gift???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2008

Loggidut

ungmor2008 skriver:

hej tøser

nu skal jeg giftes her den 20/9-2008, og det skal for gå på rådhuset.
jeg glæder mig meget.

og nu er jeg så nysgerri, hvor mange her inde er gift på rådhuset??
og hvor meget betyder det for jer at man er gift i en kirke eller på et rådhus, håber i forstår mit spørgsmål...

altså jeg har jo altid haft den der drøm om at bliver gift i en kirke og være hvid brud men det er der ikke penge til så vi har beslutte os at gå på rådhuset, så vi er sikkret beder ang. vores søn og økonomisk...

knuzz

hej med dig, vi er lige blevet gift i kirken, og holdte en lille fest, som ikke kostede det vilde.

festen for mig har aldrig været noget som behøvede at være stort, jeg har aldrig haft den der drøm om et bryllup til mange hundrede tusinde kroner, men jeg ville gerne giftes i en kirke, mest fordi jeg godt kan lide det budskab som kirken sender, og fordi begge mine forældre og min første datter ligger begravet der, min bror, jeg og min søn er konfirmeret i kirken, og tif er døbt der...og ham vor herre er nu ikke så dårlig en sparringspartner endda...så derfor kirken.

rådhuset virker lidt for borgerlig for mig, men det er jo som man ser på det.

altså, jeg valgte kirken, og manden valgte at følge med...fnis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2008

monstar99

blev gift på rådhuset, pga religion. da min mands fam. er fra tyrkiet og muslimer.
Men både min mand og jeg dømte om det stor bryllup.
Men da det var meget spotant, var det ikke det store faktiks bare ned på rådhuset hjem til svigermor og spise med den nærme fam. var i alt 8menneake.
Næste gang min mand og jeg skal giftes( er jo blevet skillt,selvom vi stadig er sammen) skal det være planlagt og noget meget større.

Anmeld

5. september 2008

Bamseboet :D

vi blev gift på rådhuset. der var ingen fra familien med, da vi gjore det hemmeligt. familien fik det først afvide ca 2 mdr efter da min mand fyldte 30. desværre var der ingen der kom med peberbøsser osv... :(
vi valgte at gøre det på grund af børn ( den gang barn) hus osv.
vi havde en rigtig hyggelig dag, hvor vi først belv gift, og så kørte vi i sommerland sjælland og hyggede os alle 3. en super hyggelig dag.

Anmeld

5. september 2008

qp

Jeg må erkende, at jeg efterhånden ej heller tror på ægteskabet. Jeg ser det lidt som en prinsesse-illusion hvor man har alverdens forstillinger om dagen og livet derefter. Illusionen er din egen og denne kan ingen frarøve dig, men virkeligheden er (for mig) en helt anden.

Finder jeg en mand som jeg virkelig kommer til, at elske og omvendt - så er det vigtigste for mig, at vi har det godt sammen og er tydelige i vores kærlighed til hinanden. Jeg kan håbe det varer for evigt, men jeg har svært ved, at tro på evig kærlighed idet jeg ikke har oplevet den sammen med andre end mine nærmeste.

Anmeld

5. september 2008

qp

Og forresten... tillykke og alverdens held og lykke i dit ægteskab :-)

Ps. Hvordan bliver i/jeres barn bedere sikret økonomisk ved, at i gifter jer?

Anmeld

5. september 2008

Heidi B

Hej med dig...
Tillykke med dagen.... Nyd den.

