Forskellige babysager sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. januar 2011

L-Mortil3

morethanperfect skriver:

Eej ville ellers høre om vi ikke kunne vente til børnepengene kom ind Torsdag ??

- Altså DET kan vi sagtens, men derfor kan jeg jo godt få den vejet Jeg står ikke just og mangler penge, så for at vente med en handel til d. 20 eller 1. er altså intet problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Line Højdal

Line&Liam skriver:

Hej igen.

Jeg er stadig ikke helt kommet til kræfter oven på min indlæggelse, men har kigget på loftet og kunne ikke umiddelbart grave flere dyr frem, bøjlen kan sagtens være i en alm konvolut, og vil max koste 18 kr at sende, så 38 kr i alt.

Skal jeg sende en PM med kontonummer og det hele, eller har du fundet en et andet sted?

Er ked af at høre du stadig ikke er på toppen - sikke en omgang!! Håber snart du er helt frisk igen!

Jeg har ikke fundet nogen anden, så send du mig bare en pm

Line

Anmeld

18. januar 2011

morethanperfect

Line&Liam skriver:

- Altså DET kan vi sagtens, men derfor kan jeg jo godt få den vejet Jeg står ikke just og mangler penge, så for at vente med en handel til d. 20 eller 1. er altså intet problem

Okay . i orden .. Jeg skriver til dig den 20

Anmeld

19. januar 2011

msax

Line&Liam skriver:

Hej Mette

Var du stadig interesseret i den, for så vil jeg gerne ligge den til side til dig, der er bare andre der har hørt på selen nemlig.

Hejsa Line...

Ja jeg vil stadig gerne købe selen. Og tak for at du holder den for mig - du er en SKAT.

Anmeld

13. februar 2011

L-Mortil3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.