Ox. skriver:
Jeg har stemt blankt, for kan se det på så mange måder synes jeg ...
Det er rigtig træls for jer, at jeres bettemand ikke kan tåle for mange mennesker på eén gang - men det skal han vel også lære på et tidspunkt, ellers kommer der store problemer i BH/BH klasse vel? 
Det er self. kun gætterier, men at den anden dreng så er dårligt opdraget er heller ikke jeres skyld, men ja altså, min datter har det også med at klaske lussinger (hun er 17 mdr) og det er bestemt ikkle fordi jeg lader det stå til, men det er jo en læringsprocess ...
Men igen - kan se det fra alle mulige sider, forstår jer også godt til dels ..
Helt ok, alle er velkommen til at stemme.
Han går i dp i en ren drenge bande. Til gymnastik holder han også lige til den tid det varer.
Dp er begyndte i sommers at besøge bh herude, der trives frederic, selvom det kun er i deres midlertidige bygninger og legeplads. Han er den eneste der bare styrter afsted og mænger sig blandt de andre bh børn og bare leger med. Hvor de andre børn i dp, højst går 5m væk fra dp.
Den gamle var der gået råd og svamp i, så de er ved at bygge helt nyt. De har tillige købt mere jord til legeplads, så de bibeholder at være fredericia's bh med den største legeplads.
Ang lille fætter. Ved det ikke er vores skyld, men vi kan jo ikke nyde nytår - når vi konstant skal være efter den fætter. De griber end ikke ind, når deres dreng bare uhæmmet går hen og vælter frederic i jorden og begynder at slå vildt på ham. Lille fætter er et ½ hoved mindre, men vejer 4½ kg mere end vores. Frederic slår sjælendt, men går sin vej. For han gider ham ikke, da fætter var mindre skreg han i et væk - selv hans egne forældre havde døbt ham skrigeungen. Skrigeri'et er blot blevet afløst af den voldlige adfærd. Selv deres egen dp'mor har spurgt om de leger voldelige lege med ham, da han er sådan.
Så nej har ikke lyst til at have sådan en mini sumobryder til at ødelægge en ellers så hyggelig dag.
Frederic er snart 2,4 år, så fætter er snart 2,2 år.