TIL ALLE PÅ JULI07 - VIGTIGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2008

Plysbjørnen

jeg håber virkelig hun sletter sin profil, og opretter en ny, hvor hun ikke udgiver sig for hvem hun i virkeligheden er, bare så vi andre ved hvem vi har med at gøre!

Det håber jeg godt nok også, det vil være det bedste for hendes egen skyld...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Nadi

Jeg er godt nok også rystet! Her når jeg har læst tråden ville jeg sådan ønske at man bare kunne ignorere sådanne spader, men man bliver også bare så sur når man læser sådan noget.

Jeg forstår godt hvis ikke vi ser mortil4 herinde i den nærmeste stykke tid. Ej hvor ubehageligt! At man slet ikke kan være tryg nogle steder, jeg ved lidt hvordan det er. Men slet slet ikke i samme grad! Jeg var straks gået til politiet og jeg var blevet der indtil der blev taget hånd om sagen.

Det er bare svært at skulle udgive sig for at være en anden her på juli07, netop fordi vi støtter og prøver at hjælpe hinanden med ALT! Men det ville være synd og skam at miste et medlem fordi man ikke kan ytre sin mening (om vi vælger at tro på det eller ej er jo op til os selv), uden at være bange for om man pludselig får smidt en masse L... i hovedet.

Jeg kan da godt blive lidt parno og får faktisk ikke lyst til at være herinde når jeg ved der sidder mennesker og læser med uden at have noget at gøre herinde. Og her mener jeg ikke at dem uden mand og børn ikke er velkommende, men dem der kun kan skrive dumme og grimme ting om os og andre.

-Nadia

Anmeld

8. september 2008

Loggidut

nadi ved du hvad, lad os vende det her til noget godt...

her kan man da se, at uanset om man har set folkene irl eller ej, så er man en del af gruppen, og man værner om hinanden...

mortil4 skal nok komme igen...det er jeg sikker på

Anmeld

8. september 2008

Nadi

Loggidut skriver:

her kan man da se, at uanset om man har set folkene irl eller ej, så er man en del af gruppen, og man værner om hinanden...

Den er jeg med på :)

Ja det håber jeg også, for som sagt det ville være synd og skam at miste en fordi man ikke kan være i fred.

Anmeld

8. september 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Det håber og tror jeg også på... Henrik har sparket dem af h.... til, man kan detsvære ikke blokkere den ene da hun har TDC som udbyder og derfor en tilfældig IP-adresse, men man kan se deres profiler er blevet slettet...

Betina

Anmeld

8. september 2008

Muffinmus

Wow..sikke da en tråd. Kan godt være hun har "solgt" sine familie oplysninger på nettet og bedt om råd.. Men den tumpede del af familien var vist de 2 kære besøgende der var her...hold da op det var da nogle onde ting og opførsel de præsenterede.
Magen til små psykopatiske åndsforladte hadefulde piger skal man da lede længe efter...uanset hvad hun har gjort de,
Nå, men godt den blev lukket, håber sgi hun gemmer den til senre brug hvis det er nødvendigt.

Anmeld

8. september 2008

Kaufie

Skræmmende

Anmeld

8. september 2008

Louise mortil4

hej søde tøser.

Rigtig mange tak for jeres opbakning, jeg vil ikke kommentere tråden mere, men hvis der er noget i gerne vil vide, så skrive endelig til mig privat.

Jeg har valgt at beholde min profil som den er da de nok alligevel vil finde ud af hva den nye profil hedder, så kan jeg jo lige så godt beholde denne her. Jeg bliver forløbig på baby.dk, dog i mindre grad end før.

Tråden er gemt og klar til mændene i de hvide og blå biler, har nemlig snakket med dem. Så nu må vi se hva fremtiden bringer.

Knus Louise - som ælllssskker alle jer dejlige tøser her inde fra, føler mig meget heldig at kende jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.