gift???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.901 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. september 2008

Fam. Madsen

hej tøser

nu skal jeg giftes her den 20/9-2008, og det skal for gå på rådhuset.
jeg glæder mig meget.

og nu er jeg så nysgerri, hvor mange her inde er gift på rådhuset??
og hvor meget betyder det for jer at man er gift i en kirke eller på et rådhus, håber i forstår mit spørgsmål...

altså jeg har jo altid haft den der drøm om at bliver gift i en kirke og være hvid brud men det er der ikke penge til så vi har beslutte os at gå på rådhuset, så vi er sikkret beder ang. vores søn og økonomisk...

knuzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2008

A.

kan godt forstår at du vil giftes i kirke osv men det kan i jo gøre på et tidspunkt når i har penge til det..
men skal i giftes bare fordi i er sikkret ang søn og økonomisk?

Anmeld

4. september 2008

Fam. Madsen

agnieszka skriver:

kan godt forstår at du vil giftes i kirke osv men det kan i jo gøre på et tidspunkt når i har penge til det..
men skal i giftes bare fordi i er sikkret ang søn og økonomisk?

også selvfølgelig fordi vi elsker hinanden(L)(L)

Anmeld

4. september 2008

wamse

Hejsa.
Jeg er gift på rådhuset januar 07, det betød intet for mig om det var kirken eller rådhuset, resultatet var jo det samme;)

Anmeld

4. september 2008

MorCamilla

Vi er ikke gift, men jeg tillader mig at svare på dit indlæg alligevel, håber det er okay...
Tillykke med det... :D Jeg hpber at I får en rigtig dejlig og uforglemmelig dag/nat... :P :D
Jeg kan godt forstå at du gerne vil giftes i kirken og stå hvid brud og det hele... Men ganske som der er blevet skrevet kan I jo altid fornye jeres ægteskabsløfter til hinanden i kriken, når pengene er til det..;)

Knus fra camilla.

Anmeld

4. september 2008

Honningblomst

Ikke gift, har aldrig været og kommer ikke til det...jeg tror ikke på ægteskabet som institution.
Men STORT tillykke med dit kommende bryllup.
Knus..

Anmeld

4. september 2008

A.

Eva skriver:

Ikke gift, har aldrig været og kommer ikke til det...jeg tror ikke på ægteskabet som institution.
Knus..

hopper med på den..vil ikke giftes og for resten man elsker hinanden ikke mere bare fordi man har skrev under en papir..man elsker stadig på det samme måde

Anmeld

4. september 2008

Astrid P

Jeg blev gift for 4 måneder siden med hvid kjole og hele molevitten. Gud var ikke med i det foretagende, men vi blev viet under åben himmel af en mægtig sød borgmester! Det var den smukkeste og mest romantiske dag, og jeg synes det er noget helt særligt at jeg nu er gift med manden i mit liv...

Astrid

Anmeld

4. september 2008

Pia.

Jeg blev gift på rådhuset for 10 år siden.. Min mand friede til mig og da vi bare ønskede at blive gift af kærlighed, valgte vi at gifte os på rådhuset helt alene - mine forældre var de eneste der var med som vidne og vi tog ud og spise om aften, en rigtig hyggelig dag. Den gang var pengene meget små og for sjov sagde vi at når vi havde 10 års bryllupsdag ville vi holde et brag af en bryllups fest og tage på bryllups rejse... hmmm.. det skulle jo så være nu !!!!

TILLYKKE med bryllupet...

Knus Pia.

Anmeld

4. september 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

Eva skriver:

Knus..

hopper med på den..vil ikke giftes og for resten man elsker hinanden ikke mere bare fordi man har skrev under en papir..man elsker stadig på det samme måde

Lige netop...:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.