Nu stopper det... (Svigermor, nytår og alle de andre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Sasja77

Mor til Frederic skriver:

Ved hvad du mener...

Har hørt en historie fra da de var små og var på familie tur på bornholm. der ringed hun hjem flere gange for at høre til dyrerne (de har høns - rotter - kaniner - hamstre mm) Der havde den ene høne forladt sine æg. Hun skabte sig helt vildt og sagde at hvis de ikke kørte hjem NU, sprang hun ud fra en klippe. 

Så de satte kursen hjem, stakkels børn. Min svigerinde er jo snart 32 og kan huske som var det igår...

Tror desvære ikke hun retter sig...

Ej.......ved slet ikke hvad jeg skal skrive Udover at hun uden i den grad tager førstepræmien som:

D R A M A Q U E E N

Har simpelthen aldrig hørt noget lignende 

Nå anyway, big up til svigerfar som har kunne holde hende ud i så mange år! Han må godt nok være über dygtig til at lade ting spurte igennem det og ud af det andet øre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

lauras*mor*

helt sikkert 2'ern!!!

Du skal sige fra overfor dem, og for  din søns skyld!! det er dit ansvar at passe på ham og sørge for han vokser trygt og sikkert op.. og derfor skal han ha det på hans måde indtil han bliver så stor at han selv kan være med om at bestemme... Det er min mening i dette tilfælde.. Det er dit ansvar som mor at gøre ham tryg, er de ved at det kun er de 2 der kommer eller ingen så er det sådan det skal være.. Fortæl din svigermor at du da synes det sikkert kunne være hyggeligt, men at frederic ikke synes om det, og at han bliver ked af det og meget forstyrret.. At du ikke vil gøre det mod ham når der i forvejen bliver masser af larm kl 24, så det handler om at du vil, som hans mor, passe på ham.. færdig!

Sorry hvis det lyder hårdt, men har en veninde der har siddet i samme situation og har set hvordan det kan smadre SÅ meget for både mor og barn, og det er virkelig ikke et kønt syn..

Hvis du siger til svigermor at de selvfølgelig stadig er velkommen, så er det dem der fravælger jer, og dermed redder i jeres egen røv så at sige hvis det skulle komme til en diskussion senere hen..

Jeg håber det bliver en hyggelig aften, uanset hvad du vælger, men jeg er ikke i tvivl om at i alle har bedst af at vælge muliighed nummer 2..

kram herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.