gift???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2008

fam.4xc

jeg er både gift på rådhuset og i kirke... dog med hver sin mand... og jeg må tilstå at efter at ha været i kirken og oplevet vielsen der foretrækker jeg helt klart det frem for rådhuset, selvom jeg ik stod hvid brud nogen af stederne. Rådhuset synes jeg bare gik så hurtigt og var så upersonligt.... men det kommer nok helt sikkert også an på hvem og hvordan det gribes an...

Selvfølgelig kan man leve sammen og være lige så sikre og forelsket gift som ikke gift, men personligt er vi gift fordi vi ønsker at vise hinanden vores kærlighed på den måde:)

Og til jer piger der siger I aldrig skal giftes..... pas på med det, møder i den helt rigtige kan man jo aldrig vide ;)

Kram Camilla der har en mand der ALDRIG sku ha børn ellers giftes før han mødte mig :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

Heidi B

fam.4xc skriver:

jeg er både gift på rådhuset og i kirke... dog med hver sin mand... og jeg må tilstå at efter at ha været i kirken og oplevet vielsen der foretrækker jeg helt klart det frem for rådhuset, selvom jeg ik stod hvid brud nogen af stederne. Rådhuset synes jeg bare gik så hurtigt og var så upersonligt.... men det kommer nok helt sikkert også an på hvem og hvordan det gribes an...

Selvfølgelig kan man leve sammen og være lige så sikre og forelsket gift som ikke gift, men personligt er vi gift fordi vi ønsker at vise hinanden vores kærlighed på den måde:)

Og til jer piger der siger I aldrig skal giftes..... pas på med det, møder i den helt rigtige kan man jo aldrig vide ;)

Kram Camilla der har en mand der ALDRIG sku ha børn ellers giftes før han mødte mig :D

Kender jeg godt....

Skulle hverken giftes eller have børn før jeg mødte min mand.... (L)
Men da han så friede, blev jeg blød om hjertet og kunne ikke forestille mig andet...
Og jeg kunne jo se hvor god en far han er for sin store datter... og det ville jeg også gerne opleve.... Samtidig med jeg synes det var så naturligt at vi bare skulle have et barn sammen.....
Så fik vi to!!! (L)

Anmeld

5. september 2008

Miamaja

At blive gift i kirke gør ikke ægteskabet bedre af den grund. jeg blev gift i kirke og det var da romantisk, men bagefter kunne jeg ikke lade være med at tænke.. øv, er det allerede ovre (altså festen):P

så jeg blev gift i kirke mere for festen og kjolens skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.