Tjuhl skriver:
vi har i forvejen en slynge, en ringslynge fra mamas life og den fungerer egentlig, men jeg er bare ikke selv helt vild med den og så blir Sol usikker fordi jeg er usikker
nåh! men så ville vi gøre noget andet også så Søren kunne være med og gå rundt med pjuskebusken på maven er være Den Stolte Far
så vi er nået frem til (dvs JEG er nået frem til, Søren har ikke lige deltaget i min research - primært fordi de priser han ikke kender, har han ikke ondt over
) at det skal være en Mai Tai eller en Manducca bæresele vi skal have herhjemme. Sol er jo temmelig stærk, så det med hovedet er ikke det store problem længere, men ellers er der jo "hovedstøtte" ved begge, så vidt jeg kan læse mig frem til.
men....hvilken er bedst? mai taien er jo en RIGTIG slynge/vikle dims hvor Manduccas vitterligt er en bæresele, men en der nærmest har samme princip som mai taien - OG som kan bære op til 20 kg, hvor mai taien holder til 17-18 kg 
Sol er allerede over 6 kg, så det går hurtigt her i huset - og det kan jo satme mærkes i armmusklerne og lænden
så et eller andet bæredims er VIRKELIG nødvendigt nu!!
HILFE! kom med jeres erfaringer og gode råd!!
Jeg er nød til og sige mei tai, har en fra babyhawk og jeg eeeeeelsker den, ja den tager 20 sek og spænde når man har tjek på det, men det vænner man sig hurtigt til 
Manucaen var også inde over mine tanker og skrev netop med Dortemus (er det ikke det hun hedder
) om det også....
Men endte op med Mei Tai da jeg ikke var så meget for alle de spænder osv.....
Håber du finder den der passer jeg bedst 
Anmeld