Siber skriver:
ja nu er Johanna så heldig at have 4 for oven og 2 for neden. Bruger I tandpasta, hvis ja hvilken!
Og Johanna hader at få børstet tænder, og hvordan er det lige den der tandbørste sang er: du skal børste dine tænder, hver gang du vasker hænder.................................og tralalalaal?
Hjælp søges
Knus Siber
Du skal børste dine tænder, hver gang du vasker hænder
det er ikke kun på grund af den grimme snag
men det ser da fjollet ud, hvis en skønne dag
de alle rasler af 8D
Sådan husker jeg den i hvert fald.
Her bruger vi heller ikke tandpasta og her er også kun 4 for oven og 2 forneden og her hades tandbørstning også som pesten. Nøj, hvor kan hun blive vred over den tandbørstning.
Forleden kom jeg sådan til at afmagts-grine, for det kom til at ligne en scene fra et torturkammer. Ikke fordi vi startede med at torturere hende, det kørte lige som bare af sporet 8D
Jeg sad med hende og husbond børstede. Så begyndte hun at skrige og vride sig som sædvanligt og det hele endte med, at husbond holdt hende i benene med hovedet nedad og jeg kæmpede løs med tandbørsten i hendes stakkels lille, vidt åbne, rasende skrigende mund. Så holdt vi op med at børste og så snart det skete, begyndte hun også at grine, så forhåbentligt har hun ikke taget skade af hændelsen :$
Men hvad skal man dog gøre?
Knus fra Birgitte
Anmeld