Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var til scanning i tirsdag, og lægen fandt ét æg. Det tog sin tid, så jeg blev helt bange for at der slet ikke var nogen trods hormonbehandling. Lægen sagde så, at han mente det ville være for sent hvis jeg blev insemineret om et par dage - om jeg kunne komme tilbage lidt senere? Og jo - det kunne jeg da . Fik en ægløsningssprøjte i maven, og vandrede så rundt i små to timer. Kom retur, blev insemineret (og DET gjorde godt nok ondt ), og nu må jeg så se tiden an om der er bonus i første forsøg.
Godt nok en mærkelig fornemmelse, at der måske er ved at danne sig et barn indeni mig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg alt og håber på det bedste
held og lykke med det...!!!
Vil bare lige ønske dig held og lykke.
Jeg er normalt meget skeptisk overfor yngre kvinder, der tager dette valg, men kan dog godt forstå dig, - hvis jeg havde din alder og hverken mand eller børn, så tror jeg faktisk også, at jeg ville overveje det - og det er jo uden sammenligning det største i verden at få en lille lækker baby, så jeg håber virkelig, at det lykkes for dig.
MoarHvidovre skriver: Jeg alt og håber på det bedste
Tak tak
sus73 skriver: Var til scanning i tirsdag, og lægen fandt ét æg. Det tog sin tid, så jeg blev helt bange for at der slet ikke var nogen trods hormonbehandling. Lægen sagde så, at han mente det ville være for sent hvis jeg blev insemineret om et par dage - om jeg kunne komme tilbage lidt senere? Og jo - det kunne jeg da . Fik en ægløsningssprøjte i maven, og vandrede så rundt i små to timer. Kom retur, blev insemineret (og DET gjorde godt nok ondt ), og nu må jeg så se tiden an om der er bonus i første forsøg. Godt nok en mærkelig fornemmelse, at der måske er ved at danne sig et barn indeni mig.
Jeg krydser for at det lykkes! Det ville da være en herlig julegave
Ps. Tak for skoene, de er altså søde
PernilleB skriver: held og lykke med det...!!!
Tak
Ihhhh måske et lille spir er begyndt at vokse i din mave...
Håber det bedste for dig...
Majbritt
Rockertand skriver: Vil bare lige ønske dig held og lykke. Jeg er normalt meget skeptisk overfor yngre kvinder, der tager dette valg, men kan dog godt forstå dig, - hvis jeg havde din alder og hverken mand eller børn, så tror jeg faktisk også, at jeg ville overveje det - og det er jo uden sammenligning det største i verden at få en lille lækker baby, så jeg håber virkelig, at det lykkes for dig.
Synes du man er " ung " når man er 37?
Tak . Ja, nu kan man jo så ikke kalde mig ung med mine 37 år. Ønsket var jo at finde en sød kæreste som jeg kunne få børn med, hvilket ikke er lykkes, så der har været mange følelser og tanker oppe at vende inden jeg tog valget. Det har ikke været nemt, men alternativet ville være at jeg med stor sandsynlighed slet ikke ville få et barn, og det ville jeg ikke kunne bære.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128