ja så er der Loggidut:P aka: loggi/ sloggi/sloggiprut og mange flere sjove navne jeg efter hånden har glemt alt om...8D
Jeg er 36 år, og er forlovet med Michael. Nu er der så planlagt bryllup den 8-8-08 (ja det tog sgu lang tid for ham at komme i knæ...nu har jeg bokset til ham i flere år...men først nu kunne manden tage sig sammen! :D
Vi har Kasper, som fylder 16 år den 12 marts. han er for det meste på efterskole (daaaaaaajli siger jeg bare...hæ hæ)
Så har vi Christian, opkaldt efter de fleste i vores familie, han bliver 12 år her den 29 feb. så han skal for 3. gang holde sin rigtige fødselsdag i år.
Ja så er der lille Tiffanie Jozefine, den kære efternøler, som alle forguder, selv hendes brødre, så det skal nok blive fun når hun vokser sig stor og stærk. Tiffanie kom til verden 4 uger for tidligt, d. 15 juli 07. og havde en lidt svær start, da hun sent blev opdaget...(først uge 25) og kom tidligt ud...så mor her fik kun 11 ugers graviditet....uhhhhm....nice....desuden kom hun uden veer...på 48 min, så det gik tjept.
Vi har derud over vores to "dejlige"(kan diskuteres) katte, Bozzy og kalle.
Vi bor i hun i Nørresundby, og meget af tiden går med at bygge om, male, og alt det skidt der skal gøres...da huset er fra 1900.
Jeg arbejder på Spæncom, som eneste kvinde i produktionen...spørg lige om det var fun at få af vide jeg havde krav på 14 dages barsel...de nørder troede jeg skulle gå under den samme overenskomst som resten af fabrikken...lål...de blev klogere. Jeg er på lageret og står for udleveringerne af alle indstøbningsdele, samt div. så alt hvad der har med opmåling af skruer, bolte, o.s.v...er lige mig.
Når alt det er sagt, har jeg et motto...nu mere du rører ved lort, nu mere lugter det...og nu mere får man også på hænderne...derfor forsøger jeg også at lade være med at bære nag...
jeg snakker af helvede til...bander tit, og har milioner af dårlige vaner...dog er jeg som regel ret hurtig med et godt råd....og når ja...havde da engang et nick som Flemming Leth....
well...det var lille mig! 8D
Anmeld