Til de "gamle" brugere af BABY, og de nye.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2008

birgittemarie

Hej, jeg hedder Birgitte Marie (i daglig tale bare Birgitte) og kommer som de fleste nok allerede ved fra NB juli 07 med min lille datter Nova Maria Magdalena født 110707 kl. 2.16 om natten efter maaange uvirksomme veer, en jugoslavisk jordmoder fra helvede, en epiduralblokade, et vagtskifte til en dejlig jordmoder og 1½ l. cola light (mit stof for at klare hverdagens trængsler :P)
Jeg skriver svært lange til tider svært gennemskuelige sætninger og punktum er vist ikke lige mig...

Jeg er 32 år - til på lørdag :). Jeg er fra Århus, men bor nu i Ebeltoft med min dejlige mand Michael, som er et kuvøseguf på 28 år. Vi mødtes i 1999, da vi kom til at spille i band sammen på et kursus. Vi er musikere og meget andet. Jeg blev uddannet moderne ballet danser i 1997, men blev førtidspensioneret pga svær panikangst i 2005. Nu har jeg en netbutik, hvor jeg sælger børnetøj, dametøj, bamser og slynger og så spiller jeg musik med min mand, forhåbentligt en dag, så vi kan leve af det... 8D Min mand er uddannet fotograf og arbejder i et "naturcremesfirma" til daglig, så vi kan få smør på babys grød :)

Så kan jeg ikke lige komme på mere... Glæder mig til at lære jer gamle på siden at kende også og håber også, det er i orden, at vi sådan har invaderet jer? VI er mægtigt søde :)

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

Anja

Hej !

Jeg hedder Anja (har så vidt vides intet alias ;)). Jeg er 31 år og gift med min skønne mand Jesper. Min mand har en lækker unge fra 1. ægteskab på 3½ år - så han er min papsøn :-). Vi har sammen Elias som er fra 28.06.07. Han kom et par dage før termin ved pks pga uk stilling. Han er en super dejlig nem dreng, der bare altid er glad.

Når jeg ikke er på barsel huserer jeg på en af de nærliggende folkeskoler, da jeg er lærer :-)

Jeg har holdt til i juli 07 på nb siden jeg testede positiv med Elias og jeg kan kun sige, at det er nogle skønne tøser at kende :)

Anja

Anmeld

20. februar 2008

LouiseViola

Hej!
Håber ikke at det er for sent af hoppe på fortælle-vognen!
Jeg hedder Louise og er 26år, og er lige flyttet fra hovedstaden, til Holbæk!
Jeg er uddannet lærer, og som en rigtig klassiker, så er jeg gift med Jacob som også er lærer.
Sammen har vi Carl fra 16 juli 05 og lille Viola fra 15 juli 07, så der erpræcis 2 år imellem dem.
P.t går jeg hjemme med begge børn, for det er ikke sådan lige til at få en vuggestue plads i Holbæk, så derfor har jeg ikke altid så meget tid til at skrive herinde, men jeg følger med! Og svarer også engang imellem.

Glæder mig til at skrive sammen med jer på baby.dk

- Louise

Anmeld

20. februar 2008

Monica

HEj

Puha I har skrevet meget...

Jeg hedder Monica 28, kæreste med Lars(L) i snart 10 år (Om vi ikke snart skal giftes??? Det spør jeg også tit om. Vi bor i Hvalsø - en lille by iden for Roskilde. Jeg arbejder i Kbh i en stor sportsbutik hvor jeg laver alt kontor/papir og lager arbejde...
Oooooog lille Gustav 01.07.07 - 10 dage over tid, og alligevel kun 2690gr - 53 cm. Vi var på neonatal i 14 dage...Fuck det var hårdt. (Min moderkage havde ikke virket i 3-4 uger, så han havde ikke taget på, læs var helt tør, dehydreret og meget sulten...)

Gustav skal i DP midt april og jeg skal starte 1 maj - glæder mig....

Anmeld

20. februar 2008

Grynt

Hej allesammen-NB mødre og andre mødre her inde.

Jeg hedder Tina aka Grynt...navnet kommer fra Krummerne, hvor lillebror hedder Grunk og ja så blev det lavet lidt om til Grynt. :S

Jeg er 38 år og gift med Peter, som er 43 år. Sammen har vi Aske fra jan 04 og Freja fra 160707. Jeg har også Daniel (19 år) og Christina (17 år) fra et tidligere ægteskab.

Når jeg ikke er på barsel er jeg pædagog i en vuggestue. Peter er ejendomsfunktionær og prof. musiker

Vi bor i en lejlighed lige syd for Århus.

Det var så lige kort om mig.

KH Grynt

Anmeld

21. februar 2008

Bamseboet :D

Hej, jeg hedder Helle
Jeg har også været inde på NB, men holdte til inde under august 07 - og også august 05
Jeg har Mille fra d. 24. juli 2007 og Bjørn fra d. 12. august 2005

Jeg fylder 28 d. 23. marts. Jeg Bor sammen med min mand, Brian, vores to børn og en skovkat. Vi bor i en lille hyggelig havneby i vestsjælland. Den hedder Havnsø.

Vi har en campingvogn og bruger vores ferier på camping....
Før vi fik børn havde vi en båd, og brugte meget tid på vandet, men nu hvor vi har lyst til at komme ud på vandet... så låner vi Morfars båd... :D

Det var lidt om mig og min familie....

Anmeld

21. februar 2008

Lene76

Hej med jer :-D

Jeg hedder Lene og er SNART 32 år.... uha det er gammelt. Jeg er gift med johnny som jeg har været sammen med i snart 5 år....( til Aug)
vi har sammen har 2 lækker unger. Mille fra sept 04 (3½ år) og Viktor fra 30 juli 07... ej at forglemme så har johnny osse en dejlige datter Cecilie på snart 8 år, fra et tidligere forhold.

Når jeg ik er på barsel... leger jeg dagplejmor hehe, når jeg starter igen ska jeg ha viktor hjemme hos mig sammen med et par andre børn. men min barsel slutter først 3 aug 2008 så der er længe til.

glæder mig til at bruge en masse timer herinde sammen med alle jer fantastiske (sjove) mennesker/kvinder :-D

Hvis i vil vide mere så bare spørg... så ska jeg prøve at svare:D

Anmeld

21. februar 2008

Ny mor

Hej, jeg hedder Birgitte - kaldet Gitte af de fleste.

Jeg er mor til Julius, 05.04.06 og Marius 05.07.07, begge født ved pks. Jeg er 38...puha...men føler mig egentlig alt for umoden til at være så "gammel" :D.

Jeg bor langt ude på landet på danmarks skønneste ø, Falster ;) med min mand og vores to væddeløbshunde, som vi bruger en del tid på. Derudover går vi og sætter vores lille gamle hus istand, og dyrker økologiske grøntsager, og er nu omsider blevet selvforsynende...wee.....:)

Jeg går hjemme med drengene, efter eget valg - og nyyyyder det :)) Prisen er bare, at manden arbejder og rejser meget, men lige nu han har lyst til at køre den helt store karriere, og det gør jo at vi så kan leve af en løn. Man kan jo ikke få det hele :)

Jeg er oprindelig uddannet kontorassistent, men har i mange år levet af at undervise i motion og aerobic. Jeg har lidt hundepasning herhjemme og arbejder på timebasis hjemmefra i min søsters firma med fakturaer, bogføring og pakning af varer (wellnessprodukter).

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.