Leiden v mutation (læs teksten før i stemmer, tak)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Lunae

malenemusen skriver:

Jeg har stemt ja - og med den begrundels at jeg selv har en genfejl, dog ikke Leiden, men istedet noget der hedder Faktor II Varianten - denne type er der maks 2 % der fejler og er derfor ikke særlig kendt her i Danmark.

Jeg har selv haft blodprop i benet og i lungen, og skal også når en evt graviditet en dag melder sig behandles med medicin for at undgå flere blodpropper.

Jeg synes ikke der er noget i vejen for at sætte børn i verden, når det vi fejler kun er med til at give en lidt højere risiko for blodpropper - der er jo også folk med AIDS der vælger at sætte børn i verden.

Jeg vælger at se på det, sådan at vores børn i det mindste er klar over deres gen fejl allerede fra deres livs begyndelse, og ikke som mig der fik min første blodprop som 18 årig.

Tak for svar! Jeg tænker også, at det jo på sin vis er godt at vide det, så man kan tage nogle forholdsregler og ellers leve et ganske almindeligt liv!

Jeg har faktisk os tænkt det i forhold til arvelig sukkersyge! Der er jo mange, som vælger at få børn alligevel og det er jo en sygdom, som man skal forholde sig til hver dag!

Endvidere tænker jeg også, at jeg har et dejligt liv og er ikke hæmmet overhovedet! Jeg er jo taknemmelig for mit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Lunae

camillahej skriver:

Jep ville da helt sikkert vælge at få børn alligevel kan man da ikke bare lade hver med & hvis det skulle gå hen at ske det med blodpropper er de simpelthen så kloge lægerne idag. Knus herfra

Lægerne siger nu også, at det ville være en meget drastisk konsekvens ikke at få børn, men pludselig får man jo en masse tanker

Anmeld

29. december 2010

camillahej

Ja kan jeg godt forstår men jeg havde valgt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.