Godt nytår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Kats

Riksen skriver:

Ja, jeg tror også at det er det bedste, for så kan jeg se på specialet med friske øjne og det kan kun være positivt. Min vejleder mener også at det vil være en fordel, og at det formentligt ikke vil blive alt for svært at komme i gang igen, eftersom jeg er så langt i forløbet. Så alt i alt er det bare rigtigt rart.

Hm.. altså hvis en plukve ikke gør ondt, hvad er så det vi oplever? Rigtige veer?? Jeg synes egentlig det giver god mening at plukveer på dette tidspunkt i vores graviditet værker lidt, eftersom vores respektive piger er i fødestilling og bækkenet giver sig mere og mere... Men altså... jeg synes nu mine af og til gør ondt, og så har jeg ret mange i løbet af dagen - kan i hvert fald ikke gå ret langt uden at det hele spænder til. Ja, du har ret - kun to uger til! Wow! Det er altså vildt at tænke på!

Tak igen for omtanken - også god læselyst til dig! Jeg håber at du klarer dig igennem eksamen med bravour!

Uha, ja, det er lige om lidt... altså, hvor er vi tæt på nu

Stort kram fra mig

Nemlig! Friske øjne må være godt efter en lang periode, hvor man har været helt fordybet i detaljen, og ikke længere ser hovedlinjerne så klart.
Tror det er en super beslutning, især fordi den er med til at sørge for, at du ikke stresser amok inden fødslen,
men i stedet giver dig lov til at både skrive og have tankeflugter til ”mor-baby-land”

De dersens plukveer, kan vi godt være enige om, er lidt drillesyge!!  Og som du siger, så giver det nok meget god mening at de værker her til sidst!

Tusind tak for det, vil bare så gerne have eksamen overstået inden fødslen!  Befinder mig pt i læsemode… og sidder for tiden og skriver noter til eksamen. Men min hofte/balle/lænd tillader alvorligt talt snart ikke, at jeg sidder mere - hvilket er ret upraktisk, når man har en lang skriftlig eksamen i vente ??!! Men nu ser vi hvad en laaaang akupunkturnål kan gøre ved det i morgen.

Stor knuser til dig - så tæt på nu !!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Diana...

Hvor dejligt at hun har vokset sig stor og stærk og nu er klar til at komme ud til mor og far. Og ja det er helt fantastisk at vi kan lave noget så vidunderligt vi sad godt og snakket om det igår det er bare vidunderligt 

Og godt nytår til dig også. 

Knus Diana

Anmeld

5. januar 2011

Kats

Diana... skriver:

Hvor dejligt at hun har vokset sig stor og stærk og nu er klar til at komme ud til mor og far. Og ja det er helt fantastisk at vi kan lave noget så vidunderligt vi sad godt og snakket om det igår det er bare vidunderligt 

Og godt nytår til dig også. 

Knus Diana

Hej Diana.

Ja det er virkelig super dejligt!
Og næsten ufatteligt når man tænker over det… hvad sådan en lille celle og et lille æg kan blive til... biologi er fantastisk 

Det bliver SÅ stort, og jeg glæder mig helt vildt - og er også lidt skræmt på den gode måde!

Men du har jo erfaring og har prøvet hele scenariet før med Lucas - så du må være lidt hærdet  !

Knus Kats

Anmeld

5. januar 2011

Diana...

18januar/kats skriver:

Hej Diana.

Ja det er virkelig super dejligt!
Og næsten ufatteligt når man tænker over det… hvad sådan en lille celle og et lille æg kan blive til... biologi er fantastisk 

Det bliver SÅ stort, og jeg glæder mig helt vildt - og er også lidt skræmt på den gode måde!

Men du har jo erfaring og har prøvet hele scenariet før med Lucas - så du må være lidt hærdet  !

Knus Kats

Ja det er bare fantastisk. Jeg kan godt forstå du synes det er lidt skræmmende (på den gode måde)  Det synes jeg også selv om det er anden gang der er så meget man skal opleve og som ændre sig men det er helt igennem fantastisk. Bare den følelse når den lille kommer op på maven arhmen det er helt vild og den mest fantastiske følelse og jeg glæder mig til at skulle opleve det igen.

He he jeg tror aldrig man bliver hærdet 

Anmeld

6. januar 2011

Kats

Diana... skriver:

Ja det er bare fantastisk. Jeg kan godt forstå du synes det er lidt skræmmende (på den gode måde)  Det synes jeg også selv om det er anden gang der er så meget man skal opleve og som ændre sig men det er helt igennem fantastisk. Bare den følelse når den lille kommer op på maven arhmen det er helt vild og den mest fantastiske følelse og jeg glæder mig til at skulle opleve det igen.

He he jeg tror aldrig man bliver hærdet 

Skønt at høre (fra en som er hærdet og alligevel slet ikke hærdet - men bare har prøvet det hele før, og ved hvad det virkeligt handler om)

Jeg glæder mig så meget, og synes samtidigt at der er så uvirkeligt!
Og selvom der ligesom ikke er noget at tage fejl af - maven vokser - jeg kan mærke hende - har set tusindvis af scanningsfotos - så er det alligevel lidt surrealistisk, at der rent faktisk kommer en lille bitte baby ud

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

18januar/kats skriver:

Jeg glæder mig så meget, og synes samtidigt at der er så uvirkeligt!
Og selvom der ligesom ikke er noget at tage fejl af - maven vokser - jeg kan mærke hende - har set tusindvis af scanningsfotos - så er det alligevel lidt surrealistisk, at der rent faktisk kommer en lille bitte baby ud

Sådan har jeg det også!..

Anmeld

6. januar 2011

Kats

AnneBJ skriver:

Sådan har jeg det også!..

Life is great !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.