hvor længe beskytter p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Anette&Sophia

Wampires skriver:

PCO er hormonforstyrrelse der gør at man ikke modner æggene korrekt...

www.pcoinfo.dk

er en hjemmeside med en masse svar omkring det

Jeg har lært meget om en kvindes cyklus efter at have fundet ud af jeg havde det/har det.. Og ved nu at jeg skal sørge for hvis jeg får en datter at hun ved jeg har det da det kan gå i arv...

Mit PCo er forværret af at jeg er overvægtig men der er også kvinder som ikke har problemer med overvægt der har det og der er mange kvinder der har det uden at vide det og uden at have problemer med at blive gravid...

arg okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
anetteb skriver:

arg okay

også derfor jeg er glad for jeg blev ved med at være hys.. blev sendt til gyn og i løbet af 2 ugers tid fandt de at jeg havde det og at det var derfor min mens udeblev i lidt over 8 mdr...

Min krop kan ikke finde ud af at skabe cyklus selv da den ikke modner æg så hvis jeg skal blive gravid skal jeg tage Pergotime for at modne et æg ad gangen...

Blev lidt lettet over at det ikke var mig der var tosset.. men også trist over at være "syg" og "årsag" til at vi ikke blev gravide...

Anmeld

27. december 2010

Anette&Sophia

Wampires skriver:

også derfor jeg er glad for jeg blev ved med at være hys.. blev sendt til gyn og i løbet af 2 ugers tid fandt de at jeg havde det og at det var derfor min mens udeblev i lidt over 8 mdr...

Min krop kan ikke finde ud af at skabe cyklus selv da den ikke modner æg så hvis jeg skal blive gravid skal jeg tage Pergotime for at modne et æg ad gangen...

Blev lidt lettet over at det ikke var mig der var tosset.. men også trist over at være "syg" og "årsag" til at vi ikke blev gravide...

kan jeg godt forstå.

håber ikke jeg skal igennem det helt store inden.

jeg er simpelthen en nød til at det med at regne tante rose besøg ud osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.