Update projekt selvvalgt enlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

dorthemus

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Pige2009

Held og lykke

Anmeld

23. december 2010

sus73

dorthemus skriver:

Rigtig meget held og lykke

Tak tak

Anmeld

23. december 2010

sus73

Baagøe skriver:

Held og lykke

Også en tak til dig

Anmeld

24. december 2010

Vial

Hvor er det spændende. Jeg gik selv uden at vide det og rugede på to spirer sidste juleaften. Det tænker jeg meget på i dag. Hvor er der sket utrolig meget på det år. Håber, at det samme sker for dig.

Krydser fingre for dig.'

Anmeld

26. december 2010

sus73

KaMa skriver:

Hvor er det spændende. Jeg gik selv uden at vide det og rugede på to spirer sidste juleaften. Det tænker jeg meget på i dag. Hvor er der sket utrolig meget på det år. Håber, at det samme sker for dig.

Krydser fingre for dig.'

Det er underligt og temmelig uvirkeligt for mig, at der måske er ved at danne sig et barn indeni mig. Er opmærksom på det mindste, som måske kunne være symptomer, men tror vist ikke der er noget reelt at mærke endnu. Jeg er også forberedt på, at der måske skal flere behandlinger til, før der er bonus.

Tak for krydsede fingre

Anmeld

14. januar 2011

sus73

Der var ikke bonus i første forsøg. Så prøver igen i næste uge

Anmeld

15. januar 2011

Vial

sus73 skriver:

Der var ikke bonus i første forsøg. Så prøver igen i næste uge

Øv øv - vi håber, at næste gang er lykkens gang.

Det gode ved disse behandlinger er, at man er i gang med det samme med ny omgang.

Anmeld

16. januar 2011

sus73

KaMa skriver:

Øv øv - vi håber, at næste gang er lykkens gang.

Det gode ved disse behandlinger er, at man er i gang med det samme med ny omgang.

Ja nemlig, jeg har nu også været forberedt på at jeg skal igennem flere forsøg. Det gik også lidt hu-hej første gang, hvor jeg skulle insemineres 2 timer efter den første scanning. Jeg håber det bliver lidt bedre timet denne gang, hvor jeg allerede var til scanning i fredags (på 8. dagen) og skal igen i morgen.

Skal have undersøgt om det ikke er muligt at vælge en anden donor, for de havde valgt en som ikke havde den øjenfarve som jeg havde ønsket. Kan ikke helt forstå, hvorfor de inden inseminationen ikke lige havde kontaktet mig for at fortælle at de ikke kunne finde et match, og spørge hvilken øjenfarve jeg istedet kunne tænke mig. Det var ikke så fedt først at finde ud af det 5 sek før selve inseminationen. Og ja, de sagde faktisk ikke noget om årsagen til at de havde valgt anden øjenfarve, det spurgte jeg selv ind til efterfølgende. Sådan er der flere ting som har undret mig. Her i fredags fik jeg nogen papirer med hjem jeg skal underskrive, så står der at jeg skal bekræfte at jeg er blevet grundigt informeret om risikoen for bl.a. overførsel af kønssygdomme inkl AIDS hvilket jeg slet ikke er blevet informeret om. Jeg er godt klar over at det er en sikkerhedsforanstaltning og at sandsynligheden er meget lille -  men tværtimod, fik jeg at vide til forsamtalen, at donor løbende bliver tjekket netop for at at der ikke er nogen risiko for overførsel af sygdomme.

Anmeld

16. januar 2011

Vial

sus73 skriver:

Ja nemlig, jeg har nu også været forberedt på at jeg skal igennem flere forsøg. Det gik også lidt hu-hej første gang, hvor jeg skulle insemineres 2 timer efter den første scanning. Jeg håber det bliver lidt bedre timet denne gang, hvor jeg allerede var til scanning i fredags (på 8. dagen) og skal igen i morgen.

Skal have undersøgt om det ikke er muligt at vælge en anden donor, for de havde valgt en som ikke havde den øjenfarve som jeg havde ønsket. Kan ikke helt forstå, hvorfor de inden inseminationen ikke lige havde kontaktet mig for at fortælle at de ikke kunne finde et match, og spørge hvilken øjenfarve jeg istedet kunne tænke mig. Det var ikke så fedt først at finde ud af det 5 sek før selve inseminationen. Og ja, de sagde faktisk ikke noget om årsagen til at de havde valgt anden øjenfarve, det spurgte jeg selv ind til efterfølgende. Sådan er der flere ting som har undret mig. Her i fredags fik jeg nogen papirer med hjem jeg skal underskrive, så står der at jeg skal bekræfte at jeg er blevet grundigt informeret om risikoen for bl.a. overførsel af kønssygdomme inkl AIDS hvilket jeg slet ikke er blevet informeret om. Jeg er godt klar over at det er en sikkerhedsforanstaltning og at sandsynligheden er meget lille -  men tværtimod, fik jeg at vide til forsamtalen, at donor løbende bliver tjekket netop for at at der ikke er nogen risiko for overførsel af sygdomme.

Hvad havde du da ønsket af øjenfarve.
Jeg fik alt mit opfyldt. Lyder da mærkeligt med den behandling. Det kan vist godt gå lidt stærkt derinde.

Jeg fik også de papirer med hjem, og ingen mundtlig information, men det giver jo sig selv, når man læser papirene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.