look at this :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

june1987

HelleBelle skriver:

GO GIRL!!!

hehe tusind tak da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

june1987

en ting jeg lever efter og siger til mig selv hver morgen :

Vindere har mål, tabere har undskyldninger 

Anmeld

23. december 2010

Lou87

june1987 skriver:

jeg var en del større og så ikke ligefrem sund ud..

men jeg har tabt 17 kg indtil nu og vil ned på 65 kg

17 kg!! FLOOOOT!!

Det virkelig sejt...
Tabte selv 10 sidste år, dog inden jeg blev gravid, så mangler li de sidste 3-5 kg fra graviditeten og så vil jeg gerne li af med 10 mere tror jeg

Anmeld

23. december 2010

Lou87

june1987 skriver:

en ting jeg lever efter og siger til mig selv hver morgen :

Vindere har mål, tabere har undskyldninger 

Anmeld

23. december 2010

june1987

Lou87 skriver:

17 kg!! FLOOOOT!!

Det virkelig sejt...
Tabte selv 10 sidste år, dog inden jeg blev gravid, så mangler li de sidste 3-5 kg fra graviditeten og så vil jeg gerne li af med 10 mere tror jeg

tusind tusind tak, 10 kg er fandmer også flot, alt over 5 kg er sejt synes jeg fordi man kan virkelig se der sker noget efter det, jeg har også tabt voldsomme mange cm 

Anmeld

23. december 2010

Lou87

june1987 skriver:

tusind tusind tak, 10 kg er fandmer også flot, alt over 5 kg er sejt synes jeg fordi man kan virkelig se der sker noget efter det, jeg har også tabt voldsomme mange cm 

Ja med 17 kg må der være røget en del cm også !!
Hold da op - du virkelig sej.. !!

Hvor lang tid er det over ??

Anmeld

23. december 2010

june1987

Lou87 skriver:

Ja med 17 kg må der være røget en del cm også !!
Hold da op - du virkelig sej.. !!

Hvor lang tid er det over ??

ja det er der bestemt også før kunne jeg bestemt ikke se ud som jeg gør på de billeder der

jeg har ikke så meget røv til bage som jeg har haft ej heller lår og maven er gået fra 136 cm til 109 cm og vil så længere ned men det er efter graviditeter og usund mad men jeg når mit mål

jamen det er over 4 måneder der er sket så meget

Anmeld

23. december 2010

Lou87

june1987 skriver:

ja det er der bestemt også før kunne jeg bestemt ikke se ud som jeg gør på de billeder der

jeg har ikke så meget røv til bage som jeg har haft ej heller lår og maven er gået fra 136 cm til 109 cm og vil så længere ned men det er efter graviditeter og usund mad men jeg når mit mål

jamen det er over 4 måneder der er sket så meget

EJ BLIR LI NØDT TIL OG SIG DET IGEN..
DU FAME SEJ!!!

Jeg tabte mine sølle kg over 6 måneder..
Det godt nok flot du har tabt så meget på så kort tid, jeg ved godt at hvis man er større er det nemmere.. Men alligevel..

Jeg var oppe på de 84 kg, og tabte mig til de 74..
Jeg ku måske også godt ha gjort mere.. jeg ville bare ikk gøre det FOR hårdt for mig selv, for så og falde for hurtigt i igen.
Men nu ved jeg ikk hvordan du har gjort det ??

Anmeld

23. december 2010

june1987

Lou87 skriver:

EJ BLIR LI NØDT TIL OG SIG DET IGEN..
DU FAME SEJ!!!

Jeg tabte mine sølle kg over 6 måneder..
Det godt nok flot du har tabt så meget på så kort tid, jeg ved godt at hvis man er større er det nemmere.. Men alligevel..

Jeg var oppe på de 84 kg, og tabte mig til de 74..
Jeg ku måske også godt ha gjort mere.. jeg ville bare ikk gøre det FOR hårdt for mig selv, for så og falde for hurtigt i igen.
Men nu ved jeg ikk hvordan du har gjort det ??

hehe tusind takker

det er da også flot at nå der til hvor du tabte dig alt er bedre end ingenting..

jamen jeg spiser sundt, spiser overhovedet ikke slik eller sodavand eller usund mad, jeg har ikke lysten til det..

jamen jeg styrketræner, og løber, går lange ture, spiser sundt, jeg er stoppet med at ryge som giver bedre kredsløb. og ja så holder jeg mig bare sundt med alt, og det smitter også af på mine børn, cecilia ved godt der ikke længere bliver serveret slik eller noget, og spiser kun sundt hun siger "jeg vil være lige så stærk som min mor" det varmer

jeg ønsker en dag at få en kvindelig udgave af den ryg min kæreste har og nogen muskelløse overarme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2010

Lou87

june1987 skriver:

hehe tusind takker

det er da også flot at nå der til hvor du tabte dig alt er bedre end ingenting..

jamen jeg spiser sundt, spiser overhovedet ikke slik eller sodavand eller usund mad, jeg har ikke lysten til det..

jamen jeg styrketræner, og løber, går lange ture, spiser sundt, jeg er stoppet med at ryge som giver bedre kredsløb. og ja så holder jeg mig bare sundt med alt, og det smitter også af på mine børn, cecilia ved godt der ikke længere bliver serveret slik eller noget, og spiser kun sundt hun siger "jeg vil være lige så stærk som min mor" det varmer

jeg ønsker en dag at få en kvindelig udgave af den ryg min kæreste har og nogen muskelløse overarme

Okay det er også flot!!
Jeg kunne ikke holde mig helt fra de søde og usunde ting og vidste også at det ville være for hårdt for mig og starte op sådan..
Men kan godt huske at man faktisk havde mere tildens til og spise sundere og ikk havde lyst til det søde lige så tit når først man vandt kampen

Flot at din datter ikk lider under det, ku man ellers godt forestille sig..
Men super!

Og hold da op, da så vil du da godt nok også være "spændt op til lir" hvis du ender med den ryg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.