jeg har netop i dag, p-g-a- det indlæg med nejsigere, opdaget hvor dårligt tif af og til takler at få et nej...
først vil jeg lige sige at der kommer den normale reaktion som regel, den hvor hun nærmest kigger ondt på en og tænker skråt op, men lige her i de sidste dage harjeg opdaget en mærkant forandring
når hun har gang i noget, og hun får et nej, så sidder hun helt stille med bævrende læbe, og øjnene bliver mere og mere røde, og man er ikke i tvivl om at det drejer sig om sek. før hun bryder sammen...
det har været så tydeligt i de sidste dage, at når hun når dertil, så skynder vi os at aflede hende og snakke om noget andet...
jeg ved godt at hendes far har været mere blød end jeg normalt er, og det sikkert har sat sine spor hos hende, men altså, så stor en forandring er det jo heller ikke for hende at jeg er kommet hjem i hytten igen.
hun ligner virkelig en på kanten til et nervesammenbrud når hun stiller den flæben op!
min tankegang er så, at måske er hun ved at forstå betydningen af et nej, eller betydningen af at have lavet noget forkert...ja hun ser ihvertfald ud ´som om det rammer hårdt!
hvordan tackler jeres unger de nejer der kommer...og det er altså ikke fordi det bliver sagt hårdt her hos os, bare kort og kontant...og faktisk sjøldent for indtil videre er hun ikke en særlig stor ballademager...
så nu er jeg sgu nysgerrig efter hvordan i oplever jeres unger få et nej!
Anmeld