Mavsen 39 + 3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

FruHolm <3

Maise skriver:

åhhh hvor jeg dog savner at være gravid nåer jeg ser den smukke mave, hold da op den er fin og smuk.

held og lykke med fødslen og god jul.

Ihh tusind tak

også glædelig jul til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

mange tak

du har jo temin lige om lidt.. nogle tegn..???

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

du har jo temin lige om lidt.. nogle tegn..???

ja det har jeg

startede med veer i mandags, de stilnede af igen tirsdag aften og så fik jeg ellers sovet en del timer, og så kom de igen igår aftes, men endnu ikke ofte nok til at skulle på fg, de siger det er begyndende fødsel, og jeg skal ringe når der er 4-5 min imellem

så mangler lige det sidste skub så de kommer noget oftere

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

ja det har jeg

startede med veer i mandags, de stilnede af igen tirsdag aften og så fik jeg ellers sovet en del timer, og så kom de igen igår aftes, men endnu ikke ofte nok til at skulle på fg, de siger det er begyndende fødsel, og jeg skal ringe når der er 4-5 min imellem

så mangler lige det sidste skub så de kommer noget oftere

ej hvor er det bare spændene...!!! er det din 1.... ??

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

ej hvor er det bare spændene...!!! er det din 1.... ??

ja det er rigtig spændende

ja det er det

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

ja det er rigtig spændende

ja det er det

Håber det bliver en hurtig fødsel for dig... jeg lå 17 timer..!! puha... men det hele værd selvf... det er så magisk a føde..!! og når du er ved a give op så hold fast i tanken om at der er en lille en på vej ud til dig som har brug for dig... har du din kæreste eller mand med inde, eller din mor..?? kan i hvertfald anbefale akupunktur..!!

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

Håber det bliver en hurtig fødsel for dig... jeg lå 17 timer..!! puha... men det hele værd selvf... det er så magisk a føde..!! og når du er ved a give op så hold fast i tanken om at der er en lille en på vej ud til dig som har brug for dig... har du din kæreste eller mand med inde, eller din mor..?? kan i hvertfald anbefale akupunktur..!!

Håber jeg også, men lige meget hvad er det det hele værd

Sådan tænker jeg hele tiden, ligegyldigt hvordan jeg har haft det med flere gange afsted på fødegangen, har det vigtigeste hele tiden været at han har det godt derinde, så må jeg leve med mit bækkenløsning og de uregelmæssige veer og slemme plukkeveer jeg har haft i 1 ½ måned. det var helt fantastisk da det blev regelmæssige veer i mandags så kan man virkelig mærke at det er ved at være tiden

Skal have kæresten og svigermor med ind

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

sarah Foged skriver:

Håber jeg også, men lige meget hvad er det det hele værd

Sådan tænker jeg hele tiden, ligegyldigt hvordan jeg har haft det med flere gange afsted på fødegangen, har det vigtigeste hele tiden været at han har det godt derinde, så må jeg leve med mit bækkenløsning og de uregelmæssige veer og slemme plukkeveer jeg har haft i 1 ½ måned. det var helt fantastisk da det blev regelmæssige veer i mandags så kan man virkelig mærke at det er ved at være tiden

Skal have kæresten og svigermor med ind

Tro mig... når du kommer der ind på fødegangen og det måske bare og små veer og de lige pludselig siger til dig a de måske tager vandet og du skal ind på en føde stue, så kan jeg love dig for at du bliver forskrækket... det er så uvirkeligt..!!! så urealistisk... og meget overvældene... hvis du har MEGET tid så kig i min dagbog, der ligger min fødselsberetning..!!!

Har så alle ting klar til den lille..?? og hva bliver det, ved i det..??

Anmeld

23. december 2010

Lou87

sarah Foged skriver:

Så nåede vi 39 + 3 igår den 22 dec med 24 kg ekstra på sidebenene

så er det på tide at få lillemanden ude, håber det er sidste gang der skal tages mavebilleder og så næste billeder bliver af vores lille dreng

send gerne ALT ve-støv der kan undværes denne vej

WOOOOW en sød stritmave
Ingen tvivl om det er en dreng der ihvertfald.. smiler.

Fine mavebilleder.. Og mon ikk jeres lille prins er ude næste gang der skal tages billeder

Held og lykke - det jo snart.. (er dybt misundelig hihi)

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

PernilleB skriver:

Tro mig... når du kommer der ind på fødegangen og det måske bare og små veer og de lige pludselig siger til dig a de måske tager vandet og du skal ind på en føde stue, så kan jeg love dig for at du bliver forskrækket... det er så uvirkeligt..!!! så urealistisk... og meget overvældene... hvis du har MEGET tid så kig i min dagbog, der ligger min fødselsberetning..!!!

Har så alle ting klar til den lille..?? og hva bliver det, ved i det..??

ja de tanker har jeg tænkt mig.

det vil jeg da lige gøre

jeps, alt står klar, det eneste vi mangler er babyalarm, men den har svigerfamilien købt til os i barselsgave så den får vi så snart jeg har født

jeps det bliver en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.