Secrets skriver:
Tak for svaret! Jeg hiver lige fat i lægen i morgen tidlig. Kunne godt ringe til lægevagten, men føler godt jeg kan klare den til i morgen tidlig, og jeg har aldrig fået et brugbart svar fra en lægevagt :/ Men jeg drikker alligevel aldrig, så det er ikke noget problem. Håber det "bare" er jernmangel eller "bare" virus på balancenerven, selvom det skulle være pisse ubehageligt.. Og at det ikke er noget alvorligt. Men kunne nu godt tyde på jernmangel, da det er blevet værre under min mens, men det kunne naturligvis være tilfældigt!
ja virus på balance nerven er ikke sjovt, men som regel ville du kunne mærke det i nakken og ryg hvis det var det, især hvis du kigger til siderne eller kigger op eller ned, så reagere du ved at blive ekstrem svimmel, jeg har formodet at vælte omkuld i føtex fordi jeg lige drejede hovedet til venstre..... BOM så lå jeg der og gloede og kæmpede for at rejse mig op... folk troed jeg var fuld (hvilket jeg et eller andet sted os var, men bare ikke på alcho
)
men tror da os det bare er jern mangel, det håber jeg ihvertfald for dig :') selvom det lyder mærkeligt at skrive sådan
Anmeld