Vi blev gift samtidig med drengene blev døbt. Altså i kirke.
Jeg har aldrig haft den store drøm om kirkebryllup, men min mand, har været gift før, på rådhuset, så det var vigtigt for ham at vi blev gift i kirke.
Min mening var egentlig "bare" at finde en fin kjole... Meeen så kom bryllupsdjævlen alligevel op i mig.:D
Så d. 25/1, tog jeg ud og kiggede på brudekjole, vi skulle giftes d. 17/2. Det havde ikke kunne lade sig gøre hvis vi havde skulle giftes i maj-sep. 8D
Men jeg fik min fine kjole, dog uden slæb, for det kunne jeg ikke overskue, at skulle have to spædbørn, og så også holde styr på et slæb samtidig.
Vi havde en dejlig dag, for efter kirken, var det en barnedåb, så det var drengene der fik opmærksomheden. (L)Dog beholdte jeg kjolen på til kl. 20....
Når jeg ser på bryllupsbillederne idag, er jeg glad for at jeg valgte at købe en "rigtig" brudekjole. Men hold k... hvor var det dyrt!"!!!

(H)Heidi

Anmeld

5. september 2008

Mie A

Hejsa

Stort tillykke med det kommende bryllup.

Jeg er blevet gift på rådhuset - dette gjorde vi simpelthen fordi ingen af os er troende, så derfor synes vi at det der med at stå i en kirke og sige ja til hinanden, ikke lige passede til os.

Det var en dejlig dag og fortryder intet!

Mie

Anmeld

5. september 2008

Pia

Hej...

Først et stort tillykke med at i skal giftes.. Bryllup for mig er altid noget meget specielt uanset om det er i kirke eller på rådhus (L)

Selv blev jeg gift i kirke for 6 år siden.(L)
Vi blev gift fordi det for os var/ er den helt rigtige måde og vise hinanden vores kærlighed og vise den for vores forældre, familie og venner..(L)¨
For mig var et kirkebryllup det eneste rigtige.
Ikek fordi jeg altid har haft den prinesse drøm, som mange piger jo har og er helt narturlig.
Og ikke fordi vi er super kristene eller noget .
Men fordi det var det vi begge rigtig gerne ville og fordi det for os var det eneste rigtige.(L)

Men vi havde et meget nede på jorden bryllup.
selve festen blev holdt i et rigtig dejligt og ganske almindelig selskabs lokale på min svigerfars arbejdsplads :)
Hele bryllupet kostede os 36.000 og det var med alt incl.. kjole, tøj til manden, mad, vin osv osv..
Vi sparede op til det på den måde at vi hver måned i et år lagede 3000 kr til side.

I forhold til og være dækket ind økonomisk osv vil der altid være maneg forskellige meninger på om man skal giftes eller ej.
Men vi gør jo alle det der er rigtige for os.

Håber i får en helt kanon god dag..:)

Kh Pia.

Anmeld

5. september 2008

twinboys

Det er absurd at sige, at en mand ikke kan elske den samme kvinde hele livet. Det vil være det samme som at hævde, at en violinist behøver flere forskellige violiner for at spille det samme stykke musik.

Casper og jeg blev gift, et dejligt romantisk bryllup med kirke, fotograf, fest, gæster, sange, taler, brudevals, m.v. og sluttede af med et brag af en overnatning ...

Jeg stod hvid brud... Jeg ville kun bruge rådhuset, hvis min mand pludselig skulle udsendes til et andet land.... Og vi ikke kunne nå et kirkeligt bryllup inden... Men så ville vi tage det, når han kom hjem igen...

Det var Casper der friede og vi ønskede begge en kirkelig velsignelse...

Vi er blevet gift af kærlighed og ja man kan godt leve sammen og ikke være gift og gift på rådhuset og stadig have den store kærlighed...

Men jeg er nok en smule gammeldaws mht. til det... Derfor et kirkeligt bryllup...

Majbritt som har været gift i 8år...(L)(L)(L)

Ps. vores bryllup kostede ca. 75.000kr men var alle pengene værd

Anmeld

5. september 2008

Fam. Madsen

Snart Mor skriver:

Og forresten... tillykke og alverdens held og lykke i dit ægteskab :-)

Ps. Hvordan bliver i/jeres barn bedere sikret økonomisk ved, at i gifter jer?

det er ikke vores barn der bliver beder økonmisk sikret, men ós selv...
men vi gøre det også fordi vi virkelig elsker hinanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.