Jeg er også enig, og har det sgu egentlig meget godt!
Jeg er pt indlogeret på fire-stjernet hotel i Horsens - ankom igår morges og tager hjem fredag. Er på kursus, så det er ikke nogen badeferie dog. Meeeen for faen - jeg har sovet hele natten (nåja...når man lige ser bort fra den brandalarm der vækkede mig brat kl 23 (gik kold kl 22 efter mange timers teambuilding)), og skal sådan set bare tænke på mig selv. Kæft, det er luksus! Og personalet er SÅ serviceminded, så det er sgu lige før de også tørrer os i røven når vi har været på loksikum :))
Og derhjemme der opfører knægten sig helt ordentligt. Ingen probs i nat - måske det er mig der er problemet (?) Han var stadig vågnet sine to obligatoriske gange omkring midnat og ved 4-5 tiden, men Christian havde ingen problemer haft med at få ham til ro igen (til forskel fra igår morges da han holdt os vågne fra 3 til 5, hvor jeg så skulle op og afsted...). Savner ham jo lidt, men det er sgu også meget rart at være lidt hjemmefra (i må selv bestemme om jeg her mente drengen eller hans far).
Nu ligger jeg i den store bløde dobbeltseng i det nyskiftede sengetøj og sunder mig ovenpå dagens program, inden vi kl 19 indtager den superlækre restaurant...
Ellers ikke så meget!
Anmeld