Forskellige babysager sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. januar 2011

L-Mortil3

msax skriver:

ØV BØV... hvornår skal I ses igen? Det er jo ikke fordi jeg ligefrem står og mangler den...

Hej Mette

Var du stadig interesseret i den, for så vil jeg gerne ligge den til side til dig, der er bare andre der har hørt på selen nemlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

L-Mortil3

Pipkukkeren skriver:

Bare super

Du kan bare sende pm med endelig pris og kontooplysninger, så smider jeg en adresse!

Hej igen.

Jeg er stadig ikke helt kommet til kræfter oven på min indlæggelse, men har kigget på loftet og kunne ikke umiddelbart grave flere dyr frem, bøjlen kan sagtens være i en alm konvolut, og vil max koste 18 kr at sende, så 38 kr i alt.

Skal jeg sende en PM med kontonummer og det hele, eller har du fundet en et andet sted?

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

for hulan dog det gik lidt for stærkt med at læse, læste indlægget som: forskellige babyer til salg.... og jeg tænkte hvad hulan er det for noget

Anmeld

18. januar 2011

L-Mortil3

Lykke86 skriver:

Er den røde bæredims solgt?

Hej
Jeg venter lige på svar fra Msax, som har lagt billet ind på den, ønsker hun den ikke skal den gerne gå til dig

Anmeld

18. januar 2011

L-Mortil3

morethanperfect skriver:

Er ked af og høre om din sygdom .. 

Hvad skal du have for hoppegyngen ? Og kan den sættes fast i dørkammen ?

Hej.

Nej hoppegyngen har ikke dørbeslaget med, den er monteret med en karabinhage som er brugt med en krog i loftet.

Jeg havde forestillet mig den skulle koste 25 kr, men hvad synes du?

Anmeld

18. januar 2011

Hasselnødden

Ja, det er rigtig nok en go' gammeldaws hoppegynge - sådan en magen til den sad jeg nemlig i som lille, lige så vel som alle de søskende der kom efter mig. Nostalgi, mine forældre har deres på loftet endnu men den er i stykker  Fedt at gense den hos andre

Anmeld

18. januar 2011

L-Mortil3

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ja, det er rigtig nok en go' gammeldaws hoppegynge - sådan en magen til den sad jeg nemlig i som lille, lige så vel som alle de søskende der kom efter mig. Nostalgi, mine forældre har deres på loftet endnu men den er i stykker  Fedt at gense den hos andre

Det er ligepræcis også den mine brødre og jeg selv sad i

Anmeld

18. januar 2011

morethanperfect

Line&Liam skriver:

Hej.

Nej hoppegyngen har ikke dørbeslaget med, den er monteret med en karabinhage som er brugt med en krog i loftet.

Jeg havde forestillet mig den skulle koste 25 kr, men hvad synes du?

25 kr er godt nok billigt ! . Vil meget gerne købe den .. Ved du hvad porto koster ?

Anmeld

18. januar 2011

L-Mortil3

morethanperfect skriver:

25 kr er godt nok billigt ! . Vil meget gerne købe den .. Ved du hvad porto koster ?

Jeg skal "passes" hos de gamle i morgen, og far er "postmester" hehe så får jeg lige ham til at pakke og veje, men det kan umuligt være ret meget, såååå tung er den heller ikke

Anmeld

18. januar 2011

morethanperfect

Line&Liam skriver:

Jeg skal "passes" hos de gamle i morgen, og far er "postmester" hehe så får jeg lige ham til at pakke og veje, men det kan umuligt være ret meget, såååå tung er den heller ikke

Eej ville ellers høre om vi ikke kunne vente til børnepengene kom ind Torsdag ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.