Mavsen 39 + 3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

FruHolm <3

Baagøe skriver:

Så fin og et noget tidligt tidspunkt, du har været på færde

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

Jeg bad og tiggede om a blive sat igang... jeg gik med til at de ville lave den mindst efektive metode... en stikpille op i  og der er et hormon som gør livmodermunden blød... fik 2 piller i løber at 1 døgn og bum så tog de vandet og dagen efter var jeg mor...

har nævnt for dem den anden dag at jeg godt ville sættes igang, da jeg føler mig helt ødelagt i kroppen, så håber på det sidste skub, min livmoderhals er blød og har trukket sig op, det er bare mine veer der ikke ville åbne mig ordentligt, kan så ikke sig om jeg er begyndt at åbne mig nu, men vi har snakket om måske lige at smutte forbi fg i aften så jeg lige kan blive tjekket det kunne være rart hvis jeg er begyndt at åbne mig og de så kan tage vandet

Hold da op en oplevelse du/i var igennem ved fødslen blev helt rørt til tårer  

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

har nævnt for dem den anden dag at jeg godt ville sættes igang, da jeg føler mig helt ødelagt i kroppen, så håber på det sidste skub, min livmoderhals er blød og har trukket sig op, det er bare mine veer der ikke ville åbne mig ordentligt, kan så ikke sig om jeg er begyndt at åbne mig nu, men vi har snakket om måske lige at smutte forbi fg i aften så jeg lige kan blive tjekket det kunne være rart hvis jeg er begyndt at åbne mig og de så kan tage vandet

Hold da op en oplevelse du/i var igennem ved fødslen blev helt rørt til tårer  

ihhhhh, håber et eller andet sted de tager vandet, men håber et sted osse der går 2 dage endnu... eller vil du gerne have din baby juleaften...??? hihi... min kærestes mors kæreste blev morfar juleaften sidste år..

ja det er en lang historie.. men et evigt dejligt minde på både godt og ondt (smerterne)...

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

ihhhhh, håber et eller andet sted de tager vandet, men håber et sted osse der går 2 dage endnu... eller vil du gerne have din baby juleaften...??? hihi... min kærestes mors kæreste blev morfar juleaften sidste år..

ja det er en lang historie.. men et evigt dejligt minde på både godt og ondt (smerterne)...

Håber jeg også

først ville jeg ikke, men nu vil jeg bare gerne have ham ud

det var da en dejlig julegave

ja man husker altid sådan nogen ting

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

Håber jeg også

først ville jeg ikke, men nu vil jeg bare gerne have ham ud

det var da en dejlig julegave

ja man husker altid sådan nogen ting

man husker dem til evig tid... og ved godt du ved det her, men husk en masse billeder, og skriv din historie... min mor kunne intet fortælle mig, og det er jeg lidt ked a..

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

man husker dem til evig tid... og ved godt du ved det her, men husk en masse billeder, og skriv din historie... min mor kunne intet fortælle mig, og det er jeg lidt ked a..

ja

det er også planen, for min mor kan ikke huske noget fra dengang jeg blev født, og hun har ikke rigtig nogen billeder, så jeg har sørget for at få købt barnets bog - mit første år, og billedalbums og det hele

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

ja

det er også planen, for min mor kan ikke huske noget fra dengang jeg blev født, og hun har ikke rigtig nogen billeder, så jeg har sørget for at få købt barnets bog - mit første år, og billedalbums og det hele

godt.. håber a vi høre fra dig når du skal ind og føde...

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

godt.. håber a vi høre fra dig når du skal ind og føde...

det gør i helt klart

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

det gør i helt klart

godt godt...

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

sarah Foged skriver:

Mange tak

Så håber vi snart der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.