Nu uden slimprop og livmoderhals...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.894 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. december 2010

DK

Hej de damer!

Jeg tror slimproppen er røget! Engang mellem søndag og mandag var jeg ude og tisse og pludselig lugtede det bare så meget af fostervand. Jeg blev helt nervøs, men der er ikke noget der har dryppet. Men tilgengæld kom der ret store klumper med sejt klister-slim i 2 dage derefter.

Jeg mærkede så efter i går og den fine livmoderhals der var der i lørdags er nu helt væk... Men slimproppen kan vel heller ikke "være der" når livmoderhalsen er væk?

Altså jeg føler mig ikke på kanten af en fødsel! Jeg er jo også kun 36+1 i dag, sååå... Jeg har ikke flere plukveer end hvad jeg plejer og de kommer ikke så tit synes jeg. Men efter hvad jeg har læst mig til, så kan slimproppen jo også gå flere uger før fødsel, og ingen livmomderhals betyder jo bare "snarlig" fødsel, som i alt fra nu til 1-2 uger (står der i bøgerne) og det ved jeg jo godt allerede! Kirstine kom jo 37+4, så det gør den bette Bimmer-bandit nok også! Så må vi lige se hvordan det kommer til at passe med eksamnerne og det hele, he he...

Men hvad. Som sagt føler jeg ikke at der er noget overhovedet under opsejling.

Knuuus og dejlig lillejuleaften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

CA

Jamen så er vi jo to Så hyggeligt at det nærmer sig! Men det kunne da godt have passet lidt bedre med din eksamen Glæææder mig til at høre om din hjemmefødsel! -selvom det ikke er endnu.... 

Anmeld

23. december 2010

blomst84

Uha hvor spændende  det kan være du bliver den første i gruppen.. må lige spørger om hvordan kan man mærke om livmoderhalsen er væk? ja altså put en finger op, så langt er jeg med  men hvordan skal det føles? Jeg drypper nemlig selv lidt når jeg griner og sådan, men er i tvivl om det bare er udflåd eller om det er fostervand ? ihhh det er så spændende alt sammen  og håber du liiige venter nogle dage endnu, så vi kan læse om din hjemmefødsel  Knus Sabrina 37+0    

Anmeld

23. december 2010

Sofia

Uh Ditte hvor er det altså bare SPÆNDENDE! Til Bimmeren: "Bliv nu derinde indtil 12. januar klokken 16.00 ca., så er du en god dreng"!!!! Men uanset hvad, så er det helt vildt at vi snart skal hilse på ham.

Anmeld

23. december 2010

Sofia

Ihh jeg er bange for jeg kommer til at spamme dig her i julen, jeg er sååå spændt! Det står dig frit for ikke at svare PÅNÆR hvis du har født, dét MÅ jeg simpelthen vide, jeg har sjældent været så spændt...

Anmeld

23. december 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Ihh jeg er bange for jeg kommer til at spamme dig her i julen, jeg er sååå spændt! Det står dig frit for ikke at svare PÅNÆR hvis du har født, dét MÅ jeg simpelthen vide, jeg har sjældent været så spændt...

NEMLIG!

Anmeld

23. december 2010

Mettemus

IH HVOR SPÆNDENDE! Måske overhaler du mig alligevel?

I hvert fald er aftalen om d. 14. røget sig en tur.

Du må lige klemme sammen i 6 dage endnu, bare så du er helt i hus mht hjemmefødsel. Også så i ikke lige rammer Kirstines fødselsdag måske?

Men hvor er det vildt! Der sker virkelig ting og sager. Jeg har også haft menstruationssmerter i tre dage nu, så et eller andet sker der da

Juleknus

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

DK skriver:

Hej de damer!

Jeg tror slimproppen er røget! Engang mellem søndag og mandag var jeg ude og tisse og pludselig lugtede det bare så meget af fostervand. Jeg blev helt nervøs, men der er ikke noget der har dryppet. Men tilgengæld kom der ret store klumper med sejt klister-slim i 2 dage derefter.

Jeg mærkede så efter i går og den fine livmoderhals der var der i lørdags er nu helt væk... Men slimproppen kan vel heller ikke "være der" når livmoderhalsen er væk?

Altså jeg føler mig ikke på kanten af en fødsel! Jeg er jo også kun 36+1 i dag, sååå... Jeg har ikke flere plukveer end hvad jeg plejer og de kommer ikke så tit synes jeg. Men efter hvad jeg har læst mig til, så kan slimproppen jo også gå flere uger før fødsel, og ingen livmomderhals betyder jo bare "snarlig" fødsel, som i alt fra nu til 1-2 uger (står der i bøgerne) og det ved jeg jo godt allerede! Kirstine kom jo 37+4, så det gør den bette Bimmer-bandit nok også! Så må vi lige se hvordan det kommer til at passe med eksamnerne og det hele, he he...

Men hvad. Som sagt føler jeg ikke at der er noget overhovedet under opsejling.

Knuuus og dejlig lillejuleaften!

ja okay det må være fordi du har prøvet det før at du kan mærke efter om tingene er væk.. jeg ville ik vide hvad fanden jeg skulle mærke efefter.. men det jo deeejligt de måske tegn..

wheee

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

Mettemus skriver:

IH HVOR SPÆNDENDE! Måske overhaler du mig alligevel?

I hvert fald er aftalen om d. 14. røget sig en tur.

Du må lige klemme sammen i 6 dage endnu, bare så du er helt i hus mht hjemmefødsel. Også så i ikke lige rammer Kirstines fødselsdag måske?

Men hvor er det vildt! Der sker virkelig ting og sager. Jeg har også haft menstruationssmerter i tre dage nu, så et eller andet sker der da

Juleknus

jeg vil gerne overtage pladsen om at føde den 14.. det er navnedagen til det navn vi har valgt..hehe

Anmeld

23. december 2010

Mettemus

karina pigen skriver:

jeg vil gerne overtage pladsen om at føde den 14.. det er navnedagen til det navn vi har valgt..hehe

Den er hermed overdraget - enjoy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.