TIL ALLE PÅ JULI07 - VIGTIGT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. september 2008

heaven

pas på tråden fra mortil4, den er truende, grim, modbydelig og virkelig virkelig slem - den er meldt til Henrik som forhåbentlig får sat stopper for den ASAP...

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Susan1978

hvad var det for noget.. er da nysgerrig.. :))

Anmeld

8. september 2008

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

hvad var det for noget.. er da nysgerrig.. :))

læs den og du vil ryste på hovedet over hvor modbydelige folk kan være...

Betina

Anmeld

8. september 2008

sbs78

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] hvad var det for noget.. er da nysgerrig.. :))[/citat] Hvis du ikke vil have ondt i mave at lad være med at læse indlæget+o( Det er så synd for mortil4 :'(

Anmeld

8. september 2008

Loggidut

ja det her er dælme ikke fair over for mor til 4, og det er ikke fair at forfølge hende på siden her, hun skriver i et forum, med andre mødre om hvor bange hun er, og så kommer sådan et par stykker og ødelægger alt for hende...jeg håber virkelig ikke det har skræmt hende væk herfra!

jeg håber hun kopiere tråden, og tager den med til politiet, så kan det sgu ikke passe at de ikke kan hjælpe hende på nogen måder der...for der står jo direkte i at de ikke har i sinde at stoppe her!

jeg hader sådan nogle folk, jeg hader de ikke har hjerne nok til at se de ikke kun rammer mor til 4, men de rammer også hendes børn...jeg hader det simpelthen >(

og jeg er så rasende!

man er da syg i hovedet hvis man leder efter folk på nettet, for at hænge dem ud på den måde.!

jeg håber mortil4 kommer ind i kampen igen, og bliver her hos os!(L)

Anmeld

8. september 2008

sbs78

Loggidut skriver:

ja det her er dælme ikke fair over for mor til 4, og det er ikke fair at forfølge hende på siden her, hun skriver i et forum, med andre mødre om hvor bange hun er, og så kommer sådan et par stykker og ødelægger alt for hende...jeg håber virkelig ikke det har skræmt hende væk herfra!

jeg håber hun kopiere tråden, og tager den med til politiet, så kan det sgu ikke passe at de ikke kan hjælpe hende på nogen måder der...for der står jo direkte i at de ikke har i sinde at stoppe her!

jeg hader sådan nogle folk, jeg hader de ikke har hjerne nok til at se de ikke kun rammer mor til 4, men de rammer også hendes børn...jeg hader det simpelthen >(

og jeg er så rasende!

man er da syg i hovedet hvis man leder efter folk på nettet, for at hænge dem ud på den måde.!

Enig enig enig enig.>(>(>(

Håber virkelig at Henrik kan få dem ud her fra.

Anmeld

8. september 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

og jeg er så rasende!

Men kors hvor kan jeg godt forstå hende hvis hun er bange... Man kan jo åbenlyst læse at de har i sinde at jagte hende uanset hvad hun gør...

Ville sådan ønske at vi kunne gøre noget for at hjælpe hende, for det er fandme synd det her...

tror de er ligeglad med hvem de yderligere rammer bare de rammer hende...

Anmeld

8. september 2008

sbs78

Jeg har helt ondt i mave, på mortil4 vejne.
Det er utroligt hvad folk kan finde på nu til dage.
Ja bare vi kunne hjælpe.

Anmeld

8. september 2008

Loggidut

vi er bare nød til at bakke op om hende, for jeg ville jo også være skræmt fra vid og sans...

jeg tror virkelig det er i sådan en situation her man kommer til at mærke hvad det vil sige at være en del af en gruppe...og jeg håber/ved hun har hele gruppens opbakning...men for dælen det er svært når hun ikke kan vide sig sikker på om de læser med!

jeg håber virkelig hun sletter sin profil, og opretter en ny, hvor hun ikke udgiver sig for hvem hun i virkeligheden er, bare så vi andre ved hvem vi har med at gøre!

snøft det er sørgeligt for hende det her

Anmeld

8. september 2008

Susan1978

nu har jeg læst sagen igennen og jeg kan kun sige: 8D

>(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.