Har lige været hos Jordemoder, hvilket gik rigtig fint.
Dagens dejlige nyhed var, at den lille pige i maven (som sidste gang var noget lille - og i underkanten af hvad der var ”lovligt" ) alligevel har sat spurten ind og har vokset sig større og helt op i ”normalværdierne”!
Det var jo bare så dejligt at høre, og har betydet at bekymringerne for, at hun skal komme for tidligt er lagt til side.
Dog må hun godt være så elskværdig, lige at vente til efter d. 10. januar, så jeg kan få afviklet Obligationsret - det ville jo være dejligt praktisk 
Men under alle omstændigheder så er hun hjertelig velkommen - hvornår hun end kommer.
Jeg kan blive helt ør, når jeg tænker på, vi har lavet et lille menneske, en lille pige, som ligger derinde i den voksende mave og snart kommer ud til os 
Det er da intet mindre end fantastisk!!!
Nå, men ellers kan jeg slet ikke følge med … har ikke lige været herinde på sitet i en god uges tid.. og ihh altså både gode og mindre gode nyheder… der sker jo en masse alle steder!!
Jeg håber virkeligt at alle er kommet forholdsvis godt igennem juledagene og har hygget sig med familie og venner.
Er i eksamens/nytårs-mode, så jeg når ikke at indhente alle tråde - men vil bare ønske alle et rigtig dejligt og lykkebringende nytår.
Hurra for 1. kvartals babyerne som kommer/er kommet til verden.
Rigtig godt nytår

Anmeld