look at this :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

june1987

Lou87 skriver:

Okay det er også flot!!
Jeg kunne ikke holde mig helt fra de søde og usunde ting og vidste også at det ville være for hårdt for mig og starte op sådan..
Men kan godt huske at man faktisk havde mere tildens til og spise sundere og ikk havde lyst til det søde lige så tit når først man vandt kampen

Flot at din datter ikk lider under det, ku man ellers godt forestille sig..
Men super!

Og hold da op, da så vil du da godt nok også være "spændt op til lir" hvis du ender med den ryg

jeg ville skam også lyve hvis det ikke var svært for mig i starten men jeg vandt over trængen og efter 4 mrd kan jeg nu ærlig sige jeg ikke har lysten til det..

før i tiden sku jeg helst have hver dag og aften

ja jeg håber at blive meget muskel løs jeg bliver aldrig som min kæreste da det er for stort for en kvinde men bare en kvindelig krop med gode aftegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

kan huske dig fra de unge mødre og for at sige det lige ud:

F*CK HVOR SER DU BARE LÆKKER UD NU!!!!

super flot forsæt dit flotte arbejde

Knus og glædelig jul:O))

Anmeld

24. december 2010

Lou87

june1987 skriver:

jeg ville skam også lyve hvis det ikke var svært for mig i starten men jeg vandt over trængen og efter 4 mrd kan jeg nu ærlig sige jeg ikke har lysten til det..

før i tiden sku jeg helst have hver dag og aften

ja jeg håber at blive meget muskel løs jeg bliver aldrig som min kæreste da det er for stort for en kvinde men bare en kvindelig krop med gode aftegn

Nej man skal nok bare blive ved med og kæmpe, så bliver trangen nok mindre... der slap jeg den jo så bare aldrig - da jeg mente jeg så ikk ville ku holde den. Men ja man finder nok hver sin måde der fungerer for en, og det er også det bedste.

Haha ja helst hver dag og hele tiden

Nej det måske lige en tant for meget til en kvinde, det synes jeg ihvertfald.. så mister man ligesom det feminime
Men der er jo de der voldsomme bodybuilder kvinder der synes de er pæne sådan...

Anmeld

24. december 2010

Maria Sascha

Inden jeg blev gravid trænede jeg 6 dage om ugen ca 2½ time om dagen, og blev ligesom dig irritabel hvis jeg ikke trænede... elskede min sunde liv (har nemlig før hadet næsten alt fysisk aktivitet), følte jeg kunne klare alt og selvtilliden steg gradvist som jeg blev bedre til at bokse eller kunne løbe længere, på samme tid var det nemmere at spise sundt, når man nu vidste at man trænede for at nå et mål...  finder det blot lidt svært lige nu da min søn er født for tidligt og ikke må udsættes for for mange bakterier, og derfor ikke må komme med i træningscenteret før han er lidt større og har lidt mere at stå imod med... øv... håber jeg kan starte igen i Januar...

Anmeld

24. december 2010

june1987

jcmoller skriver:

kan huske dig fra de unge mødre og for at sige det lige ud:

F*CK HVOR SER DU BARE LÆKKER UD NU!!!!

super flot forsæt dit flotte arbejde

Knus og glædelig jul:O))

tusind tusind tak bliver helt glad og varm om hjertet

og ja jeg fortsætter

Anmeld

24. december 2010

june1987

Lou87 skriver:

Nej man skal nok bare blive ved med og kæmpe, så bliver trangen nok mindre... der slap jeg den jo så bare aldrig - da jeg mente jeg så ikk ville ku holde den. Men ja man finder nok hver sin måde der fungerer for en, og det er også det bedste.

Haha ja helst hver dag og hele tiden

Nej det måske lige en tant for meget til en kvinde, det synes jeg ihvertfald.. så mister man ligesom det feminime
Men der er jo de der voldsomme bodybuilder kvinder der synes de er pæne sådan...

hehe ja.. jeg vil bare være muskel løs og stærk samtidig med jeg bliver mindre og mindre  

Anmeld

24. december 2010

june1987

Maria Sascha skriver:

Inden jeg blev gravid trænede jeg 6 dage om ugen ca 2½ time om dagen, og blev ligesom dig irritabel hvis jeg ikke trænede... elskede min sunde liv (har nemlig før hadet næsten alt fysisk aktivitet), følte jeg kunne klare alt og selvtilliden steg gradvist som jeg blev bedre til at bokse eller kunne løbe længere, på samme tid var det nemmere at spise sundt, når man nu vidste at man trænede for at nå et mål...  finder det blot lidt svært lige nu da min søn er født for tidligt og ikke må udsættes for for mange bakterier, og derfor ikke må komme med i træningscenteret før han er lidt større og har lidt mere at stå imod med... øv... håber jeg kan starte igen i Januar...

årh det kan jeg godt forstå det må også være meget svært da krydser fingre for dig i januar

Anmeld

4. januar 2011

june1987

- 5 kg siger vægten for hele december måned 

Anmeld

4. januar 2011

Drømmen <3

floot!

Anmeld

4. januar 2011

june1987

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.