look at this :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Maria Sascha

Ihh hvor er det godt gået, hvordan fandt du motivationen...? og hvilke metoder bruger du?

Fødte min lille søn d. 24.09.10 og har da tabt en del af vægten, men det piner mig frygteligt at jeg ikke kan passe mit "gamle" tøj endnu, har såå svært ved at finde tilbage til min ellers så sunde livsstil, det er lidt som om at min rygrad er af gele`

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Karo

Rigtigt flot

Jeg kan tydeligt se en forandring og 17 kg er da vildt flot.

Anmeld

23. december 2010

Mille83

june1987 skriver:

hold da op.. en forandring, jeg er allerede så glad for min krop efterhånden, og glæder mig til 2011 hvor jeg når mit mål i vægt

Det ser rigtig godt ud - er det din nye hobbys skyld??  Ellers kom endelig med opskriften.....

Anmeld

23. december 2010

HelleBelle

GO GIRL!!!

Anmeld

23. december 2010

june1987

SaraLM skriver:

Wow! 17 kg er et virkeligt flot vægttab  sikke en julegave at give sig selv!

Held og lykke med at smide de sidste kg.

Jeg er selv igang (holder dog pause til 1/1-11) og har indtil videre tabt 11 kg og har planer om at klø på i det nye år, skulle gerne af med ca 20 mere...

nemlig og 11 kg er rigtigt flot så er du kommet den rigtige vej og tillykke og tusind tak

Anmeld

23. december 2010

june1987

jannebjerre skriver:

Wauw sikke en forandring

tusind tak det er osse bare dejligt jeg kan også først nu virkelig se den nye june

Anmeld

23. december 2010

june1987

Margorie skriver:

Wauw du ser da godt og smart ud.. Godt gået.. Har selv smidt 13 kg- synes ligesom bare de sidder bedre og bedre fast jo længere man kommer ned.. Men det skal nok lykkedes- VIL FANDME under de 70kg igen! BASTA! Man når langt med stædighed.. Mangler ca. 15 kg.

Glædelig jul

stædighed og hidsighed "jeg kan og jeg vil fandme" råber jeg når jeg løfter også

super flot

Anmeld

23. december 2010

june1987

Maria Sascha skriver:

Ihh hvor er det godt gået, hvordan fandt du motivationen...? og hvilke metoder bruger du?

Fødte min lille søn d. 24.09.10 og har da tabt en del af vægten, men det piner mig frygteligt at jeg ikke kan passe mit "gamle" tøj endnu, har såå svært ved at finde tilbage til min ellers så sunde livsstil, det er lidt som om at min rygrad er af gele`

først tusind tak..

jeg fandt motivationen i juli, hvor jeg egentlig synes jeg åd lige for meget slik, jeg skippede cola og slik, men ja der røg sku ikke meget, så begyndte jeg at ændre min kost, det hjælp lidt, så mødte jeg christian som nu er min kæreste, og han fik mig til at indse nogen ting, at det bare ikke duede det her overvægt, så han fik mig overtalt til at styrketræne og ja det taber man sig voldsomt af, fordi muskel masse forbrænder fedt og holder pulsen oppe længe.

faktisk er styrketræning lige så intensiv som spinning og det gør du kun 45 min, feks jeg styrke træner 1,5-2 timer 4 dage ugentligt går 6 km hver dag, cykler, løber. jeg havde aldrig troede jeg ville blive så sund, da jeg faktisk ikke gad motion argh havde ikke tid eller lysten men nu kan jeg IKKE leve uden bliver irretabel hvis der går en dag uden nogen former for motion.

jeg er ved at bygge mig op til strong women efter jeg er den eneste pt i danmark der træner stærkmands øvelser er jeg dk stærkeste kvinde pt der lægger min motivation jeg vil være stærk jeg vil være sej, jeg kan det her, og jeg vil. 

jeg råber og jeg skriger når jeg træner, og bliver hidsig og det er det jeg elsker, fordi det er iorden når jeg træner, da jeg er en hidsig satan hehe så er det bare sådan..

men jeg satte mig et mål jeg ville ikke tage på i julen, og har jeg heller ikke, tabt 2,5 kg og inden dec er ovre har jeg tabt 1,5 mere jeg spiser ikke slik eller fed mad det har jeg fravalgt mig.

og jeg har indført at mine piger får ikke slik ved mig, men tørrede frugt og frugt som slik, jeg vil være en slik fri familie og leve sundt og længe

Anmeld

23. december 2010

june1987

Mille83 skriver:

Det ser rigtig godt ud - er det din nye hobbys skyld??  Ellers kom endelig med opskriften.....

det er min hobby og alt den motion jeg laver motion, sund kost og troen på sig selv

Anmeld

23. december 2010

june1987

Karo skriver:

Rigtigt flot

Jeg kan tydeligt se en forandring og 17 kg er da vildt flot.

tak tak 

er selv meget meget glad, i forhold til hvor usund jeg har set ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.