Hjælp, jeg har det skidt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
29 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Frøken J.

Argh, help me... Den sidste tid har jeg haft problemer med ekstrem træthed, og det er et problem. Derudover bliver jeg møgsvimmel hver gang jeg rejser mig op, og er ofte lige ved at dejse om. Jeg skal til lægen i midten af januar og checkes for for lav blodprocent.

I dag har jeg det så rigtig skidt. Jeg har haft svært ved at vågne rigtigt op, og jeg er konstant svimmel og ør i hovedet, selvom jeg sidder ned. Det er virkelig ubehageligt, og det vil ikke gå væk. Har prøvet at plaske koldt vand i ansigtet, og jeg har forsøgt at spise sukker for at få mit blodsukker op, men det virker ikke. Hvad kan det skyldes, og hvad skal jeg gøre? Skal til julefrokost om en halv time

Jeg har menstruation i øjeblikket, og den er lidt halvkraftig. Hvis jeg nu i forvejen har lav blodprocent, som jeg snart skal checkes for, kan det så være fordi min blodprocent sænkes yderligere under min menstruation?

What to do? Har det virkelig ubehageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

komodo

det tror jeg sagtens det kan være, har du prøvet med jern tilskud?

Anmeld

27. december 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
komodo skriver:

jeg tænker også, om du evt mangler jern..?
Kan desværre ikke give noget råd der kan hjælpe dig lige nu og her..
God bedring..
Anja..

Anmeld

27. december 2010

Frøken J.

komodo skriver:

Tager ikke jerntilskud endnu, fordi jeg lige ville omkring lægen først, men måske skulle jeg bare begynde..

Anmeld

27. december 2010

Frøken J.

AnjaM skriver:

jeg tænker også, om du evt mangler jern..?
Kan desværre ikke give noget råd der kan hjælpe dig lige nu og her..
God bedring..
Anja..

DEt kan sagtens tænkes, men ville ikke starte på tilskud inden jeg havde talt med lægen.. Synes bare det blev så voldsomt ellers.. 1 x d-vitamin, 1 x multivitamin, 2 x kalk, 2 x fiskeolie dagligt. Og også kalk. Pyha! Men måske skulle jeg bare begynde!

Gid der var noget der kunne hjælpe lige nu. Har det mega skidt..

Anmeld

27. december 2010

komodo

Secrets skriver:

Tager ikke jerntilskud endnu, fordi jeg lige ville omkring lægen først, men måske skulle jeg bare begynde..

du kunne jo også lige ringe til en vagtlæge eller din læge og høre om der sker noget ved at du tager et tilskud af jern, ihvertfald mens du bløder

Anmeld

27. december 2010

Frøken J.

komodo skriver:

du kunne jo også lige ringe til en vagtlæge eller din læge og høre om der sker noget ved at du tager et tilskud af jern, ihvertfald mens du bløder

Jeg prøver lige lægen i morgen. Det blev bedre i løbet af dagen, men er kommet igen her til aften, og jeg er  træt. Det var jeg allerede kl. 19, og jeg har ikke haft en særlig hård dag. Det er virkelig ubehageligt!

Anmeld

27. december 2010

JuelZ

Secrets skriver:

Argh, help me... Den sidste tid har jeg haft problemer med ekstrem træthed, og det er et problem. Derudover bliver jeg møgsvimmel hver gang jeg rejser mig op, og er ofte lige ved at dejse om. Jeg skal til lægen i midten af januar og checkes for for lav blodprocent.

I dag har jeg det så rigtig skidt. Jeg har haft svært ved at vågne rigtigt op, og jeg er konstant svimmel og ør i hovedet, selvom jeg sidder ned. Det er virkelig ubehageligt, og det vil ikke gå væk. Har prøvet at plaske koldt vand i ansigtet, og jeg har forsøgt at spise sukker for at få mit blodsukker op, men det virker ikke. Hvad kan det skyldes, og hvad skal jeg gøre? Skal til julefrokost om en halv time

Jeg har menstruation i øjeblikket, og den er lidt halvkraftig. Hvis jeg nu i forvejen har lav blodprocent, som jeg snart skal checkes for, kan det så være fordi min blodprocent sænkes yderligere under min menstruation?

jeg har os haft det som du beskriver her... min læge troede det var jern mangel så jeg begyndte på jerntabeletter, men det var så ikke det vi troede det var...
senere blev mit værre, og jeg fik konstateret Virus på balance nerven i slem grad som 16årig... og under den periode havde jeg min mens..

men det kan godt være Jern mangel, det giver som regel disse problemer, eller en masse kramper.. evt ring til lægevagten og spørg ? det tilladt at spørge

Anmeld

27. december 2010

Mira0911

Secrets skriver:

Havde det lige præcis på samme måde, da jeg var teenager... Husker tydeligt at jeg blev rigtig svimmel... Skidt tilpas, kvalme osv... 

Og det var jern mangel jeg havde... Prhhh... Det var grimt når jeg havde det sådan.. 

Anmeld

27. december 2010

JuelZ

Secrets skriver:

om ikke andet hvis du tager fat i lægevagten så kan du evt få nogen Mazine tabeletter, som gør at du ikke er svimmel så kraftigt.. dog må du ikke drikke når du får dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.