Hjælp, jeg har det skidt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Frøken J.

TinaMajdah91Juel skriver:

hmm min læge sagde til mig at det ikke var nødvendigt at få henvisning eller lign... jeg købte bare nogen jern tilskud i superbrugsen , og når nu det alligevel er håndkøb jamen så tror jeg bare man kan købe det hvis man selv føler man har brug for det..

Okay.. Så vil jeg købe nogen i morgen tror jeg, men må hellere lige ringe til lægen først. Det kunne være meget rart hvis jeg bare lige kunne komme ned og få taget en blodprøve, og så derefter købe tilskuddet. Mener ikke man behøver komme ind til lægen hvis det bare er en blodprøve. Så er det vidst bare sygeplejesker, og der plejer man at kunne få en tid nærmest med det samme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Frøken J.

MoarJ skriver:

Disse tabletter kan du købe i Matas, supermarkeder osv.. 

Der gik hvert fald under 14 dage ved mig... 

Tror jeg vil købe nogen i morgen så. Og HÅBE, at de har lidt effekt inden min eksamen 

Anmeld

28. december 2010

Mira0911

Secrets skriver:

Tror jeg vil købe nogen i morgen så. Og HÅBE, at de har lidt effekt inden min eksamen 

Det syntes jeg er en rigtig god idé... 

Anmeld

28. december 2010

Frøken J.

MoarJ skriver:

Det syntes jeg er en rigtig god idé... 

Og tak for din hjælp!

Anmeld

28. december 2010

Mira0911

Secrets skriver:

Og tak for din hjælp!

Det var så lidt...  Håber de kommer til at virke hurtigt... 

Anmeld

28. december 2010

JuelZ

Secrets skriver:

Okay.. Så vil jeg købe nogen i morgen tror jeg, men må hellere lige ringe til lægen først. Det kunne være meget rart hvis jeg bare lige kunne komme ned og få taget en blodprøve, og så derefter købe tilskuddet. Mener ikke man behøver komme ind til lægen hvis det bare er en blodprøve. Så er det vidst bare sygeplejesker, og der plejer man at kunne få en tid nærmest med det samme..

Jaaa men vil ihvertfald råde dig til at købe nogen hurtigt så det ikke bliver værre for dig så du går hen og besvimer pga jern mangel..

Anmeld

28. december 2010

Frøken J.

TinaMajdah91Juel skriver:

Jaaa men vil ihvertfald råde dig til at købe nogen hurtigt så det ikke bliver værre for dig så du går hen og besvimer pga jern mangel..

Det vil jeg gøre! Vil helst ikke besvime Men tak for din hjælp!

Anmeld

28. december 2010

JuelZ

Secrets skriver:

Det vil jeg gøre! Vil helst ikke besvime Men tak for din hjælp!

det var da så lidt :-) sku det være en anden go gang

Anmeld

28. december 2010

puttecolle

Secrets skriver:

Argh, help me... Den sidste tid har jeg haft problemer med ekstrem træthed, og det er et problem. Derudover bliver jeg møgsvimmel hver gang jeg rejser mig op, og er ofte lige ved at dejse om. Jeg skal til lægen i midten af januar og checkes for for lav blodprocent.

I dag har jeg det så rigtig skidt. Jeg har haft svært ved at vågne rigtigt op, og jeg er konstant svimmel og ør i hovedet, selvom jeg sidder ned. Det er virkelig ubehageligt, og det vil ikke gå væk. Har prøvet at plaske koldt vand i ansigtet, og jeg har forsøgt at spise sukker for at få mit blodsukker op, men det virker ikke. Hvad kan det skyldes, og hvad skal jeg gøre? Skal til julefrokost om en halv time

Jeg har menstruation i øjeblikket, og den er lidt halvkraftig. Hvis jeg nu i forvejen har lav blodprocent, som jeg snart skal checkes for, kan det så være fordi min blodprocent sænkes yderligere under min menstruation?

What to do? Har det virkelig ubehageligt

spis masser af brokuli det spiser jeg helt vildt af når jeg bløder men du skal spise det frisk for der er mest jern i

Anmeld

30. december 2010

Frøken J.

Har været hos lægen og er blevet testet i hoved og røv og fået taget adskillige blodprøver for forskellige ting, men tilsyneladende fejler jeg ikke noget som helst!  Det er da fint, men det hjælper jo ikke på symptomerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.