Hej, jeg hedder Birgitte Marie (i daglig tale bare Birgitte) og kommer som de fleste nok allerede ved fra NB juli 07 med min lille datter Nova Maria Magdalena født 110707 kl. 2.16 om natten efter maaange uvirksomme veer, en jugoslavisk jordmoder fra helvede, en epiduralblokade, et vagtskifte til en dejlig jordmoder og 1½ l. cola light (mit stof for at klare hverdagens trængsler :P)
Jeg skriver svært lange til tider svært gennemskuelige sætninger og punktum er vist ikke lige mig...
Jeg er 32 år - til på lørdag :). Jeg er fra Århus, men bor nu i Ebeltoft med min dejlige mand Michael, som er et kuvøseguf på 28 år. Vi mødtes i 1999, da vi kom til at spille i band sammen på et kursus. Vi er musikere og meget andet. Jeg blev uddannet moderne ballet danser i 1997, men blev førtidspensioneret pga svær panikangst i 2005. Nu har jeg en netbutik, hvor jeg sælger børnetøj, dametøj, bamser og slynger og så spiller jeg musik med min mand, forhåbentligt en dag, så vi kan leve af det... 8D Min mand er uddannet fotograf og arbejder i et "naturcremesfirma" til daglig, så vi kan få smør på babys grød :)
Så kan jeg ikke lige komme på mere... Glæder mig til at lære jer gamle på siden at kende også og håber også, det er i orden, at vi sådan har invaderet jer? VI er mægtigt søde :)
Knus fra Birgitte
Anmeld