Godt nytår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. december 2010

Kats

Har lige været hos Jordemoder, hvilket gik rigtig fint.
Dagens dejlige nyhed var, at den lille pige i maven  (som sidste gang var noget lille - og i underkanten af hvad der var ”lovligt" ) alligevel har sat spurten ind og har vokset sig større og helt op i ”normalværdierne”!

Det var jo bare så dejligt at høre, og har betydet at bekymringerne for, at hun skal komme for tidligt er lagt til side.
Dog må hun godt være så elskværdig, lige at vente til efter d. 10. januar, så jeg kan få afviklet Obligationsret - det ville jo være dejligt praktisk

Men under alle omstændigheder så er hun hjertelig velkommen - hvornår hun end kommer.

Jeg kan blive helt ør, når jeg tænker på, vi har lavet et lille menneske, en lille pige, som ligger derinde i den voksende mave og snart kommer ud til os
Det er da intet mindre end fantastisk!!! 

Nå, men ellers kan jeg slet ikke følge med … har ikke lige været herinde på sitet i en god uges tid.. og ihh altså både gode og mindre gode nyheder… der sker jo en masse alle steder!!

Jeg håber virkeligt at alle er kommet forholdsvis godt igennem juledagene og har hygget sig med familie og venner.

Er i eksamens/nytårs-mode, så jeg når ikke at indhente alle tråde - men vil bare ønske alle et rigtig dejligt og lykkebringende nytår.
Hurra for 1. kvartals babyerne som kommer/er kommet til verden.

Rigtig godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Sofia

Dejligt at høre fra dig smukke Kats.

Godt at høre at lillepigen vokser sig stor og stærk, så er hun klar til at melde sin ankomst EFTER obligationsret

Rigtig meget held og lykke med eksamen, og kom godt ind i det nye år. Jeg er så spændt på hvornår du føder, uhhh det er jo bare lige om lidt, fantastisk! Knus

Anmeld

30. december 2010

Lene76

Godt nytår til alle......

Håber lidt du får overstået din eksamen inden hun kommer ud, så bliver det nok ik så stressende  

Dejligt alt er som det ska være nu med hende

Anmeld

30. december 2010

Marco2

Dejligt at hun er kommet op på "normalkurven" igen. Så er der ingen grund til bekymring.

Og rigtig godt nytår herfra. Håber I alle kommer godt ind i det, og glæder mig til at følge flere fødsler 

AG

Anmeld

30. december 2010

AnneBJ

Dejligt at "se" dig herinde igen Og hvor er det skønt at lillepigen har groet sig stor og fin! Er det ved at mærke på maven at JM har vurderet hun var for lille, eller er du blevet scannet?

Rigtig meget held og lykke med eksamen, og godt nytår til dig også!

Anmeld

31. december 2010

Mettemus

Dejligt at Lillepigen har det godt - det er nu rarest med en gennemsnitsbaby! Men det kunne da være fint hvis hun venter med at melde sin ankomst til efter d. 10. - bare sådan for en god eksamensordens skyld.

Held og lykke og godt nytår! Glæder mig til din FB - skal vi sige omkring d. 12. -13. ?

Knus

Anmeld

31. december 2010

Riksen

Dejligt at høre at lillepigen er vokset sig stor og stærk, så du ikke skal bekymre dig om det foruden den ventende eksamen.

Pøj pøj med eksamen, og så glæder jeg mig til at læse din 'Jeg har født'-update omkring d. 14. eller deromkring

Stort kram fra mig og rigtig godt nytår

Anmeld

2. januar 2011

Kats

Sofia skriver:

Dejligt at høre fra dig smukke Kats.

Godt at høre at lillepigen vokser sig stor og stærk, så er hun klar til at melde sin ankomst EFTER obligationsret

Rigtig meget held og lykke med eksamen, og kom godt ind i det nye år. Jeg er så spændt på hvornår du føder, uhhh det er jo bare lige om lidt, fantastisk! Knus

Ja, det ville være SÅ fint hvis det blev efter d. 10 !!!
Og tak og i lige måde, håber også at I havde en dejlig
aften…  - Selvom kjolen ikke nåede frem

Håber i øvrigt ikke din eksamensmåned er alt for fortravlet!
Held og lykke med dem du skal have afviklet!!  Knuser

Anmeld

2. januar 2011

Kats

Lene76 skriver:

Godt nytår til alle......

Håber lidt du får overstået din eksamen inden hun kommer ud, så bliver det nok ik så stressende  

Dejligt alt er som det ska være nu med hende

Ja det håber jeg også !
Og det er nemlig rigtig dejligt at hun har en ”godkendt” størrelse nu. Også godt nytår til dig

Anmeld

2. januar 2011

Kats

Marco2 skriver:

Dejligt at hun er kommet op på "normalkurven" igen. Så er der ingen grund til bekymring.

Og rigtig godt nytår herfra. Håber I alle kommer godt ind i det, og glæder mig til at følge flere fødsler 

AG

Præcis - "normal-værdier" er pludseligt så pokkers vigtige... og det er en lettelse at hun har sneget sig derop !

Også godt nytår til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.