test dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.430 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Kay

som nogle af jer ved... har jeg talt ned til jul, for der smed vi mine p piller af h til og gik igang...

så er det nu jeg bliver i tvivl om min test dag.... første dag i mens er i dag... første menes efter p stop....

men såvidt jeg kan læse mig frem til er menes tit meget ureglmæssig i starten, efter p stop... så skal jeg bare skrive det som d. 28, eller skal jeg springe over denne gang, og bare vente på menes kommer? eller måske bare give den en uge eller 2 længere end 28 dage??

hvad sys i lydder mest logisk tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Snefnug1984

Man er jo rimelig heldig, hvis man bliver gravid med det samme, når pillerne er smidt Hvis ikke du har fået mens efter 32-35 dage, ville jeg nok teste dér.

Anmeld

1. januar 2011

Kay

Snefnug26 skriver:

Man er jo rimelig heldig, hvis man bliver gravid med det samme, når pillerne er smidt Hvis ikke du har fået mens efter 32-35 dage, ville jeg nok teste dér.

jeps regner heller ik med at blive gravid i første huk... men ja... give det nogle ekstre dage... tænker jeg også er smartest

Anmeld

1. januar 2011

Filippa & Liva

Giv det nogle ekstra dage og tag det som det kommer..

Jeg har selv næsten lige smidt pillerne (stoppede oktober måned) og min krop er endnu ikke i orden OVERHOVEDET!!

Anmeld

1. januar 2011

Kay

BigBabyWish skriver:

Giv det nogle ekstra dage og tag det som det kommer..

Jeg har selv næsten lige smidt pillerne (stoppede oktober måned) og min krop er endnu ikke i orden OVERHOVEDET!!

øv... det var længe.... tror jeg siger til mig selv at min test dag er d. 1/2 hvis ikke menes kommer inden

og så håber jeg snart at din krop går i orden igen

Anmeld

1. januar 2011

Filippa & Liva

Ja, der er ikke andet for end at du må prøve dig frem og se tiden an..  Håber ikke du får problemer med cyklus som jeg selv.

Krydser fingre for vi begge snart får en lille spire i mavsen!

Anmeld

1. januar 2011

Kay

BigBabyWish skriver:

Ja, der er ikke andet for end at du må prøve dig frem og se tiden an..  Håber ikke du får problemer med cyklus som jeg selv.

Krydser fingre for vi begge snart får en lille spire i mavsen!

det gør jeg også  

Anmeld

1. januar 2011

NilleG

Tror også bare man skal vente at se smed min nuvaring i oktober og min mens er stadig ikke reglmessig..  Men vi forsætter og krydser bare fingre for der sker noget snart.. Så det er bare at kæmpe derud af

Anmeld

1. januar 2011

Filippa & Liva

NilleG skriver:

Tror også bare man skal vente at se smed min nuvaring i oktober og min mens er stadig ikke reglmessig..  Men vi forsætter og krydser bare fingre for der sker noget snart.. Så det er bare at kæmpe derud af

Øv, det er ligesom mig..

Anmeld

1. januar 2011

NilleG

BigBabyWish skriver:

Øv, det er ligesom mig..

vi må holde modet oppe sammen!! Inden vi beyndte var jeg nu helt sikker på der skete noget indenfor 3 måneder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.