test dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Frøken J.

Kay skriver:

som nogle af jer ved... har jeg talt ned til jul, for der smed vi mine p piller af h til og gik igang...

så er det nu jeg bliver i tvivl om min test dag.... første dag i mens er i dag... første menes efter p stop....

men såvidt jeg kan læse mig frem til er menes tit meget ureglmæssig i starten, efter p stop... så skal jeg bare skrive det som d. 28, eller skal jeg springe over denne gang, og bare vente på menes kommer? eller måske bare give den en uge eller 2 længere end 28 dage??

hvad sys i lydder mest logisk tøser

Jeg stod i samme situation sidste måned, og besluttede at teste på 30. dagen, fordi jeg ikke kendte cykluslængden. Men min mens. kom 2 juledag, og kan se på det hele, at jeg faktisk har en cyklus på præcis 28 dage, hvor det også passer præcist med det ægløsningstidspunkt man burde havde dér, for mærkede min ægløsning. Så fra nu af tester jeg på dag 28. Men første gang ville jeg nok vente lidt længere for ikke at blive skuffet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Kay

Maalene skriver:

Tusind taaak

Ja, det ønsker jeg virkelig ikke for selv min værste fjende - og hvor er ventetiden bare riiiigtig lang nu

Men man er jo nødt til at holde fast i, at det jo nok ikke var rask, og så var det på nogle måder nok det bedste...

Er spændt på at følge dig - tester lige omkring 14 dage før dig, så håber vi begge to kan få os et januar-mirakel

ja det ville være helt fantastisk

Anmeld

2. januar 2011

Kay

Secrets skriver:

Jeg stod i samme situation sidste måned, og besluttede at teste på 30. dagen, fordi jeg ikke kendte cykluslængden. Men min mens. kom 2 juledag, og kan se på det hele, at jeg faktisk har en cyklus på præcis 28 dage, hvor det også passer præcist med det ægløsningstidspunkt man burde havde dér, for mærkede min ægløsning. Så fra nu af tester jeg på dag 28. Men første gang ville jeg nok vente lidt længere for ikke at blive skuffet

ja det gør jeg også tak for svaret... håber min cyklus falder lige så hurtigt på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.