Til de "gamle" brugere af BABY, og de nye.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Rasmine

Hvad med en kort præsentation af hver især? (udover den man kan læse sig frem til på profilen?) Jeg hedder Mette, AKA Mebach, AKA McBacon, AKA Bacon. Jeg er 33, bor i Viborg, sammen med Lars. Sammen har vi Rasmus, som er fra 9. juli, '08. Mille på 3½, har jeg fra et tidligere forhold. Mille går i børnehave, og Rasmus er lige startet i vuggestue, samme sted. Lidt tidligt, men mit studie (er pædagog-studerende) startede op igen 1. feb. (har 1½ år tilbage) Lars arbejder hos Herning Shipping (ikke sømand, men kontor) :) Vi har en hund, Charlie, og en kat, Sorte Mis (Opfindsomt? Han Er sort) Jeg er vikar i en boenhed for udviklingshæmmede, i min "fritid". Håber på noget sjov herinde, men KAN også godt være seriøs, hvis det skal være. ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Tynen

God ide!

Trine aka. Tynen/Tunen/Tunish/Tuna - Tja, alt godt fra havet :D, 22 år og også fra Viborg.
Har Stella fra d. 30. juni 07 sammen med kæreste Stig fra de sidste 7½ år!
Stella starter i DP d. 1. maj, jeg begynder at arbejde 1. juni.

Vi har ingen dyr længere, havde en hest og en kamæleon - De kradsede begge af i november og december 2007.

Altid klar på lidt spas og dårlig humor - Selvom det nogle gange (Øhh tit!) går over gevind!
Specielt i selskab med Bacon, Sloggi, Kalaha og WC!
Men til tider kan jeg faktisk også være ganske seriøs! Det er set før!:$

Nå, det var lidt om mig!

Trine

Anmeld

19. februar 2008

ka li ja

jeg hedder karina aka ka li ja aka kaluha aka kalaha.... er der fler hehe
jeg har er kærester med morten på 6 år tror jeg det er, vi har alexander fra august04 og arthur fra juli07.
vi bor i et lille hus i en landig by uden for horses, og har 2 katte. missen og baune:P
lige så opfindsomt som bacons hehe de er også sorte...
jeg er frisør og skal heldigvis først starte til august igen. dejligt
morten læser til bygningsineniør, og er færdig til sommer.. aaaaahhh penge!! hehe
det var vidst det, ellers må i spørge, jeg svarer gerne;)

Anmeld

19. februar 2008

ka li ja

jeg hedder karina aka ka li ja aka kaluha aka kalaha.... er der fler hehe
jeg har er kærester med morten på 6 år tror jeg det er, vi har alexander fra august04 og arthur fra juli07.
vi bor i et lille hus i en landig by uden for horses, og har 2 katte. missen og baune:P
lige så opfindsomt som bacons hehe de er også sorte...
jeg er frisør og skal heldigvis først starte til august igen. dejligt
morten læser til bygningsineniør, og er færdig til sommer.. aaaaahhh penge!! hehe
det var vidst det, ellers må i spørge, jeg svarer gerne;)

ps er 27 år, det glemte jeg liige
og jeg kan da også være seriøs hehe

Anmeld

19. februar 2008

Marco2

[f]Hello[/f] Ja, jeg hedder rigtigt Agnethe, men mit nick er Marco2. Har ikke nogen alias endnu, eller også kender jeg dem ikke..... Bacon tror jeg lgner en krydsning mellem Tyson og Barbie, men mener snarere det er en krydsning mellem Miss Piggy og en nå'så'er 8D Jeg har min datter Emily Filippa fra den 2. aug '07. Så jeg burde måske have flyttet røven overpå en augustgruppe, men nu havde jeg fulgtes hele graviditeten med juli-tøserne så synes ikke jeg ville flytte gruppe bare fordi min datter ikke kunne få fingeren ud... Er kæreste medThomas på 7. år og vi bor i et gammelt hus fra 1913 i Viby ved Århus. Vi har hunden Marco (en sort cocker spaniel) som nok snarere er vores "store dreng"... Jeg er grafisk designer, og har eget firma i Århus centrum. Skulle være startet den 2. feb. men det knne jeg slet ikke få over mit hjerte, så jeg har forlænget til den 19. juni, så mon ikke jeg først kommer ordentligt igang til august. Det var lidt om mig. Glæder mig til at høre om Jer. AG - som har helt ondt i armen efter jeg har investeret i en WII :))

Anmeld

19. februar 2008

Muffinmus

Ok
Maria-MariaE, 27 år gammel
Har william fra 29 juni 07. Han starter DP her til den 1 marts..puha:(
bor lige nord for Viborg i et dejligt hus med lidt forskellige kæledyr.3 katte, fisk inde-og udenfor, 1 chinchilla og 2 vaskebjørne.
Gift med Jens på snart 2 år, har været sammen i 8 år.8D
Render tit rundt med Tynen(Trine) nede i byen hvor vi bruger ALT for mange penge på babytæj(L).

