Sasja77 skriver:
Jeg synes du skal stå fast på at det stadig kun er svigerforældrene der må komme! Jeg ved jo da jeg har fulgt lidt med i Frederics lille liv at I på INGEN måde reagerer som I gør bare for at være besværlige men fordi at det handler om at Frederic ellers ikke har det godt! Og jeg synes at det er ret så respektløst at din svigermor ikke at tænke sig en lille smule om -det er jo ikke fordi at hun ikke ved det 
Jeg håber at I får en rigtig hyggelig aften og rigtig godt nytår til Jer
KH
Sasja
Hej.
Tak, vi står skam også fast.
Og det er dejligt at farmand også støtter op omkring frederic og tager den face to face med hans egen mor.
Da vi var dernede til julefrokst sad frederic stille og leged med hans lille kusine (hun bliver 2 til maj) eller kørte rundt på balance cykel. Mens de 2 andre fætre ( lille fætter på 2,2 år og store fætter på snart 3) leged - tonsed - råbte/skreg - sloges mm i et andet rum eller ovenpå.
Svigerfar sagde stille; ej, gid de 2 andre kunne lege lige så godt og koncentreret som frederic, han har altid været så et mildt og roligt væsen.
Svigermor tænker altid og kun på sig selv. Får hun ikke sin vilje kan hun finde på at ringe og sige at nu kører hun sin vej - kører i havnen osv.
Men igen, Frederic har altid været den 'mindste' i flokken af børnebørn og er det stadig, på trods af at han er den 2. ældste. Godt nok er lille fætter, kusine lavere og den ældste fætter højere, men de vejer mellem 2½-5 kg mere end frederic.
Anmeld