Forskellige babysager sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. januar 2011

L-Mortil3

msax skriver:

ØV BØV... hvornår skal I ses igen? Det er jo ikke fordi jeg ligefrem står og mangler den...

Vi har ikke aftalt en dag endnu, men jeg kan jo bare ligge den til side til dig, mon ikke vi snart skal ses igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Line Højdal

Hejsa

Hvad er målene på liften og hvad har du tænkt dig af pris?

TinyLove aktivitetsbøjle med det ene dyr kunne jeg måske godt tænke mig (alt efter pris)...

Line

Anmeld

12. januar 2011

L-Mortil3

Pipkukkeren skriver:

Hejsa

Hvad er målene på liften og hvad har du tænkt dig af pris?

TinyLove aktivitetsbøjle med det ene dyr kunne jeg måske godt tænke mig (alt efter pris)...

Line

Hej! Har først lige set du har skrevet nu.

Liften har stadard mål, men jeg skal gerne lige måle den helt nøjagtigt lidt senere (jeg bliver lige passet af "mormor" idag da jeg er syg ).

Jeg havde forestillet mig 40 kr for liften, da jeg ikke pt har fundet "overlæderet" til den endnu.

Tinylove bøjlen en 20'er, der tror jeg godt jeg kan finde lidt dyr til på loftet, skal bare lige stikke hovedet op og lede

Anmeld

12. januar 2011

Line Højdal

Line&Liam skriver:

Hej! Har først lige set du har skrevet nu.

Liften har stadard mål, men jeg skal gerne lige måle den helt nøjagtigt lidt senere (jeg bliver lige passet af "mormor" idag da jeg er syg ).

Jeg havde forestillet mig 40 kr for liften, da jeg ikke pt har fundet "overlæderet" til den endnu.

Tinylove bøjlen en 20'er, der tror jeg godt jeg kan finde lidt dyr til på loftet, skal bare lige stikke hovedet op og lede

Hej igen og tak for svar...

Jeg vil helt sikkert gerne have Tinylove bøjlen til en 20'er
Og det ville da kun være dejlig med lidt flere dyr til!

Fik tilgengæld lige set hvor du er bosiddende - måske det bliver lidt for pepperet at skulle sende en lift!?

Anmeld

12. januar 2011

L-Mortil3

Pipkukkeren skriver:

Hej igen og tak for svar...

Jeg vil helt sikkert gerne have Tinylove bøjlen til en 20'er
Og det ville da kun være dejlig med lidt flere dyr til!

Fik tilgengæld lige set hvor du er bosiddende - måske det bliver lidt for pepperet at skulle sende en lift!?

Ja liften bliver nok lidt dyr i fragt Den vejer jo alligevel lidt.
Jeg kigger lige om ikke der skulle gemme sig lidt dyr på loftet til den, og så finder jeg lige ud af hvad porto bliver, det kan umuligt være ret meget.

Anmeld

12. januar 2011

Line Højdal

Line&Liam skriver:

Ja liften bliver nok lidt dyr i fragt Den vejer jo alligevel lidt.
Jeg kigger lige om ikke der skulle gemme sig lidt dyr på loftet til den, og så finder jeg lige ud af hvad porto bliver, det kan umuligt være ret meget.

Bare super

Du kan bare sende pm med endelig pris og kontooplysninger, så smider jeg en adresse!

Anmeld

12. januar 2011

L-Mortil3

Pipkukkeren skriver:

Bare super

Du kan bare sende pm med endelig pris og kontooplysninger, så smider jeg en adresse!

Det er bare iorden

Anmeld

12. januar 2011

Lusi

Er den røde bæredims solgt?

Anmeld

15. januar 2011

L-Mortil3

Lige en hurtig overordnet besked til alle der har skrevet i tråden og venter svar, jeg har været indlagt på ASA i Herning nogle dage pga H1N1+lunge- og blærebetændelse.

Jeg er netop kommet hjem, men skal lige til krafter igen så skal jeg straks få kigget til det hele!

Anmeld

17. januar 2011

morethanperfect

Line&Liam skriver:

Lige en hurtig overordnet besked til alle der har skrevet i tråden og venter svar, jeg har været indlagt på ASA i Herning nogle dage pga H1N1+lunge- og blærebetændelse.

Jeg er netop kommet hjem, men skal lige til krafter igen så skal jeg straks få kigget til det hele!

Er ked af og høre om din sygdom .. 

Hvad skal du have for hoppegyngen ? Og kan den sættes fast i dørkammen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.