliver's egen bog over hans første år. -Nadia[/citat] Skønt at blive færdig, ik'? Gik det godt nok tilsidst? Kan jo gætte, at I har haft temmelig travlt lige til sidste minut :)[/citat] Ja tak, svedet haglede af mig 8D Ej det gik okay, og vi fik det afleveret og det er ikke noget "alvorligt" vi har afleveret. Så nu skal det bare overståes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.