Mai Tai eller Manducca??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Bavianis

dorthemus skriver:

Ja det kan jeg godt se...haha Manducaen kan bruges af  begge, man spænder bare ind og ud.

Hvad med en traditionel ringslynge så?

Tænk engang halvvejs

Ja - det må jeg lige undersøge

Jeg er blevet fuldstændig forelsket-exet i min mave. Maven er vokset HELT VILDT meget de sidste 2 uger, og jeg har jo aldrig været så stor før, da vandet sivede fra uge 17 sidste gang, og derfor gjorde at jeg aldrig rigtig blev større. Min lille gut sparker også rigtigt meget, og det gør altså noget helt specielt ved en Som om han lige siger "Hej mor - jeg er her". Uh - får helt tårer i øjnene bare af at skrive det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

dorthemus

Bavianis skriver:

Ja - det må jeg lige undersøge

Jeg er blevet fuldstændig forelsket-exet i min mave. Maven er vokset HELT VILDT meget de sidste 2 uger, og jeg har jo aldrig været så stor før, da vandet sivede fra uge 17 sidste gang, og derfor gjorde at jeg aldrig rigtig blev større. Min lille gut sparker også rigtigt meget, og det gør altså noget helt specielt ved en Som om han lige siger "Hej mor - jeg er her". Uh - får helt tårer i øjnene bare af at skrive det...

Jamen det gør jeg sgu også helt

Du fortjener om nogen al den lykke og glæde der kommer med en voksende mave med dit lille barn der sparker og gør opmærksom på sig selv  Håber resten af din graviditet forløber uden problemer...glæder mig til at følge med på sidelinien

p.s. jeg savner også tit min gravide mave og gad godt prøve det igen

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

dorthemus skriver:

Jamen det gør jeg sgu også helt

Du fortjener om nogen al den lykke og glæde der kommer med en voksende mave med dit lille barn der sparker og gør opmærksom på sig selv  Håber resten af din graviditet forløber uden problemer...glæder mig til at følge med på sidelinien

p.s. jeg savner også tit min gravide mave og gad godt prøve det igen

Hvor er du sød - tak for det

Anmeld

14. januar 2011

LISBETH:-)

Jeg har en babyhawk MT og jeg elsker den, synes det er nemt og Elina sidder som en drøm i den selvom hun vejer 14 kg.

Manducaen blev jeg aldrig rigtig gode venner med, så den har jeg solgt.

Carsten, min mand bruger også MT og synes også den er nem og tage på

Anmeld

22. februar 2011

pussepige

mariamiss6 skriver:

Hvis nu du alligevel vælger en Mei tai i den sidste ende, så sig til hvis jeg må sy den

Og ellers vil jeg blande mig uden om samtalen om hvilken der er bedst og hvorfor, for jeg har desværre kun selv haft æren af en av av baby bjørn bæresele

Kan se tråden er ved at være gammel... Men tænkte jeg ville skrive alligevel.. Hva tager du for at sy en Mei tai hvis du altså har tid og lyst..??

Anmeld

22. februar 2011

Mille83

Tjuhl skriver:

vi har i forvejen en slynge, en ringslynge fra mamas life og den fungerer egentlig, men jeg er bare ikke selv helt vild med den og så blir Sol usikker fordi jeg er usikker nåh! men så ville vi gøre noget andet også så Søren kunne være med og gå rundt med pjuskebusken på maven er være Den Stolte Far så vi er nået frem til (dvs JEG er nået frem til, Søren har ikke lige deltaget i min research - primært fordi de priser han ikke kender, har han ikke ondt over ) at det skal være en Mai Tai eller en Manducca bæresele vi skal have herhjemme. Sol er jo temmelig stærk, så det med hovedet er ikke det store problem længere, men ellers er der jo "hovedstøtte" ved begge, så vidt jeg kan læse mig frem til.

men....hvilken er bedst? mai taien er jo en RIGTIG slynge/vikle dims hvor Manduccas vitterligt er en bæresele, men en der nærmest har samme princip som mai taien - OG som kan bære op til 20 kg, hvor mai taien holder til 17-18 kg

Sol er allerede over 6 kg, så det går hurtigt her i huset - og det kan jo satme mærkes i armmusklerne og lænden  så et eller andet bæredims er VIRKELIG nødvendigt nu!!

HILFE! kom med jeres erfaringer og gode råd!!

Jeg er nød til og sige mei tai, har en fra babyhawk og jeg eeeeeelsker den, ja den tager 20 sek og spænde når man har tjek på det, men det vænner man sig hurtigt til 

Manucaen var også inde over mine tanker og skrev netop med Dortemus (er det ikke det hun hedder) om det også....

Men endte op med Mei Tai da jeg ikke var så meget for alle de spænder osv.....

Håber du finder den der passer jeg bedst 

Anmeld

22. februar 2011

Mille83

UPS også er tråden meget gammel - havde jeg ikke lige set 

Anmeld

22. februar 2011

dorthemus

pussepige skriver:

Kan se tråden er ved at være gammel... Men tænkte jeg ville skrive alligevel.. Hva tager du for at sy en Mei tai hvis du altså har tid og lyst..??

Ellers sælger jeg min BabyHawk Mei Tai

Anmeld

22. februar 2011

Dictes mor

Er jeg den eneste, der kommer til at tænke på drinks hver gang der snakkes om mai thai?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.