Jeg hopper med på præsentationsrunden...
Navnet er Lise - på NB var det Esille...har fortrudt det mange gange siden, men det var det der kom op da jeg skulle finde et alias på NB. Det kommer fra mit navn stavet baglæns og så lidt til...min bror har tit kaldt mig Esil...brugte det som alias da jeg var afhængig af dating, hvor jeg blandt en masse andre scorede min kæreste, som jeg nu har været sammen med i lidt over tre år... ;) Sikke en lang historie om såååe lidt...
Nå, hva' faen... hvad laver jeg? Jeg synes ikke jeg laver en skid, haha...synes det er så lang tid siden jeg har begået noget fornuftigt, at jeg slet ikke kan huske hvordan det er... MEN, jeg læser på Handelshøjskolen i Kbh - mangler blot én enkelt eksamen fra at være færdig med Ha(jur.). Den napper jeg d. 29. maj...må snart i gang med at læse...gab.... 1. juni starter jeg på mit "nye" job. Skrev kontrakt med dem i oktober 2006, men har endnu ikke været på arbejde (har dog netop fået udleveret min tredje arbejds-pc fra dem). Skulle egentlig starte 1. sep. 2007, men det kunne jeg af gode grunde ikke... Ved siden af det nye job skal jeg læse cand.merc.aud på deltid fra september...
Og grunden til at jeg er HER: Min øjesten Simon (L) Min smukke dejlige dreng... han kom til verden 16. juli 2007 kl. 6.59 i uge 38+3, 52 cm lang og 3205 gram. Han er sød og jeg er meget glad for ham........
Har jeg fortalt at jeg er 28 år gammel og bor i Hvidovre? Er fra Aalborg, men flyttede til Kbh i 2002.
Det var vist det!
Anmeld