skal af med hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. december 2010

lisesp83

kamillapetersen91 skriver:

det er begge dele.. men det er IKKE fordi de ikke må have hund der.. de er bare blevet for gamle.. så de ønsker den kan komme et godt sted hen.. hvor der er nogle børn der kan lege med den !

Man blir da aldrig for gammel til at have hund gør man?

For jeg tænker, at de burde de så have vidst inden de skaffede sig den. Den er jo kun 3 år. Jeg undrer mig bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

*Toffee*

jamen det er IKKE min hund, det er min svigerforældre der ejer den.. og har bare skrevet hvad de har sagt, men håber os at den får et godt sted med børn, der kan lege med den... når de ikke kan holde til at mutivere den mere... 

Jeg har godt læst det ikke er din hund

Foreslå dine svigerforældre at kontakte opdrætteren. Muligvis kan vedkommende hjælpe med et nyt hjem og som regel vil de også gerne vide hvor deres afkom ender henne.

Anmeld

23. december 2010

pussepige

du kan giv et bud

Vil ikke byde på den.. Rigtig sød hund men jeg synes måske det er vigtigere at den får et godt hjem frem for hva folk skal have for den.. Ikke ens betydning at jeg ikke har interesse for hunden for tror da bestemt den ville få det godt her ved os.

Anmeld

27. december 2010

Miamaja

Toffi skriver:

Jeg har godt læst det ikke er din hund

Foreslå dine svigerforældre at kontakte opdrætteren. Muligvis kan vedkommende hjælpe med et nyt hjem og som regel vil de også gerne vide hvor deres afkom ender henne.

god ide

Anmeld

27. december 2010

SSL

Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at vide hvordan den er med små hunde.. Du skriver den gerne slås for at vise den bestemmer, men respektere den hvis der vil være en anden førerhund, fordi hun var her først? Er det en han eller hun?  Hvordan er den, opdragelsesmæssigt, det er jo en beaggle, de er jo lidt frække  Charmerende, men frække a H til  

Vil sige, jeg er ganske enig med de andre, om at man ikke afskaffer sin hund pga. bolig eller manglende aktivitet, der er altid en fornuftig måde at aktivere sin hund på.. Og jeg ville aldrig aldrig ALDRIG afskaffe mine hunde, med mindre de bider umotiveret (hvilket de jo ikke gør da de er opdraget til kærlige væsner) eller der kommer børn med stææærk allergi, men vi har gode gener herhjemme, så vi skal beholde vores dejlige vapser altid  Det var bare et sidespring, da det såre mig meget når folk 'bare' sælger hunden.. Men hellere omplacering end dårlig trivsel, og er den ikke ønsket længere, kan trivslen i ny fam. selvf. blive forbedret så held og lykke, og vil rigtig rigtig gerne vide mere

Anmeld

27. december 2010

mamalicious

Nøøøøøj en sød lille hund.

Hvor er du en sød sjæl, at hjælpe til med, at den lille hund kan få et nyt hjem !!!

Anmeld

28. december 2010

kamillapetersen91

SSL skriver:

Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at vide hvordan den er med små hunde.. Du skriver den gerne slås for at vise den bestemmer, men respektere den hvis der vil være en anden førerhund, fordi hun var her først? Er det en han eller hun?  Hvordan er den, opdragelsesmæssigt, det er jo en beaggle, de er jo lidt frække  Charmerende, men frække a H til  

Vil sige, jeg er ganske enig med de andre, om at man ikke afskaffer sin hund pga. bolig eller manglende aktivitet, der er altid en fornuftig måde at aktivere sin hund på.. Og jeg ville aldrig aldrig ALDRIG afskaffe mine hunde, med mindre de bider umotiveret (hvilket de jo ikke gør da de er opdraget til kærlige væsner) eller der kommer børn med stææærk allergi, men vi har gode gener herhjemme, så vi skal beholde vores dejlige vapser altid  Det var bare et sidespring, da det såre mig meget når folk 'bare' sælger hunden.. Men hellere omplacering end dårlig trivsel, og er den ikke ønsket længere, kan trivslen i ny fam. selvf. blive forbedret så held og lykke, og vil rigtig rigtig gerne vide mere

da det ikke er min hund.. skal du ringe til det her nummer.. 86681597

Anmeld

28. december 2010

kamillapetersen91

mamalicious skriver:

Nøøøøøj en sød lille hund.

Hvor er du en sød sjæl, at hjælpe til med, at den lille hund kan få et nyt hjem !!!

ja, er bare ked af at man får så mange negative meldinger, bare fordi at man hjælper nogle med at komme af med deres hund... jeg ville da sige at det er bedre at den kommer til nogle som den kan blive motiveret ved end at blive ved nogle der ikke kan mere.. så den kan da kun få det bedere ved det !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.