KaMa skriver:
Hvor ved du fra, at donor ikke er på cryos side? Jeg fandt min ud fra, hvad jeg havde fået oplyst om ham. De er lidt lukkede med det på klinikken. Fik dog set på en seddel inden lægen kom ind og inseminerede mig.
Jeg fik puregon fra 2. dag i cyklus og frem til ægløsningssprøjten. Jeg har nemlig pco. Kender ikke det, du får.
En sygeplejerske scannede dig? Det har jeg aldrig oplevet. Her var det kun læger. Jeg havde ca. 7 æg (så vidt jeg husker), men der var kun to, som var i den rigtige størrelse, da jeg fik ægløsningsprøjten. De løste sig begge og var godt på vej, da jeg blev insemineret.
7 æg
, jeg får kun en mild hormonbehandling, men den behandling du har fået har nok været en anelse mere kraftig pga din PCO.
Ja jeg synes også det var lidt mærkeligt med den sygeplejerske i fredags, især fordi hun ikke kunne finde den ene æggestok - jeg kan ikke lade være med at tænke, at hun måske har været lidt ny i faget.
Skulle jo scannes igen idag - denne gang en læge, som konkluderede at jeg allerede har haft ægløsning, så det skulle gå lidt hurtigt, og en halv time efter skulle jeg insemineres. Kun det ene æg havde løsnet sig, og det andet var vist ikke særlig stort, så det tyder på der er et enkelt æg i spil. Jeg blev insemineret med en anden donor denne gang.
Begge de to donorer har jeg ikke kunnet finde på cryos' side. Der er ikke noget match. Donornumrene har også stået på det papir jeg skulle skrive under inden inseminationen, og disse kan jeg heller ikke slå op på cryos' side.
Anmeld