Til de "gamle" brugere af BABY, og de nye.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2008

Hyner

Heiii så er jeg også kommet på banen og vil nu præsenterer sig selv.
Jeg hedder Henriette (Hyner-henny-henry-nogen jeg ikke kender???) er 23år gift med Kennet(27) jeg er udlært maler i 2003 og har arbejdet med det siden... Kennet og jeg bor i Sønderjylland nær Rødekro i vores lille husmandsted i 3 etager, som er under vild resturering i kælderen samt 1.sal. Vi har sammen vores lille datter Emma fra 26.07.07 (første ud at 2-3stykker) Basse vores dejlige hund som er en blanding af en samonjede, labrador og ungansk hyrdehund... Så har vi også en præiehund ved navn Lotte, den er dog i bur..
Emma lod sig vente på i 10 dage udover terminsdatoen... Hun vejede dengang 3760 og var 56cm,hun blev taget med kejsersnit efter 9 timer i helvede uden virkning...
Jeg er selv en glad(for det meste) frisk tøs, som elsker hygge humor og rigtig spas på den flade måde... Er en meget følsom person og sagtens kan være seriøs og ked på andres vejne...
Vil der vides mere er jeg frisk på lidt mere bavl om mig selv..
Henriette alias Hyner -i det bedste humør......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

ivfmarie

Ja, her er så lidt fra Marie/ivfmarie/ivf og wc(jeg syns stadig den er liiidt langt ude...;))
Jeg er en gammel kost på 34 somre, gift med farmand (til mine børn - ikke min egen, vel!!) på 5. år - vi har været sammen i snart 9. Vi har Freja fra 30. juli 05 og så lille tykke Malte fra 18.juli 07.
Vi bor i et lille hyggeligt og gammelt men pisse utæt hus et stykke ude på landet mellem Hjallerup og Dronninglund i Nordjylland. Vi har hunden Pernod, som er et "uægte barn" fra et tidligere forhold, kaninen Conni - der er Frejas (hvorfor er det så mig der fodrer og muger ud?). Og så har vi et utal af hus-kryb - sidste skud på stammen er skimmelsvamp... juhuuu vi jubler!! NOT
Jeg er bioanalytiker, med "speciale" i under-etagen.. har arbejdet med kunstig befrugtning på en fertilitetsklinik, og skal til april starte som cytobioanalytiker, der bla skal analysere celleskrab fra livmoderhalsen. Så har I spørgsmål om reagensglasbehandling eller celleforandringer.. så prøv mig...
Det må være nok fra mig nu.. resten tager vi som det kommer:D

Marie - der nyder at pladsen er ubegrænset.. på nb skulle det her vist have været delt?

Anmeld

19. februar 2008

Susan1978

nå må se om jeg trods ikke helt rask - kan huske hvem jeg er.

Jeg hedder Susan og er fra 1978, derfor navnet også blir jeg vist 30 om lidt. (12 april)

Jeg bor på falster - har boet i nykøbing falster hele mit liv, på nær de år hvor jeg har boet i Tyskland.(4 år i Nordtyskland og 1 år i Berlin)

Jeg mødte min kæreste Jannik da jeg kom hjem fra berlin i julen 99 og vi har været sammen lige siden.
Derfor er jeg flyttet til nordfalster hvor han bor.

Vi har Ea fra marts 04 og hun er en stædig tøs (hvor mon hun har det fra). (L)

Også har vi Emil fra juli 07, han er en meget mild og glad dreng.

Vi har også rumhunden Laika som snart er 10 år. En rigtig blanding af alt muligt. :))

Jeg er startet på arbejde igen de 21 januar og jeg er salgsasstisten på MAN DIESEL Holeby og sælger reservedele. Men jeg er ved at overgå til et job som salgs og marketingskoordinator.(blev faktisk forfremmet i barsel) Er ikke så god til alt det salg.. hader at få skyld og skal udrede en masse overfor kunder som ik har noget med mig at gøre.

Emil skal snart i DP, pt går hans far hjemme på barsel..

nå det må vist være nok.. :D

Susan1978

Anmeld

19. februar 2008

ka li ja

fuck hvor er du sød marie
vi gider sgu ikke tilbage til det lort. de har slettet mine indlæg i dag. ca halvdelen
og så virker siden lige pludselig ikke>(
kom marie bliv ved os og tag dine artsfælder med loooool

Anmeld

19. februar 2008

Susan1978

nå må se om jeg trods ikke helt rask - kan huske hvem jeg er.

Jeg hedder Susan og er fra 1978, derfor navnet også blir jeg vist 30 om lidt. (12 april)

Jeg bor på falster - har boet i nykøbing falster hele mit liv, på nær de år hvor jeg har boet i Tyskland.(4 år i Nordtyskland og 1 år i Berlin)

Jeg mødte min kæreste Jannik da jeg kom hjem fra berlin i julen 99 og vi har været sammen lige siden.
Derfor er jeg flyttet til nordfalster hvor han bor.

Vi har Ea fra marts 04 og hun er en stædig tøs (hvor mon hun har det fra). (L)

Også har vi Emil fra juli 07, han er en meget mild og glad dreng.

Vi har også rumhunden Laika som snart er 10 år. En rigtig blanding af alt muligt. :))

Jeg er startet på arbejde igen de 21 januar og jeg er salgsasstisten på MAN DIESEL Holeby og sælger reservedele. Men jeg er ved at overgå til et job som salgs og marketingskoordinator.(blev faktisk forfremmet i barsel) Er ikke så god til alt det salg.. hader at få skyld og skal udrede en masse overfor kunder som ik har noget med mig at gøre.

