Nej mand, hvor er jeg lækkersulten :0/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2008

Hyner

linemus skriver:

Jeg er heller ikke den store hjælp. Bliver helt lækkersulten af, at du er lækkersulten, så jeg tror snart jeg skal ned til chokoladekagen på køkkenbordet :P

- Line

Det var nu ikke med vilje Line...... SORRY:$(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

linemus

Hyner skriver:

linemus skriver:

Jeg er heller ikke den store hjælp. Bliver helt lækkersulten af, at du er lækkersulten, så jeg tror snart jeg skal ned til chokoladekagen på køkkenbordet :P

- Line

Det var nu ikke med vilje Line...... SORRY:$(L)

:D Det gør ikke noget. Havde spist den alligevel i aften, så før eller senere spiller vist ingen rolle ;)

Anmeld

8. september 2008

Louise mortil4

Hyner skriver:

Tjo tja..... Lige nu er der kun en svag lyst men tror nu den bliver kraftigere:S

Så der skal nok ikke gå så længe til jeg skal i kanen, i frygt for at overfalde chips-posen8(

hi hi jeg kan lige forestille mig det overskriften i morgen på avisen "kvinde anholdet for overfald på uskyldig chips pose"

Anmeld

8. september 2008

Hyner

mortil4 skriver:

Hyner skriver:

Tjo tja..... Lige nu er der kun en svag lyst men tror nu den bliver kraftigere:S

Så der skal nok ikke gå så længe til jeg skal i kanen, i frygt for at overfalde chips-posen8(

hi hi jeg kan lige forestille mig det overskriften i morgen på avisen "kvinde anholdet for overfald på uskyldig chips pose"

Ha ha ha Ja og jeg ville true den på livet hvis den ikke ville åbne8D

Krammer....... må vidst helere smutte inden det griber om sig:D

Anmeld

8. september 2008

sbs78

Hyner skriver:

Og hvor er det da mega frygtelig.... Jeg har herrens meget lyst chips men for dælen hvor har jeg bare så lidt godt af det....

Hjælp tøser- WHAT TO DOOOO???!!!!????

Krams Henriette -nu med mundvand i stor stil.....:$

Er det nu jeg skal fortælle, at min dejlige mand lige er kommert med varmt cacao med flødeskum til mig mmmmm:P

Anmeld

8. september 2008

Louise mortil4

sbs78 skriver:

Hyner skriver:

Og hvor er det da mega frygtelig.... Jeg har herrens meget lyst chips men for dælen hvor har jeg bare så lidt godt af det....

Er det nu jeg skal fortælle, at min dejlige mand lige er kommert med varmt cacao med flødeskum til mig mmmmm:P

ahh trals oplysning når man ikke har noget kokao og heller ikke en gang noget flødeskum

Anmeld

8. september 2008

sbs78

mortil4 skriver:

sbs78 skriver:

Hyner skriver:

ahh trals oplysning når man ikke har noget kokao og heller ikke en gang noget flødeskum

Det smagte i hvert fald godt :P:D
Vi har altid cacaopulve og næsten altid dåsefløde hjemme :D

Anmeld

8. september 2008

Louise mortil4

sbs78 skriver:

mortil4 skriver:

sbs78 skriver:

Hyner skriver:

shh tror vist jeg skal ind og handle i morgen. Lidt lækkert må man vel godt få hvis man ellers holder sig på måtten

Anmeld

8. september 2008

ka li ja

linemus skriver:

- Line

hahahaha er den også for gammel!!??

Anmeld

8. september 2008

sbs78

mortil4 skriver:

sbs78 skriver:

mortil4 skriver:

sbs78 skriver:

Hyner skriver:

shh tror vist jeg skal ind og handle i morgen. Lidt lækkert må man vel godt få hvis man ellers holder sig på måtten

Ja lidt må man gerne få:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.