hvor længe beskytter p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.685 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Anette&Sophia

^^ja som overskriften siger.

hvor længe går der før p-pille homonerne er ude af kroppen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

i følge min læge og gynækolog (to forskellige mennesker) så er det forskelligt fra person til person.

Noget at gøre med ens cyklus og hormonbalance så vidt jeg ahr forstået.

Nogen bliver gravide indenfor første cyklus efter p-pille stop og andre først op til et år efter...

Anmeld

26. december 2010

twinny

anetteb skriver:

^^ja som overskriften siger.

hvor længe går der før p-pille homonerne er ude af kroppen?

Min læge siger også det er fra person til person...

Hun sagde også til mig fra en måned til et år...

Anmeld

26. december 2010

Anette&Sophia

Wampires skriver:

i følge min læge og gynækolog (to forskellige mennesker) så er det forskelligt fra person til person.

Noget at gøre med ens cyklus og hormonbalance så vidt jeg ahr forstået.

Nogen bliver gravide indenfor første cyklus efter p-pille stop og andre først op til et år efter...

iih. håber jeg er en af de heldige, hvor de hurtigt er ude hi.

kan ikke vente til projekt baby

Anmeld

26. december 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
anetteb skriver:

iih. håber jeg er en af de heldige, hvor de hurtigt er ude hi.

kan ikke vente til projekt baby

Kan jeg sagtens forstå...

Bare husk at hvis din mens ikke kommer så bliv endelig ved med at være hys omkring det og få en gynækolog til at kigge efter med blodprøve osv..

Ellers havde jeg stadig ikke været igang da min læge mente det bare var mig der var hys.. nej jeg havde så lige PCO som gjorde at min mens ikke kom og at jeg havde det dårligt...

Så RÅB hvis du føler du ikke bliver hørt...

for Jeres projekt og for at denne ægløsning giver resultat..

Anmeld

26. december 2010

Anette&Sophia

Wampires skriver:

Kan jeg sagtens forstå...

Bare husk at hvis din mens ikke kommer så bliv endelig ved med at være hys omkring det og få en gynækolog til at kigge efter med blodprøve osv..

Ellers havde jeg stadig ikke været igang da min læge mente det bare var mig der var hys.. nej jeg havde så lige PCO som gjorde at min mens ikke kom og at jeg havde det dårligt...

Så RÅB hvis du føler du ikke bliver hørt...

for Jeres projekt og for at denne ægløsning giver resultat..

så spørger jeg dumt, hvad er PCO?

Anmeld

27. december 2010

Mullebergen

Jeg blev gravid 14 dage efter jeg havde taget den sidste p-pille, da jeg var 19 år 

Min læge havde sagt at der ville gå MINDST 3 måneder og set i bakspejlet, skulle min daværende kæreste og jeg have beskyttet os anderledes, men jeg hørte blot de der "3 måneder" så troede ikke jeg "kunne blive gravid" -I hvert fald ikke så let.

Jeg valgte på min egen naive bekostning at få en abort...

Nå, men håber da nu hvor I planlægger det, at det snart lykkes for jer 

Anmeld

27. december 2010

Anette&Sophia

MatildeS skriver:

Jeg blev gravid 14 dage efter jeg havde taget den sidste p-pille, da jeg var 19 år 

Min læge havde sagt at der ville gå MINDST 3 måneder og set i bakspejlet, skulle min daværende kæreste og jeg have beskyttet os anderledes, men jeg hørte blot de der "3 måneder" så troede ikke jeg "kunne blive gravid" -I hvert fald ikke så let.

Jeg valgte på min egen naive bekostning at få en abort...

Nå, men håber da nu hvor I planlægger det, at det snart lykkes for jer 

ih. hvorfor valgte du at få en abort selvom du havde smidt p-pillerne? hvis jeg må spørge

Anmeld

27. december 2010

Mullebergen

anetteb skriver:

ih. hvorfor valgte du at få en abort selvom du havde smidt p-pillerne? hvis jeg må spørge

Fordi jeg på ingen måde ønskede at få et barn på daværende tidspunkt.

Der var knas i forholdet og vi var egentlig gået fra hinanden, derfor valgte jeg at stoppe på p-pillerne, fordi jeg jo så ikke regnede med at skulle dyrke sex i et stykke tid 

Lang historie, men for at gøre den kort, så blev jeg jo som nævnt gravid af uvidenhed, ikke af lyst 

Anmeld

27. december 2010

Anette&Sophia

MatildeS skriver:

Fordi jeg på ingen måde ønskede at få et barn på daværende tidspunkt.

Der var knas i forholdet og vi var egentlig gået fra hinanden, derfor valgte jeg at stoppe på p-pillerne, fordi jeg jo så ikke regnede med at skulle dyrke sex i et stykke tid 

Lang historie, men for at gøre den kort, så blev jeg jo som nævnt gravid af uvidenhed, ikke af lyst 

ja okay

det er forståeligt nok.

har selv en gammel veninde, som slog op med sin kæreste, droppede pillerne, men fortsatte med at knalde sin eks. upsá

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.