Nej mand, hvor er jeg lækkersulten :0/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2008

Kaufie

Var det ikke Bamse (altså ham sangeren) der tabte sig en hel masse ved at drikke cocio light?? Så lidt sundt må det jo være????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Louise mortil4

Kaufie skriver:

Var det ikke Bamse (altså ham sangeren) der tabte sig en hel masse ved at drikke cocio light?? Så lidt sundt må det jo være????

jo, men drak han ikke også rimelig mange af dem??

Anmeld

8. september 2008

ka li ja

[citat][f][småt]mortil4 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Kaufie skriver:[/småt][/f] Var det ikke Bamse (altså ham sangeren) der tabte sig en hel masse ved at drikke cocio light?? Så lidt sundt må det jo være????[/citat] jo, men drak han ikke også rimelig mange af dem??[/citat] jo det må han ha gjort. for selvom det er light så feder de mega meget!!!!:'( og smager af lort...

Anmeld

8. september 2008

linemus

ka li ja skriver:

linemus skriver:

Jeg er heller ikke den store hjælp. Bliver helt lækkersulten af, at du er lækkersulten, så jeg tror snart jeg skal ned til chokoladekagen på køkkenbordet :P

- Line

hahahaha er den også for gammel!!??

:)):)) Nej, den er kun fra i lørdags. Men jeg klumrede i det, så den er kun med halvt så meget sukker, som der skulle have været i, og så er den kun 1 cm høj :$ Jeg har prøvet at gøre det godt igen ved at hælde den til med glasur, men den er altså lidt tam. Det eneste gode er, at jeg har fået den for mig selv 8D

Anmeld

8. september 2008

linemus

Altså, mortil4, nu er du jo gravid, og det er faktisk bevist, at spiser man chokolade under graviditeten, så får man gladere børn. Så kom du bare i gang ;)

- Line, der har utroligt glade børn

Anmeld

8. september 2008

ka li ja

linemus skriver:

ka li ja skriver:

linemus skriver:

Jeg er heller ikke den store hjælp. Bliver helt lækkersulten af, at du er lækkersulten, så jeg tror snart jeg skal ned til chokoladekagen på køkkenbordet :P

- Line

:)):)) Nej, den er kun fra i lørdags. Men jeg klumrede i det, så den er kun med halvt så meget sukker, som der skulle have været i, og så er den kun 1 cm høj :$ Jeg har prøvet at gøre det godt igen ved at hælde den til med glasur, men den er altså lidt tam. Det eneste gode er, at jeg har fået den for mig selv 8D

hold kæft du lyder bare præcis lige som mig!!
DET ER USUNDT!! SÅ DET SKAL ÆDES!!! hahahaha
jeg sidder også og sukker efter et eller andet klamt!!! men tror desværre virkelig ikke vi har en skid. så går sgu nok snart i seng!.....

Anmeld

8. september 2008

Louise mortil4

linemus skriver:

Altså, mortil4, nu er du jo gravid, og det er faktisk bevist, at spiser man chokolade under graviditeten, så får man gladere børn. Så kom du bare i gang ;)

ahh kommer jo til at ligne en chokolade bar så, bliver man ikke hva man spiser siger de

Anmeld

8. september 2008

linemus

ka li ja skriver:

linemus skriver:

ka li ja skriver:

linemus skriver:

- Line

hold kæft du lyder bare præcis lige som mig!!
DET ER USUNDT!! SÅ DET SKAL ÆDES!!! hahahaha
jeg sidder også og sukker efter et eller andet klamt!!! men tror desværre virkelig ikke vi har en skid. så går sgu nok snart i seng!.....

Ja, det kan man også lige så godt, når der ikke er noget i skabene. Jeg har faktisk også en is i fryseren - lidt et eksperiment, da jeg havde en liter yoghurt naturel, der var ved at blive for gammel (hvorfor står der altid både mad og gammel i mine indlæg?), så ville lave en yoghurt is med bær. Desværre havde jeg glemt at fryse mit fryseelement til ismaskinen, så isen måtte bare i fryseren og så satte jeg gemalen til at røre hvert 20. minut. Så lidt knasende er den desværre. Sådan ender det altid her - føler godt nok jeg render rundt med hovedet under armen det meste af tiden. Nå, men altså - isen er for sur til hans sukkerhoved, så den har jeg også fået for mig selv. Måske den ville smage godt sammen med den sukker-fattige chokoladekage?... (eftertænksom smiley)

PS. gad godt være nabo med dig - så kunne vi mødes til en omgang hvad-kunne-vi-finde-i-skabene-der-kan-minde-om-slik ;)

Anmeld

8. september 2008

linemus

mortil4 skriver:

linemus skriver:

ahh kommer jo til at ligne en chokolade bar så, bliver man ikke hva man spiser siger de

Jo, sød og lækker ;)

Anmeld

8. september 2008

Louise mortil4

linemus skriver:

mortil4 skriver:

linemus skriver:

Jo, sød og lækker ;)

ahh hvor er du sød (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.