Nu uden slimprop og livmoderhals...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

piadas

DK skriver:

Ja hvis han kommer nu, så skal vi på sygehuset! Man må ikke føde hjemme før man er 37+0 (eller måske 36+6...)

Jeg har lige pakket en taske... Anders far var her for at hente Kirstine kl. 16, og da Anders kom med hende senere på aftenen, sagde han at hans far mente jeg ville føde i morgen eller i overmorgen. Det var jo Anders far der forudsagde at jeg ville "føde i morgen!" dengang med Kirstine. Så Mikkel er lidt i panik, og han har lige tvunget mig til at pakke en tasken!

Altså det hele er lidt fjollet synes jeg, for jeg er stadig sikker på at der går mindst en uge endnu!

Aah, jeg håber, han ikke får ret! Træls at føde juleaften - du må lige knibe ballerne sammen et par dage endnu!

Kan egentlig godt forstå det med tasken (jeg holder med Mikkel)- hvis det nu lige pludseligt går stærkt, og I skal afsted, er det rart nok, at tasken er klar...og du er jo egentligt også sådan et planlægningsmenneske, så det troede jeg da, at du havde forberedt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

DK

piadas skriver:

Aah, jeg håber, han ikke får ret! Træls at føde juleaften - du må lige knibe ballerne sammen et par dage endnu!

Kan egentlig godt forstå det med tasken (jeg holder med Mikkel)- hvis det nu lige pludseligt går stærkt, og I skal afsted, er det rart nok, at tasken er klar...og du er jo egentligt også sådan et planlægningsmenneske, så det troede jeg da, at du havde forberedt!!

Ja det har du egentlig ret i. Men... jeg havde/har bare slet ikke behov for den taske. Tror den skræmmer mig lidt, fordi det jo er en "sygehus-taske" og jeg jo er en hjemmeføder!! Nu står den bare der og varsler ilde over i hjørnet af stuen, he he. Da vi pakkede kunne jeg mærke at jeg blev helt nervøs og kom lidt op og køre som om det var nu nu... Så måtte jeg liiige trække vejret engang og huske at det jo altså ikke er nu som i NU, og at der jo altså heldigvis sagtens kan gå mindst en måned inden han kommer, he he!

Anmeld

24. december 2010

Sofia

Det lyder godt at Rosa opdaterer med det samme der sker noget. Meget vigtigt. Jeg er så spændt.

Anmeld

24. december 2010

DK

Sofia skriver:

Det lyder godt at Rosa opdaterer med det samme der sker noget. Meget vigtigt. Jeg er så spændt.

Altså... jeg tror ikke der kommer til at ske noget lææænge. Her er i alt fald helt roligt pt, he he!

Og nu hvor vi har pakket tasken, får vi sikkert ikke brug for den!

Men hvis vandet går/jeg får veer, så skal jeg nok skrive herinde/smide en sms så du kan lade budskabet gå videre!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.