Er konstabel i Flyvevåbnet og arbejder i Karup som SO, en der overvåger luftrummet...hi hi;)

Anmeld

19. februar 2008

Loggidut

ja så er der Loggidut:P aka: loggi/ sloggi/sloggiprut og mange flere sjove navne jeg efter hånden har glemt alt om...8D

Jeg er 36 år, og er forlovet med Michael. Nu er der så planlagt bryllup den 8-8-08 (ja det tog sgu lang tid for ham at komme i knæ...nu har jeg bokset til ham i flere år...men først nu kunne manden tage sig sammen! :D

Vi har Kasper, som fylder 16 år den 12 marts. han er for det meste på efterskole (daaaaaaajli siger jeg bare...hæ hæ)

Så har vi Christian, opkaldt efter de fleste i vores familie, han bliver 12 år her den 29 feb. så han skal for 3. gang holde sin rigtige fødselsdag i år.

Ja så er der lille Tiffanie Jozefine, den kære efternøler, som alle forguder, selv hendes brødre, så det skal nok blive fun når hun vokser sig stor og stærk. Tiffanie kom til verden 4 uger for tidligt, d. 15 juli 07. og havde en lidt svær start, da hun sent blev opdaget...(først uge 25) og kom tidligt ud...så mor her fik kun 11 ugers graviditet....uhhhhm....nice....desuden kom hun uden veer...på 48 min, så det gik tjept.

Vi har derud over vores to "dejlige"(kan diskuteres) katte, Bozzy og kalle.

Vi bor i hun i Nørresundby, og meget af tiden går med at bygge om, male, og alt det skidt der skal gøres...da huset er fra 1900.

Jeg arbejder på Spæncom, som eneste kvinde i produktionen...spørg lige om det var fun at få af vide jeg havde krav på 14 dages barsel...de nørder troede jeg skulle gå under den samme overenskomst som resten af fabrikken...lål...de blev klogere. Jeg er på lageret og står for udleveringerne af alle indstøbningsdele, samt div. så alt hvad der har med opmåling af skruer, bolte, o.s.v...er lige mig.

Når alt det er sagt, har jeg et motto...nu mere du rører ved lort, nu mere lugter det...og nu mere får man også på hænderne...derfor forsøger jeg også at lade være med at bære nag...

jeg snakker af helvede til...bander tit, og har milioner af dårlige vaner...dog er jeg som regel ret hurtig med et godt råd....og når ja...havde da engang et nick som Flemming Leth....

well...det var lille mig! 8D

Anmeld

19. februar 2008

Plysbjørnen

Halløjsa.

Lidt om mig, tja jeg kaldes Betina1978 (ikke særlig opfinsomt) jeg hedder Betina og er født i 1978. Så jeg er somend lige rundet de magiske 30 år føler mig helt gammel (næsten):))

Jeg bor sammen med min kæreste Kai (41 år), vi har været sammen nu i 3 år så vidt jeg husker (ja min hukommelse er r.. elendig). Vi er ikke forlovet, det bliver vi squ nok heller aldrig og gift ja det en by i rusland...

Sammen har vi Laura, som er født d. 010807, godt en uge over tid... Men hun er bare en dejlig krudtugle(L). Og så venter vi en lille ny til oktober, det bliver så spændende at se hvad det bliver for et køn... Men bare den er sund rask og velskabt er jeg godt tilfreds...

Min kæreste har 2 børn fra et tidligere forhold en datter der hedder Lena og er 21 år gammel, og så er der sønnen Brian på 18 år...

Der ud over er 2 katte Pjevs og Mulle, og vores lille Labrador-blandingshvalp som hedder Trixie...

Nogen spørgsmål fyr løs og jeg vil se om jeg kan svare...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 6+1

Anmeld

19. februar 2008

Kaufie

Jeg hedder så Mette (kendt som Kaufie på NB-siden) og bliver lige om snart 31 år, er gift med Claus - snart papirsbryllup, tror jeg det hedder (1 år) Vi bor i Nr.sundby lige nord for Aalborg i et rækkehus med to kæmpe hankatte og vores søn William fra 2. august 2007.

William lod vente lidt på sig, derfor hører jeg til juligruppen på trods af at jeg har et august barn.

Jeg skal tilbage i job 1/4 - forlod virksomheden efter et barselsvikariat i april sidste år - men de vil sgu have mig tilbage :D, så 1/4 starter jeg i fast job - men godt nok i samme stilling som mit tidligere barselsvikariat - sekretær for salgsdirektøren og 4 kørende sælgere.

Mette, som mest er seriøs :P I hvert fald i forhold til mange (hvor pokker får I tiden til at være online evig og altid???)

Anmeld

19. februar 2008

BellaT

Hejsa..

Miiikro her. Jeg hedder Helle i virkeligheden.
28 år og forlovet med Michael. Vi har været sammen i snart 9 år og købte hus for snart 3 år siden.
Jeg har Maia Liv, min lile engel, fra maj 2006.(L) Hun blev kun 5 dage gammel. Blev født ved akut kejsersnit i uge 26+3 pga. svær svangerskabsforgiftning. Og min dejlige Phillip fra juli 2007. Han er lyset i mit liv(L).
Vi har en hund (Bella) og en kat (Gaffer) og en pleje-kanin (Buddy) og en slange (Boa). Funny Farm kalder jeg vores hjem.:D

Lidt om mig og mine...

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.