Mavsen 39 + 3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

FruHolm <3

Lou87 skriver:

WOOOOW en sød stritmave
Ingen tvivl om det er en dreng der ihvertfald.. smiler.

Fine mavebilleder.. Og mon ikk jeres lille prins er ude næste gang der skal tages billeder

Held og lykke - det jo snart.. (er dybt misundelig hihi)

Mange tak

nej det siger folk godt nok

ja man har da lov at håbe på han er det 

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

ja de tanker har jeg tænkt mig.

det vil jeg da lige gøre

jeps, alt står klar, det eneste vi mangler er babyalarm, men den har svigerfamilien købt til os i barselsgave så den får vi så snart jeg har født

jeps det bliver en dreng

dejlig dejlig..!!!

ihhh hvor kan jeg huske den sidste tid... er din slem..??

men sig til hvis i mangler tøj.. har noget, i 62 og 68... osse til drenge, for jeg har handlet ind 5 år før end a jeg mødte manden i mit liv og fik min ønske baby.. så har været for meget forberedt.. lol

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

dejlig dejlig..!!!

ihhh hvor kan jeg huske den sidste tid... er din slem..??

men sig til hvis i mangler tøj.. har noget, i 62 og 68... osse til drenge, for jeg har handlet ind 5 år før end a jeg mødte manden i mit liv og fik min ønske baby.. så har været for meget forberedt.. lol

ja det er skønt

det er meget hårdt for ryggen og mit bækken synes jeg , og min søvn, den er godt nok savnet, har stortset ikke sovet i 1½ måned nu, fik noget at sove på af fg i lørdags, og min krop blev helt dvask oven på veerne mandag og tirsdag så den tog lige 11 timers søvn før den startede igen

det kan da sagtens være, for han skulle være rimelig stor nu siger de, så der går jo ikke længe før an skal bruge den str.

Anmeld

23. december 2010

piadas

Wauw, for en flot mavse! Hvor er de 24 kg. lige henne?!!

Uh, det kunne jo godt lyde som et lille julebarn - spændende om det bliver juleaften!

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

Så fin og et noget tidligt tidspunkt, du har været på færde

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

ja det er skønt

det er meget hårdt for ryggen og mit bækken synes jeg , og min søvn, den er godt nok savnet, har stortset ikke sovet i 1½ måned nu, fik noget at sove på af fg i lørdags, og min krop blev helt dvask oven på veerne mandag og tirsdag så den tog lige 11 timers søvn før den startede igen

det kan da sagtens være, for han skulle være rimelig stor nu siger de, så der går jo ikke længe før an skal bruge den str.

Hehe.. .jeg kunne jo heller ikk mere, derfor blev jeg sat i gang 10 dage før termin..

de havde målt hende forkert... hun vejede 3850 og de sagde 3500..

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

ja det er skønt

Her er et link til min tråd: https://www.baby.dk/debat/79681pi1/toej--piger/masser-a-pigetoejunisex-62-og-68-saelges-billigt--.aspx#GoToMessage

hvis det skulle være..

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

Hehe.. .jeg kunne jo heller ikk mere, derfor blev jeg sat i gang 10 dage før termin..

de havde målt hende forkert... hun vejede 3850 og de sagde 3500..

håber også lidt på de vil give det sidste skub hvis det ikke snart kommer af sig selv

flot stor størrelse

vores blev skønnet til 3500 ude på fg for 2 ½ uge siden tør ikke gætte på hvad de vil vurdere ham til nu, de sagde bare vi nok skulle regne med at han ville være på den anden side af 4 kg hvis jeg gik til termin så håber på at få ham ud snart

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

Jeg bad og tiggede om a blive sat igang... jeg gik med til at de ville lave den mindst efektive metode... en stikpille op i  og der er et hormon som gør livmodermunden blød... fik 2 piller i løber at 1 døgn og bum så tog de vandet og dagen efter var jeg mor...

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

piadas skriver:

Wauw, for en flot mavse! Hvor er de 24 kg. lige henne?!!

Uh, det kunne jo godt lyde som et lille julebarn - spændende om det bliver juleaften!

mange tak de har fordelt sig rundt på hele kroppen hehe

ja havde sagt jeg ikke ville føde juleaften , men nu er jeg ligeglad, vil bare gerne føde ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.