18januar/kats skriver:
Jeg kan godt forstå, at det kan give lidt rod i hovedet at affinde sig med en ny afleveringsmodel - Men jeg synes det lyder som en rigtig god og fornuftig plan!
Det nøjagtige fødselstidspunktet er jo alligevel pænt svært at spå om…
Så nu kan du arbejde roligt og effektivt, lige indtil Karla melder sin ankomst.
Desuden er det vist lige efter bogen (hvis man har mulighed for det) at lægge skrivearbejdet på hylden i en rum tid, førend man læser korrektur !
Ved mit sidste jordemoderbesøg sagde min JM at ”plukveer gør jo ikke ondt”… Jeg nikkede bare tænkte, at det ved jeg da ikke lige om jeg er 100 % enig i… Hos mig er de i hvert fald også tiltagende, både hvad angår hyppighed og ”smerteniveau”.
Men heldigvis nærmer vi os målet. 2 uger til termin.
Under alle omstændigheder er det dejligt at høre, at du har det strålende - også selvom der tudes noget lettere end nogensinde før - det må man gerne!!!
Stor knuser, god skrivelyst… det er lige om lidt det sker 
Ja, jeg tror også at det er det bedste, for så kan jeg se på specialet med friske øjne og det kan kun være positivt. Min vejleder mener også at det vil være en fordel, og at det formentligt ikke vil blive alt for svært at komme i gang igen, eftersom jeg er så langt i forløbet. Så alt i alt er det bare rigtigt rart.
Hm.. altså hvis en plukve ikke gør ondt, hvad er så det vi oplever? Rigtige veer??
Jeg synes egentlig det giver god mening at plukveer på dette tidspunkt i vores graviditet værker lidt, eftersom vores respektive piger er i fødestilling og bækkenet giver sig mere og mere... Men altså... jeg synes nu mine af og til gør ondt, og så har jeg ret mange i løbet af dagen - kan i hvert fald ikke gå ret langt uden at det hele spænder til. Ja, du har ret - kun to uger til! Wow! Det er altså vildt at tænke på!
Tak igen for omtanken - også god læselyst til dig! Jeg håber at du klarer dig igennem eksamen med bravour!
Uha, ja, det er lige om lidt... altså, hvor er vi tæt på nu
Stort kram fra mig
Anmeld