test dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Kay

NilleG skriver:

vi må holde modet oppe sammen!! Inden vi beyndte var jeg nu helt sikker på der skete noget indenfor 3 måneder..

puuhh... nu bliver jeg helt bange for at det kan tage meget lang tid

håber virkelig at jeres kroppe bliver helt normale og klar til at lave en dejlig lille baby meget snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Filippa & Liva

NilleG skriver:

vi må holde modet oppe sammen!! Inden vi beyndte var jeg nu helt sikker på der skete noget indenfor 3 måneder..

Ja, vi må helt bestemt!

Og krydse fingre for at der meget snart sker noget..

Jeg håbede bestemt også at der ville ske noget meget hurtigt, men har indset at tålmodighed er en dyd, selvom det virkelig kan være svært.

Anmeld

1. januar 2011

Filippa & Liva

Kay - du kan sagtens være mere heldig en os og få normal cyklus med det samme!

Håber det sker for dig, for det andet her er bare rigtig træls..

Men giv gerne en update på hvordan din cyklus udarter sig, håber for dig at du ingen komplikationer får og bliver hurtig gravid!

Anmeld

1. januar 2011

Kay

BigBabyWish skriver:

Kay - du kan sagtens være mere heldig en os og få normal cyklus med det samme!

Håber det sker for dig, for det andet her er bare rigtig træls..

Men giv gerne en update på hvordan din cyklus udarter sig, håber for dig at du ingen komplikationer får og bliver hurtig gravid!

tvivler lidt på det... men håber... har vejet 120 óg fik konstateret pco for 3 år siden.... er nu nede på 99,5... så håber virkelig at jeg får rigtig ægløsning igen... og får en normal cyklus

men skal nok lave en update... skriver foresten også dagbog her inde... ik hverdag men når der sker noget

Anmeld

1. januar 2011

LotteN

Kay skriver:

jeps regner heller ik med at blive gravid i første huk... men ja... give det nogle ekstre dage... tænker jeg også er smartest

Vil bare lige sige at de sige det er riemlig stor chance for at blive gravid i første huk, for det kører din normale cyklus..

Jeg sev blev gravid første mulige gang med min pige og kender flere der er blevet det

alt hvad jeg kan

Anmeld

1. januar 2011

Kay

LotteN skriver:

Vil bare lige sige at de sige det er riemlig stor chance for at blive gravid i første huk, for det kører din normale cyklus..

Jeg sev blev gravid første mulige gang med min pige og kender flere der er blevet det

alt hvad jeg kan

woow... ja chancen er der... og ville da bestemt hellerik blive ked af det hvis det sker

Anmeld

1. januar 2011

Maalene

Kay skriver:

som nogle af jer ved... har jeg talt ned til jul, for der smed vi mine p piller af h til og gik igang...

så er det nu jeg bliver i tvivl om min test dag.... første dag i mens er i dag... første menes efter p stop....

men såvidt jeg kan læse mig frem til er menes tit meget ureglmæssig i starten, efter p stop... så skal jeg bare skrive det som d. 28, eller skal jeg springe over denne gang, og bare vente på menes kommer? eller måske bare give den en uge eller 2 længere end 28 dage??

hvad sys i lydder mest logisk tøser

tillykke med PB nu er skudt igang

Håber det lykkes for jer hurtigt at blive gravide

Jeg ville bruge de 28 dage til beregningen, så du får testdag den 28. januar må det være

Fik min mens på 27. dagen efter p-pillestop, og efter første mens skød vi PB igang og blev gravid i første hug - men nu er vi desværre på den igen efter en MA - så lad os håbe, at 2011 bringer os begge to et lille vidunder

Alt held og lykke herfra ihvertfald

Anmeld

1. januar 2011

Kay

Maalene skriver:

tillykke med PB nu er skudt igang

Håber det lykkes for jer hurtigt at blive gravide

Jeg ville bruge de 28 dage til beregningen, så du får testdag den 28. januar må det være

Fik min mens på 27. dagen efter p-pillestop, og efter første mens skød vi PB igang og blev gravid i første hug - men nu er vi desværre på den igen efter en MA - så lad os håbe, at 2011 bringer os begge to et lille vidunder

Alt held og lykke herfra ihvertfald

håber virkelig at det kommer til at blive et godt og baby fyldt år for os alle sammen

og et  skal du ha... jeg ville ønske at intet mennese skulle igennem at miste på den måde

Anmeld

1. januar 2011

Filippa & Liva

Håber også år 2011 bliver baby år for alle os som ønsker at blive gravide!!

Anmeld

1. januar 2011

Maalene

Kay skriver:

håber virkelig at det kommer til at blive et godt og baby fyldt år for os alle sammen

og et  skal du ha... jeg ville ønske at intet mennese skulle igennem at miste på den måde

Tusind taaak

Ja, det ønsker jeg virkelig ikke for selv min værste fjende - og hvor er ventetiden bare riiiigtig lang nu

Men man er jo nødt til at holde fast i, at det jo nok ikke var rask, og så var det på nogle måder nok det bedste...

Er spændt på at følge dig - tester lige omkring 14 dage før dig, så håber vi begge to kan få os et januar-mirakel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.