Emil skal snart i DP, pt går hans far hjemme på barsel..

nå det må vist være nok.. :D

Susan1978

Anmeld

19. februar 2008

sttina

Så er jeg her også :D

Jeg hedder Sttina (jep en smart numerolog fik lige fingerne i mig da jeg var ung og sart, eller ihvertfald yngre:$)
Er 33 år gammel og gift med Steen. Vi har været sammen i snart 6 år og bor i Ringsted (vestsjælland).

Har Mikkel fra oktober 04, en glad og meget selvstændig dreng som nogen gange er lidt for meget 3 år (STÆDIG >() Og så har vi Sander fra juni 07, havde termin i juli og så er tøserne der altså så meget mere søde at det var der jeg hører til (L)

Jeg er super sårlig til at skrive indlæg med mindre det drejer sig om mit livsprojekt lige nu som hedder weight watchers. Synes al min tid går med det, så har svært med at kommentere alting.. men engang imellem dukker jeg lige op og siger hej. Men følger med hver dag og gerne flere gange om dagen (hvis Sander giver mig lov :S)

Det var vist alt fra mig.
Og så lige en ting til.. Super side, med billeder og smileys (det hele blir ligesom noget mere hyggeligt )

Anmeld

19. februar 2008

Lise

Jeg hopper med på præsentationsrunden... Navnet er Lise - på NB var det Esille...har fortrudt det mange gange siden, men det var det der kom op da jeg skulle finde et alias på NB. Det kommer fra mit navn stavet baglæns og så lidt til...min bror har tit kaldt mig Esil...brugte det som alias da jeg var afhængig af dating, hvor jeg blandt en masse andre scorede min kæreste, som jeg nu har været sammen med i lidt over tre år... ;) Sikke en lang historie om såååe lidt... Nå, hva' faen... hvad laver jeg? Jeg synes ikke jeg laver en skid, haha...synes det er så lang tid siden jeg har begået noget fornuftigt, at jeg slet ikke kan huske hvordan det er... MEN, jeg læser på Handelshøjskolen i Kbh - mangler blot én enkelt eksamen fra at være færdig med Ha(jur.). Den napper jeg d. 29. maj...må snart i gang med at læse...gab.... 1. juni starter jeg på mit "nye" job. Skrev kontrakt med dem i oktober 2006, men har endnu ikke været på arbejde (har dog netop fået udleveret min tredje arbejds-pc fra dem). Skulle egentlig starte 1. sep. 2007, men det kunne jeg af gode grunde ikke... Ved siden af det nye job skal jeg læse cand.merc.aud på deltid fra september... Og grunden til at jeg er HER: Min øjesten Simon (L) Min smukke dejlige dreng... han kom til verden 16. juli 2007 kl. 6.59 i uge 38+3, 52 cm lang og 3205 gram. Han er sød og jeg er meget glad for ham........ Har jeg fortalt at jeg er 28 år gammel og bor i Hvidovre? Er fra Aalborg, men flyttede til Kbh i 2002. Det var vist det!

Anmeld

20. februar 2008

Tut

Så blev det min tur til en lille præsentation.. Jeg hedder Mette aka Tut og Tuttelitut, eks. tut23. Jeg er 25 år og bor sammen med Christian på 32 i Ballerup. Vi flytter om 39 dage til vores nye hus i herlev :D Sammen har vi Noah fra 130707, han kom til verden 41+0 vha. igangsættelse pga. bækkenløsning. Han kom ud kl. 22:53, 4030g og 55 cm. Når jeg ikke er på barsel arbejder jeg som salgskoordinator i et firma der sælger notebooks og fladskærme. Inden det var jeg rejseleder for Apollo i næsten 2 år på hhv. Kreta og Tenerife. På fredag d. 29/2, rejser vi 16 dage til thailand, på en meget fortjent og længe ventet ferie, sammen med mine forældre og min farmor. Glæder mig - selvom jeg lidt frygter den 10 timer lange flyvetur med Noah :'( Det var vist det jeg lige kunne finde på :D

Anmeld

20. februar 2008

Sille

Ja... Sille her...
Er 25 år, Bor i smørum med min forlovede og vores to børn ( han har en dreng fra et tidligere forhold og vi har sammen freja)

freja er fra den 13-7-07

Jeg er uddannet sosu-hjælper og zoneterapeut.

Ellers ik så meget..
sille

Anmeld

20. februar 2008

Mikkelmusen

Hej jeg hedder Christina blir kaldt forskelligt som chihuahuamus - hunni - hunnimus osv...

Jeg er 22 og bor sammen med min kæreste og vores datter på snart 7 måneder. Vi har også en lille hund... Og det har i jo nok gættet er en chihuahua :D

Pt er jeg arbejdsløs og på barsel... Kan man godt det :) ?
Jeg håber dog på at starte på en uddannelse til august/september.

Vores datter Filuca er født d. 22/07-07 og da var jeg 39+1. Det var ikke nogen let fødsel men jeg lever da endnu :)

Jeg har haft det man nok vil kalde en efterfødselsreaktion, ikke en depression. Men jeg er kommet ovenpå og hverdagen fungerer meget bedre. (L)

Christina ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.