skal af med hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. december 2010

mortilflere

Miamaja skriver:

Hvorfor skal man af, med sin hund, bare fordi man skal flytte?

Altsaa det er da godt man ikke skal finde hjem til sine boern fordi man finder anden bopael der ikke er egnet til boern.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

kamillapetersen91

der er mine svigerforældre der skal af med den, da de er nogle ældre mennesker.. de kan ikke mutivere den mere som den gerne ville, det er derfor... 

Anmeld

23. december 2010

kamillapetersen91

pussepige skriver:

Hva er prisen på den=?

du kan giv et bud

Anmeld

23. december 2010

kamillapetersen91

Miamaja skriver:

Hvorfor skal man af, med sin hund, bare fordi man skal flytte?

Altsaa det er da godt man ikke skal finde hjem til sine boern fordi man finder anden bopael der ikke er egnet til boern.

der er mine svigerforældre der skal af med den, da de er nogle ældre mennesker.. de kan ikke mutivere den mere som den gerne ville, det er derfor... 

Anmeld

23. december 2010

kamillapetersen91

HopinWishin skriver:

tænkte lige præcis det samme!!

Hvor er der bare mange der laver det stunt...

Anmeld

23. december 2010

kamillapetersen91

Macrolf skriver:

Man vælger da ikke en ny bolig uden at der er plads til hunden! Når man anskaffer sig en hund må man også være klar over det ansvar det er ..

Anmeld

23. december 2010

*Toffee*

kamillapetersen91 skriver:

du kan giv et bud

Det er altså et levende dyr i skal af med og ikke en eller anden ting. Sådan noget byder man ikke på. Sæt en pris eller skriv noget med "hjem før pris" (for det er vel ikke den der er det vigtige).

Du skriver den har stambog. Ofte vil opdrætterne gerne være behjælpelige med at finde nye hjem og hvis det er en DKK stambog, så kan den også komme på beagleklubbens omplaceringsliste.

Hun ser virkelig sød ud og jeg håber i finder et godt kompetent hjem til den.

Mvh. Julie

Anmeld

23. december 2010

lisesp83

kamillapetersen91 skriver:

Var det ikke fordi de skulle flytte?

Anyways, skøn hund, håber den får et dejligt hjem.

Glædelig jul

Anmeld

23. december 2010

kamillapetersen91

Toffi skriver:

Det er altså et levende dyr i skal af med og ikke en eller anden ting. Sådan noget byder man ikke på. Sæt en pris eller skriv noget med "hjem før pris" (for det er vel ikke den der er det vigtige).

Du skriver den har stambog. Ofte vil opdrætterne gerne være behjælpelige med at finde nye hjem og hvis det er en DKK stambog, så kan den også komme på beagleklubbens omplaceringsliste.

Hun ser virkelig sød ud og jeg håber i finder et godt kompetent hjem til den.

Mvh. Julie

jamen det er IKKE min hund, det er min svigerforældre der ejer den.. og har bare skrevet hvad de har sagt, men håber os at den får et godt sted med børn, der kan lege med den... når de ikke kan holde til at mutivere den mere... 

Anmeld

23. december 2010

kamillapetersen91

lisesp83 skriver:

Var det ikke fordi de skulle flytte?

Anyways, skøn hund, håber den får et dejligt hjem.

Glædelig jul

det er begge dele.. men det er IKKE fordi de ikke må have hund der.. de er bare blevet for gamle.. så de ønsker den kan komme et godt sted hen.. hvor der er nogle børn der kan lege med den !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.