KaMa skriver:
Øv øv - vi håber, at næste gang er lykkens gang.
Det gode ved disse behandlinger er, at man er i gang med det samme med ny omgang.
Ja nemlig, jeg har nu også været forberedt på at jeg skal igennem flere forsøg. Det gik også lidt hu-hej første gang, hvor jeg skulle insemineres 2 timer efter den første scanning. Jeg håber det bliver lidt bedre timet denne gang, hvor jeg allerede var til scanning i fredags (på 8. dagen) og skal igen i morgen.
Skal have undersøgt om det ikke er muligt at vælge en anden donor, for de havde valgt en som ikke havde den øjenfarve som jeg havde ønsket. Kan ikke helt forstå, hvorfor de inden inseminationen ikke lige havde kontaktet mig for at fortælle at de ikke kunne finde et match, og spørge hvilken øjenfarve jeg istedet kunne tænke mig. Det var ikke så fedt først at finde ud af det 5 sek før selve inseminationen. Og ja, de sagde faktisk ikke noget om årsagen til at de havde valgt anden øjenfarve, det spurgte jeg selv ind til efterfølgende. Sådan er der flere ting som har undret mig. Her i fredags fik jeg nogen papirer med hjem jeg skal underskrive, så står der at jeg skal bekræfte at jeg er blevet grundigt informeret om risikoen for bl.a. overførsel af kønssygdomme inkl AIDS hvilket jeg slet ikke er blevet informeret om. Jeg er godt klar over at det er en sikkerhedsforanstaltning og at sandsynligheden er meget lille - men tværtimod, fik jeg at vide til forsamtalen, at donor løbende bliver tjekket netop for at at der ikke er nogen risiko for overførsel af sygdomme.
Anmeld